Педрада 30.10.2015

30.10.2015 року була проведена педрада з теми «Про стан роботи педагогічного колективу школи з питань реалізації компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку»

Урок – клітинка педагогічного процесу.
У нім,як сонце в краплі води,
відбиваються всі його сторони.
Якщо не вся, то значна частина
педагогіки концентрується в уроці.

М. Скаткін

Презентацию к педсовету можно скачать тут. Видеомоменты уроков с использованием рефлексии можно посмотреть тут.

Мета педради:
• Визначити складові реалізації компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку
• Проаналізувати рівні якості знань учнів школи з основних предметів за підсумками навчального року та ЗНО-2015
• Проаналізувати проблеми мотивації навчальної діяльності (на підставі результатів анкетування учителів та учнів, спостережень на уроках)
• Створення умов для підвищення професійної майстерності педагогів.
• Популяризація педагогічних знахідок вчителів - майстрів .
• Надання адресної методичної допомоги педагогам із проблем вдосконалення педагогічної компетентності вчителя.
Форма проведення: лабораторія невирішених питань.

Педрада 27 березня 2015 року

27 березня   2015 року було проведено педагогічну раду –   з теми  «Про стан  роботи класних керівників   з питань виховання духовної культури особистості та створення умов для формування  в учнів власної світоглядної позиції»

Стан

усієї планети

залежить від рівня

духовності людей…

 

Мета педради:

  • Колегіальний пошук ефективних  форм оцінювання педагогічної і науково-методичної діяльності   як  ключового компонента професійного становлення педагога; 

Педсовет 6 ноября 2014 года

6 листопада  2014 року було проведено педагогічну раду –   з теми «Про стан  роботи педагогічного колективу школи з питань контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів в аспекті вимог компетентнісної  освіти»

Мета педради  

  • Визначити складові контролю навчальних досягнень учнів; основні умови об’єктивності перевірки і оцінювання знань школярів.  
  • Проаналізувати рівні якості знань учнів школи  з основних предметів за підсумками навчального року та ЗНО-2014. (Результаты учеников нашей школы, в том числе в разрезе других школ в презентации.)

1
 
odeszno

viddilosv
 
1