Педрада 30.10.2015

30.10.2015 року була проведена педрада з теми «Про стан роботи педагогічного колективу школи з питань реалізації компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку»

Урок – клітинка педагогічного процесу.
У нім,як сонце в краплі води,
відбиваються всі його сторони.
Якщо не вся, то значна частина
педагогіки концентрується в уроці.

М. Скаткін

Презентацию к педсовету можно скачать тут. Видеомоменты уроков с использованием рефлексии можно посмотреть тут.

Мета педради:
• Визначити складові реалізації компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку
• Проаналізувати рівні якості знань учнів школи з основних предметів за підсумками навчального року та ЗНО-2015
• Проаналізувати проблеми мотивації навчальної діяльності (на підставі результатів анкетування учителів та учнів, спостережень на уроках)
• Створення умов для підвищення професійної майстерності педагогів.
• Популяризація педагогічних знахідок вчителів - майстрів .
• Надання адресної методичної допомоги педагогам із проблем вдосконалення педагогічної компетентності вчителя.
Форма проведення: лабораторія невирішених питань.

Питання для обговорення:
1. Рефлексія як педагогічна проблема. Актуалізація досвіду вчителів і визначення їх індивідуальних потреб
Методичний прийом «Вернісаж думок»

2. Рефлексія як один із прийомів усвідомленого засвоєння знань. Виявлення ускладнень в процесі реалізації даної проблеми на підставі анкетування.
доповідь заступників директора з НВР Ракової К.С.

3. Про стан роботи педагогічного колективу школи з питань реалізації компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку 

доповідь заступників директора з НВР Македонської С.І

4 . Презентація проекту методичних об’єднань вчителів «Рефлексія як стимул розвитку особистості учня» Методичний прийом «Палітра ідей»
Рефлексія як чинник розвитку творчого потенціалу особистості
м/о вчителів початкових класів
м/о вчителів естетично-оздоровчих дисциплін

Рефлексія як механізм формування критичного мислення
м/о вчителів української мови та літератури
м/о вчителів російської та болгарської мов та літератур
м/о вчителів англійської мови
З досвіду роботи старшего вчителя Вітюк С.І.

Рефлексія саморозвитку учня щодо формування життєвих компетентностей особистості
м/о вчителів природничо-математичного циклу
м/о вчителів біології, хімії , географії і історії З досвіду роботи старшего вчителя Жечкової Т.Д.

Роль рефлексії навчальної діяльності старшокласників у підвищенні результативності ЗНО 

З досвіду роботи вчителя вищої категорії Жечкової О.П.
5. Рефлексія діяльності на педагогічній раді
Методичний прийом «Так- ні не кажи»
(за технологією «Французські демарші»)


1
 
odeszno

viddilosv
 
1