6 листопада 2014 року було проведено педагогічну раду – з теми «Про стан роботи педагогічного колективу школи з питань контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів в аспекті вимог компетентнісної освіти»
Мета педради
- Визначити складові контролю навчальних досягнень учнів; основні умови об’єктивності перевірки і оцінювання знань школярів.
- Проаналізувати рівні якості знань учнів школи з основних предметів за підсумками навчального року та ЗНО-2014. (Результаты учеников нашей школы, в том числе в разрезе других школ в презентации.)
- Проаналізувати системність, періодичність контролю (поточного, контрольного) знань учнів, що проводиться учителями (на підставі результатів анкетування учителів, аналізу поточних та тематичних оцінок, спостережень на уроках)
- Створення умов для підвищення професійної майстерності педагогів.
- Популяризація педагогічних знахідок вчителів - майстрів .
- Надання адресної методичної допомоги педагогам із проблем вдосконалення педагогічної компетентності вчителя.
Питання для обговорення:
1. Що таке успішність? Від кого залежить успішність учнів? Актуалізація проблеми; виявлення рівня привабливості запропонованих ідей
Вернісаж думок
2. Шкільна тривожність як результат необ’єктивної педагогічної оцінки. Виявлення ускладнень в процесі реалізації даної проблеми.
Доповідь психолога школи Карагуци Г.Ф.
3. Про стан роботи педагогічного колективу школи з питань контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів в аспекті вимог компетентнісної освіти
доповідь заступників директора з НВР Македонської С.І., Ракової К.С.
В рамках підготовки до педради було проведено анкетування вчителів, які працюють в 6-Б, 8-Б класах, представлено презентацію проекту методичних об’єднань вчителів «Оцінювання як стимул розвитку особистості учня»
- Ø«Відкритість» як принцип оцінювання знань учнів
//м/о вчителів російської та англійської мов//
- Ø«Важливість» як принцип оцінювання знань учнів
//м/о вчителів естетично-оздоровчих дисциплін//
- Ø«Об’єктивність» як принцип оцінювання знань учнів
//м/о вчителів біології, хімії , географії і історії//
- Øтворення ефективних умов щодо оцінювання знань учнів засобами ІКТ»
//м/о вчителів природничо-математичного циклу //
- ØЗ досвіду роботи старшего вчителя Вітюк С.І. та вчителя –методиста Грачиновської М.І.