СЕРЕДНЯ ЛІНІЯ ТРИКУТНИКА,ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ ТА НАСЛІДКИ,
Повторити означення та властивості середньої лінії трикутника,теорему Фалеса,та наслідки з них.

Повторити відеоматеріал з наступного уроку,виконати тестування

https://vseosvita.ua/test/start/jgd324(до  10 листопада)

06.11.2020

Образ Прометея у світовій літературі

Переглянути презентацію, скласти конспект, виконати завдання (слайд 9, 23)

https://drive.google.com/file/d/1ZdVTeWYIs0vDUgeJmXwn9cX6WiGic1oH/view?usp=drivesdk

ТЕМА: Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.

     Із попередніх класів вам відомо, що проектна діяльність передбачає створення і колективне опрацювання певних документів (презентацій, малюнків, текстових документів, карт тощо). Які веб-ресурси можна використовувати для підготовки проекта, окрім підручника? Чи можна зробити так, щоб декілька учнів, кожен зі своєю клавіатурою, одночасно редагували б якийсь документ? На ці питання ви зможете відповісти після сьогоднішнього уроку. Опрацювати презентацію до уроку, виконати тестові завдання за темою уроку.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ https://drive.google.com/open?id=1d20fuwZxuihTydAxx94z1WDPD4znRPQC&authuser=0

ТЕСТУВАННЯ https://vseosvita.ua/test/start/fdj973

Тема: Агрегатні стани речовини. Плавлення тіл. Температура плавлення

Опрацювати зміст параграфів: 10,11,12 скласти конспект з основних визначень та формул, відповісти на питання після параграфу. Оформити готовий розв'язок задачі в параграфі 12

Опрацювати відеоматеріали: 

  1. https://drive.google.com/file/d/1f8nrQEgyAqnIHIt-DgcbX1M5aG7RhWxc/view?usp=sharing
  2. https://www.youtube.com/watch?v=uwoCv-Hiwgc&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F

 

Тема: Романська архітектура.

(опрацювати зміст підручника ст. 46 - 51)

Подивіться  відео і презентацію з теми (за посиланням):

  • 1) Презентація «Романський стиль»

https://drive.google.com/file/d/1hlNybn6QlZ92CHvIZhdQHEQQe4SmUBrO/view?usp=sharing

  • 2) Відео «Хотинська фортеця»

          https://drive.google.com/file/d/1sW5UXPR-_hhWDlNVjnbMqdm1ie3ZB5iT/view?usp=sharing

  • 3) Відео «Каркасон»

https://drive.google.com/file/d/1FdESwDGi8Cqmh1zZc3TqcHK3FLL2LQHO/view?usp=sharing

Домашнє завдання:

1)Практичне завдання: Намалювати середньовічний замок-фортецю у романському стилі (графітні , кольорові олівці, вугіль, сангіна, тонований папір).ст.54-55(підручник)

 Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас. Через електрону пошту «terzievalaonora@gmail.com»

СЕРЕДНЯ ЛІНІЯ ТРИКУТНИКА,її властивості

Опрацювати відео до уроку,виконати опорний конспект в класну роботу(Означення середньої лінії, властивості-теореми,властивість медіан)ПІДГОТУВАТИ ЗОШИТИ НА ПЕРЕВІРКУ(четвер 5 листопада,принести на урок алгебри)   ПАРАГРАФ 7 ПІДРУЧНИКА
Виконати тест з теми уроку та    виконати  короткі записи до задач ,малюнок,розв язок оформити в домашню роботу(№1-7)

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech