НАКАЗ
03.01.2020
|
№ 1/О
|
Про організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності та призначення відповідальних у 2019/2020 навчальному році |
На виконання Законів України «Про охорону праці», «Про освіту», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017р. № 1669, з метою забезпечення функціонування системи управління охороною праці в закладі, створення безпечних умов навчально-виховного процесу, забезпечення впровадження відповідних вимог державних і галузевих нормативних документів з питань охорони праці
НАКАЗУЮ:
1. Загальне керівництво охороною праці та відповідальність за створення безпечних і нешкідливих умов праці залишаю за собою.
2. Призначити вчителя Захисту Вітчизни Бічева Степана Федоровича відповідальним:
2.1. За організацію роботи з охорони праці, дотримання здоровихі безпечних умов навчання, норм і правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежноїбезпеки всіма учасниками навчально-виховного процесу;
2.2. За проведення вступного інструктажу.
3. Призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Македонську Стефаніду Іванівну відповідальною:
3.1. За дотримання здоровихі безпечних умов навчання, норм і правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежноїбезпеки всіма учасниками навчально-виховного процесу;
3.2. Проведення інструктажів з охоронипраці на робочому місці з учителями – предметниками, класними керівниками.
4. Призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Ракову Катерину Савівну відповідальною:
4.1. За дотримання здоровихі безпечних умов навчання, норм і правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежноїбезпеки учнями та педагогамипочаткової школи;
4.2. Проведення інструктажів з охорони праці на робочому місці з учителямипочаткової школи.
5. Призначити відповідальною за безпеку життєдіяльності учнів школи педагога – організатора Переверзу Софію Миколаївну
6. Призначити завгоспа школи Маламена Марата Георгійовича відповідальним:
6.1. За організацію роботи з охорони праці у закладі серед технічного персоналу.
6.2. За протипожежний захист закладу.
6.3. За збереження будівлі і споруд закладу.
6.4. За справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства закладу.
6.5. За електробезпеку у приміщенні закладу.
6.6. За безпечну експлуатацію будівель, споруд та інженерних мереж закладу.
7. Призначити відповідальними за стан охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, техніки безпеки та безпеки життєдіяльності
в кабінетах і приміщеннях:
Кабінеті української мови та літератури № 1: Кирилову О. І.
Кабінеті української мови та літератури № 2: Вітюк С.І.
Кабінеті англійської мови: Жечкова М.П
Кабінеті болгарської мови: Далакову Г. І.
Кабінеті інформатики № 1: Бабійчука О.М.
Кабінеті інформатики № 2: Чапкіну Н. П.
Кабінеті фізики: Кадієвського П.П.
Кабінеті хімії: Смокову В. С
Кабінеті біології Ракову О.М.
Кабінеті географії: Мельниченко В. П.
Кабінеті історії: Мінову М.П.
Кабінеті математики: Жечкову О.П.
Кабінеті образотворчого мистецтва і музики : Терзієву Л.В.
Кабінеті обслуговуючій праці: Смокову Т.П.
Кабінеті психологічної служби: Караулан О.Д.
Майстерні з дереву, майстерні з металу: Мартинова М. Ф.
Методичному кабінеті: Македонську С.І.
Бібліотеці: Желєву Д.М.
Спортивній залі : Черненко В. М, Куртєва С.М.
Актовій залі: Переверзу С.М.
Медичному пункті: Балабан В.Д.
Їдальні : Басову М.Д.
Приймальні: Далакову Н.О.
Котельні: Жечкова А.Г.
Технічних приміщеннях: Маламена М.Г.
в класних кімнатах:
1- А |
Жечкову Ірину Федорівну |
1- Б |
Грачиновську Марію Іванівну |
2-А |
Котлік Світлану Дмитрівну |
2- Б |
Маламен Ганну Савелівну |
3-А |
Константинову Зінаїду Афанасівну |
3-Б |
Мушикову Світлану Дмитрівну |
4-А |
Карагуцу Ганну Федорівну |
4-Б |
Переверзу Софію Миколаївну |
5 |
Бічева Степана Федоровича |
6 |
Жечкову Ольгу Петрівну |
7-А |
Мардар Аллу Михайлівну |
7-Б |
Степанову Тетяну Олександрівну |
8-А |
Терзієву Ляонору Василівну |
8-Б |
Мінову Марину Петрівну |
9 |
Чапкіну Наталію Петрівну |
10 |
Жечкову Тетяну Данилівну |
11 |
Мельниченко Валентину Петрівну |
8. Розподілити обов’язки з організації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного, виробничого процесів в 2019 – 2020 навчальному році наступним чином:
8.1. Жечкова Тетяна Данилівна – директор:
- створює в навчальному закладі відповідно до Закону України «Про охорону праці » службу охорони праці та призначає відповідальних за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності, визначає їх посадові обов’язки;
- контролює організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у структурних підрозділах школи згідно з чинним законодавством і Положенням про організацію охорони праці та порядок розслідування нещасних випадків у навчально-виховному закладі;
- заслуховує на засіданнях педагогічної ради, нарадах звіти керівників структурних підрозділів з питань створення здорових і безпечних умов праці і проведення навчально-виховного процесу, стану травматизму;
- видає накази і розпорядження з питань охорони праці;
- укладає колективний договір, угоду з охорони праці і забезпечує їх виконання;
- повідомляє про груповий нещасний випадок або випадок з смертельним наслідком на виробництві і під час навчально-виховного процесу згідно з Положенням за підлеглістю начальника відділу освіти, технічного інспектора, прокуратуру;
- організовує розслідування нещасних випадків у навчально-виховному процесі відповідно до Положення;
- здійснює постійний контроль з громадськими і державними органами щодо запобігання травматизму учнів і працівників;
- несе персональну відповідальність за забезпечення здорових і безпечних умов праці та проведення навчально-виховного процесу.
8.2. Бічев Степан Федорович – відповідальний за охорону праці:
- контролює виконання наказів, розпоряджень, інструктивних матеріалів органів освіти з питань охорони праці, приписів органів державного нагляду, а також своєчасне виконання заходів колективного договору;
- бере участь у розробленні колективного договору, угоди з охорони праці;
- бере участь у розслідуванні нещасних випадків;
- проводить вступний інструктаж з усіма зарахованими на роботу до навчального закладу, а також інструктаж на робочому місці заступників директора та оформляє у відповідному журналі;
- бере участь у розробці інструкцій з охорони праці, безпеки життєдіяльності, та контролює їх періодичний перегляд не рідше одного разу на три роки;
- контролює організацію роботи по виконанню організаційно-технічних заходів впровадження державної системи стандартів безпеки праці;
- організовує навчання з охорони праці.
8.3. Македонська Стефаніда Іванівна, Ракова Катерина Савіна - заступники директора школи з НВР:
- організовують виконання організаційно-технічних заходів зі створення здорових і безпечних умов проведення навчальних занять в класах, кабінетах;
- контролюють наявність, збереження і використання навчального обладнання, приладів, хімічних реактивів під час навчально-виховного процесу відповідно до Типових переліків і норм установлених чинним законодавством;
- забезпечують у своєму підрозділі проведення первинного інструктажу на робочому місці, повторного та позапланових інструктажів згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 563 від 01.08.2001р.;
- беруть участь у розробці і періодичному перегляді (не рідше ніж1 раз на 3 роки) інструкцій з охорони праці в частині, що стосується виконання лабораторних робіт у навчальних кабінетах, контролюють своєчасне проведення інструктажів з учнями;
- повідомляють про нещасний випадок директора школи;
- беруть участь у розробленні колективного договору, угоди з охорони праці.
8.4. Переверза Софія Миколаївна – педагог-організатор:
- здійснює контроль за роботою зі створення відповідних умов для виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці та пожежної безпеки під час проведення позакласних і позашкільних заходів, вживає необхідні заходи щодо їх поліпшення;
- контролює діяльність керівників гуртків, спортивних секцій щодо проведення заходів: походів, подорожей, екскурсій;
- проводить інструктаж класних керівників, керівників гуртків, учителів та інших осіб, залучених до організації позакласної роботи згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 563 від 01.08.2010р.
- повідомляє про нещасний випадок директора закладу.
8.5. Маламен Марат Георгійович – завідуючий господарством:
- забезпечує експлуатацію будівель, споруд і території відповідно до вимог, правил і норм охорони праці та догляд за ними; складає акти про перевірку кріплення споруд;
- забезпечує дотримання норм безпеки під час експлуатації виробничого, енергетичного, вентиляційного обладнання, машин, механізмів, котлів;
- забезпечує правильність складування і збереження матеріальних цінностей, належний санітарно-гігієнічний стан побутових і допоміжних приміщень;
- забезпечує дотримання норм протипожежної безпеки в будівлях і спорудах, стежить за наявністю та справністю засобів пожежегасіння;
- організовує проведення замірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, заземлюючих пристроїв, вимірювання рівня освітлення, шуму, вібрації та радіації у приміщеннях школи;
- бере участь у розробці і періодичному перегляді інструкцій з охорони праці під час виконання конкретних робіт, бере участь у розробці колективної угоди з охорони праці;
- проводить з технічним та обслуговуючим персоналом у підрозділі первинний на робочому місці, повторний, позаплановий, цільовий інструктаж з оформленням у журналі;
- повідомляє про нещасний випадок директора закладу;
- бере участь у розробленні колективного договору, угоди з охорони праці.
8.6. Балабан Віра Дмитрівна – медична сестра:
- проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі;
- здійснює заходи з охорони здоров’я дітей та працівників, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у школі;
- під час прийому учнів на навчання організовує та контролює проходження ними медичного обстеження, наявність довідок про стан здоров’я та інших документів;
- проводить просвітницьку роботу з питань здорового способу життя, дотримання санітарно-гігієнічних норм особистого життя та праці;
- забезпечує медичне обслуговування під час проведення масових заходів;
- організовує та контролює своєчасне щорічне проходження медичного огляду всіма працівниками в повному обсязі;
- перевіряє наявність особових медичних книжок у працівників під час прийому їх на роботу, забезпечує зберігання та облік особових медичних книжок працівників;
- веде поточну та звітну документацію;
- здійснює облік медикаментів і є матеріально відповідальною за їх одержання та придбання, поповнює аптечки відповідними препаратами та медикаментами, контролює допустимі терміни зберігання медикаментів;
- постійно знаходься на своєму робочому місці та в готовності в разі необхідності надати першу медичну допомогу;
- повідомляє директора про нещасний випадок, що стався, організовує надання першої допомоги потерпілому;
- несе безпосередню відповідальність за охорону здоров’я учнів, працівників навчального закладу, виконання належних санітарно-гігієнічних вимог до організації навчально-виховного та в робочих процесів, безпечний стан свого робочого місця, обладнання, тощо.
8.7. Керівники гуртків, секцій, завідуючі кабінетами:
- забезпечують належний стан робочих місць, обладнання, приладів, інструментів, спортивного спорядження тощо, не дозволяють учням працювати без відповідного спецодягу, взуття та інших засобів індивідуального захисту;
- проводять з учнями інструктаж на заняттях з техніки безпеки з обов’язковою реєстрацією його в журналі встановленого зразка;
- проводять з учнями профілактичну роботу з безпеки життєдіяльності;
- несуть відповідальність за збереження життя і здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу;
- не допускають учнів до проведення занять чи роботи без передбаченого спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту.
8.8. Класні керівники, класоводи та педагогічні працівники школи:
- відповідають за безпечне проведення навчально-виховного та навчально-виробничих процесів;
- проводять вступний, первинний, повторний, позаплановий, цільовий інструктаж учнів з обов’язковою реєстрацією у відповідному журналі, під час навчальних занять з реєстрацією в журналі обліку навчальних занять;
- несуть особисту відповідальність за збереження життя та здоров’я учнів під час навчального процесу в урочній і позакласній роботі, під час проведення масових заходів та виконанні робіт в кабінеті;
- інструктують учнів під час проведення позакласних заходів із реєстрацією в спеціальному журналі;
- вживають необхідні заходи з виконання діючих правил і інструкцій з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, правил пожежної безпеки, зі створення здорових і безпечних умов проведення занять та виконання робіт;
- зупиняють проведення робіт чи занять зв’язаних з небезпекою для життя чи здоров’я, доповідають про це директора;
- ведуть профілактичну роботу щодо запобігання травматизму серед учнів.
9. Бабійчуку О.М. розмістити цій наказ на сайті школи.
10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи Т.Д.Жечкова