27 березня 2015 року було проведено педагогічну раду – з теми «Про стан роботи класних керівників з питань виховання духовної культури особистості та створення умов для формування в учнів власної світоглядної позиції»
Стан
усієї планети
залежить від рівня
духовності людей…
Мета педради:
- Колегіальний пошук ефективних форм оцінювання педагогічної і науково-методичної діяльності як ключового компонента професійного становлення педагога;
- Сприяння мотивації вчителя до самовдосконалення; створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах;
- Удосконаленнянавичоксамоаналізурезультатівроботи
Форма проведення: школа духовності
Питання для обговорення:
1. Підсумкивиховноїроботи за 1 семестр 2014/2015 навчального року. Про стан роботи класних керівників з питань виховання духовної культури особистості та створення умов для формування в учнів власної світоглядної позиції
Переверза С.М., педагог- організатор
2. Результати анкетування учнів 9 - 11 класів з питаньпрофесійного самовизначення
Карагуца Г.Ф., практичний психолог
Терзієва Л.В., соціальний педагог
3. Презентація проекту «Модель роботишколи з питаньвиховання духовної культури особистості »
інтерактивнавправа «Коло ідей»
vФормування патріотизму у учнів як діяльна спрямованість волі, свідомості. почуттів Вчитель вищої категорії старший вчитель Котлік С.Д.
vВиховання почуття патріотизму засобами родинного виховання
Вчитель вищої категорії вчитель-методист Грачиновська М.І.
vФормування морально-духовної життєво компетентної особистості шляхом впровадження активних засобів і методів навчання
Вчитель першої категорії Смокова Т.П.
v Виховання школяра як громадянина Украіни, національно свідомої толерантної особистості чере вміння жити разом
Вчитель вищої категорії Жечкова О.П
vВиховання високої моральності у взаєминах підлітків
Вчитель першої категорії Мінова М.П.
vФормування морально-духовної життєво компетентної особистості шляхом підготовки професійного самовизначення
Вчитель першої категорії Чапкіна Н.П.
4. Рефлексія. Крок від творчості до успіху.