30.10.2015 року була проведена педрада з теми «Про стан роботи педагогічного колективу школи з питань реалізації компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку»
Урок – клітинка педагогічного процесу.
У нім,як сонце в краплі води,
відбиваються всі його сторони.
Якщо не вся, то значна частина
педагогіки концентрується в уроці.
М. Скаткін
Презентацию к педсовету можно скачать тут. Видеомоменты уроков с использованием рефлексии можно посмотреть тут.
Мета педради:
• Визначити складові реалізації компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку
• Проаналізувати рівні якості знань учнів школи з основних предметів за підсумками навчального року та ЗНО-2015
• Проаналізувати проблеми мотивації навчальної діяльності (на підставі результатів анкетування учителів та учнів, спостережень на уроках)
• Створення умов для підвищення професійної майстерності педагогів.
• Популяризація педагогічних знахідок вчителів - майстрів .
• Надання адресної методичної допомоги педагогам із проблем вдосконалення педагогічної компетентності вчителя.
Форма проведення: лабораторія невирішених питань.