Безпечний Інтернет для дитини

 

Безпека – це життя людини,
Безпека – це наше майбуття.
Прийміть до серця світ природи –
Прекрасне буде всіх життя!
 Сьогодні в нас з Вами незвичайна виховна година. Ми будемо подорожувати
стежками цікавої країни, яка носить назву Інтернет. А вирушаємо ми в цю
подорож для того, щоб віднайти позитивні та негативні сторони Інтернету.

Казка.Не так давно, не в одній, а в багатьох країнах оселилася маленька фея, яку всі
називали Інтернет. Фея більш за все любила спілкування. Друзів та знайомих
вона мала велику кількість, тому всі називали її скорочено Нет або Інетка.
Інетка займалася корисною справою – надсилала листи закоханим, листівки
адресатам, приносила рахунки та повідомлення і з легкістю жонглювала
коротенькими повідомленнями разом зі своєю найліпшою подругою тіткою
Асею. Дуже любила Інетка спілкування за допомогою електронних скриньок.
- Як ви думаєте, яким же чином вона спілкувалася?

Без комп’ютерів цивілізоване суспільство не можна вважати
повноцінним, і застосування комп’ютерів поширюється кожного дня і буде
поширюватися у майбутньому. Як і будь-який інший винахід, комп’ютер в
умілих руках – це благо, а у безладних – покарання. Його шкідлива дія на
здоров’я людини головним чином залежить від порушення правил, які ми з
вами встановимо пізніше. Слід користуватися комп’ютером так, щоб можна
було зберігати фізичне, психічне та духовне здоров’я.

Перегляньте    відео  Безпечний інтернет.Пригоди Петрика  (натисни)

В Інтернеті ми навчаємось,
У дитячі ігри граємось.
Книгу можем почитати,
І слона намалювати
Швидко текст перевести,
Мультик новий віднайти.
Де подівсь товариш Коля?
Прочитати, що було в школі?
І дізнатись про все на світі?
Де? Звичайно, в Інтернеті!
Там музеї, книги, ігри,
Музика і навіть тигри!

Перегляньте повчальне відео   Безпечний інтернет

Перегляньте Корисні підказки.Інтернет

 Вікторина «Що я знаю про Інтернет?»
1. Комп’ютери, з’єднані між собою (мережа)
2. Програма для спілкування (чат)
3. Електронна «книжка», де міститься різна інформація(сайт)
4. Як називають сторінки сайту(веб-сторінки)
5. Як називаються програми для роботи з Інтернетом (браузери). Навести приклади.
6. Особа, яка зламує та проникає у системи даних, не маючи на це дозволу (хакер)
7. Програма, яка знаходить і знищує віруси (антивірусна програма).

Відгадайте загадки
1) Він про все на світі знає, часто час в нас забирає.
Ми не можем уявити, як тепер без нього жити;
2) Кілобайти, гігабайти, Папки, файли, блоги, сайти…
Знань чимало різних має, Цілий світ про нього знає;
3) Має хвостик, очі-кнопки,
Не боїться кішки!
Під долонею працює
Вправна, зручна…;
4) Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп'ютер від нього страждає.
5) Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати.

Дайте поради Софії Дмитренко

1. Учениця 3-го класу Софія Дмитренко зайшла на незнайомий сайт. Раптом на екрані комп'ютера з'явилися незрозумілі повідомлення. Що зробити Софії?
 Закрити сайт.
 Звернутися до батьків за допомогою.
 Самій усунути несправність.
2. Софія  познайомилася в Інтернеті з учнем 4-го класу Сергійком . Хлопчик  не вчиться з Софією в одній школі, і взагалі Соня його жодного разу не бачила. Одного разу Сергійко запросив Соню, зустрітися з ним у парку. Що робити Соні?
 Піти на зустріч.
 Піти на зустріч разом з мамою чи татом.
 Не ходити на зустріч.
3. Новий друг Софії , з яким вона познайомилася вчора в Інтернеті попросив її терміново повідомити йому таку інформацію: номер телефону,домашню адресу, ким працюють батьки. Соня повинна:
 Повідомити йому потрібні відомості.
 Не повідомляти в Інтернеті, а повідомити при зустрічі.
 Порадитися з батьками.
4. Софії купили комп'ютер. Вона тепер цілий день проводить за комп'ютером.Через кілька днів у неї стали сльозитися очі, з'явилися болі в руках. Що їй робити ?
 Продовжувати проводити час за комп'ютером.
 Дотримуватися правил роботи на комп'ютері.
 Більше ніколи не працювати на комп'ютері.
5. Софія  на уроці інформатики навчилася заходити в Інтернет. За допомогою чого вона може потрапити в Інтернет?
 Гіперпосилання.
 Веб-сторінки.
 Браузера.

Виконайте інтерактивну вправу      https://learningapps.org/watch?v=pmwsz0p0t18

Підсумок:

                                                

Безпечний інтернет | Ліцей №7 м. Ковеля

 Ми з Вами подорожували сьогодні стежками мережі Інтернет і дізналися, що в мережі Інтернет треба бути обережним і пам'ятати правила безпечної роботи в мережі Інтернет. Пам'ятайте, не забувайте й іншим знання свої передавайте!

Інтернет - це диво-звір!
Його можливостям не вір
Такий цікавий й небезпечний
Будь з ним ти дуже обережний.
І хай з вас кожен пам'ятає,
Коли простори покоряє
Про небезпеку в Інтернеті,
Що манить у свої тенета.
У пошуках свого кохання
Ти починаєш спілкування
Із незнайомцем віртуальним,
Що прагне зустрічі реально.
Не дай ввести себе в оману!
Скажи ти «Стоп!» цьому обману,
Закінчи небезпечну гру,
Навчись розпізнавати цю брехню.
Коли ж заманюють в витрати,Не дай себе ти ошукати!
Покинь цей небезпечний сайт,
Не вартий він твоїх витрат!
Якщо ж з'явилося бажання
Розповісти про себе все,
То пам'ятай, що особисті дані –
Це інформація - «секрет».
А ще я хочу про сміття
Інформаційне розказати
Бруд інтернетний, як багно,
Він має здатність засмоктати.
І на останок пам'ятай:
Такі сторінки залишай!

Будь в інтернеті обережний дуже , а то у біду потрапиш мій друже!

 

 

 

 








1
 
odeszno

viddilosv
 
1