Педсовет 6 ноября 2014 года

6 листопада  2014 року було проведено педагогічну раду –   з теми «Про стан  роботи педагогічного колективу школи з питань контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів в аспекті вимог компетентнісної  освіти»

Мета педради  

  • Визначити складові контролю навчальних досягнень учнів; основні умови об’єктивності перевірки і оцінювання знань школярів.  
  • Проаналізувати рівні якості знань учнів школи  з основних предметів за підсумками навчального року та ЗНО-2014. (Результаты учеников нашей школы, в том числе в разрезе других школ в презентации.)
  • Проаналізувати системність, періодичність контролю (поточного, контрольного) знань учнів, що проводиться учителями (на підставі результатів анкетування учителів, аналізу поточних та тематичних оцінок, спостережень на уроках)
  • Створення умов для підвищення професійної майстерності педагогів.
  • Популяризація  педагогічних знахідок вчителів - майстрів .
  •  Надання адресної методичної допомоги педагогам із проблем вдосконалення педагогічної компетентності вчителя.

Питання для обговорення:

1.      Що таке успішність? Від кого залежить успішність учнів? Актуалізація проблеми;   виявлення рівня привабливості запропонованих ідей

                                                                                                  Вернісаж думок                           

       2. Шкільна тривожність   як результат необ’єктивної   педагогічної   оцінки.  Виявлення ускладнень в процесі реалізації   даної проблеми. 

                                                        Доповідь психолога школи Карагуци Г.Ф.                    

     3. Про стан  роботи педагогічного колективу школи з питань    контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів   в аспекті вимог компетентнісної  освіти 

                            доповідь  заступників  директора з  НВР  Македонської С.І., Ракової К.С.

 

В рамках підготовки до педради було проведено анкетування вчителів, які працюють в 6-Б, 8-Б класах, представлено презентацію проекту методичних об’єднань  вчителів  «Оцінювання як стимул розвитку особистості  учня»

  • Ø«Відкритість»   як принцип оцінювання знань учнів

                                                   //м/о вчителів російської та англійської мов//

  • Ø«Важливість»    як принцип оцінювання знань учнів

                                              //м/о вчителів естетично-оздоровчих дисциплін//

  • Ø«Об’єктивність»    як принцип оцінювання знань учнів

                                                   //м/о вчителів біології, хімії , географії і історії//

  • Øтворення ефективних  умов щодо оцінювання знань учнів засобами ІКТ»

                          //м/о вчителів природничо-математичного циклу //

  • ØЗ досвіду роботи   старшего вчителя  Вітюк С.І. та вчителя –методиста Грачиновської М.І.

 


1
 
odeszno

viddilosv
 
1