23.10.2020

 
Писмен подробен преразказ на текст
 
Запознайте се с правилата за писане на подробен преразказ
 
 
Прочетете текста и направете подробен преразказ в тетрадките
 

23.10.2020

Давньогрецький театр

Познайомитися з презентацією

https://drive.google.com/file/d/1PN5xvsAsfxYe0IxCz0aNTviMy2tNitcs/view?usp=drivesdk

Прочитати матеріал підручника с. 88-93

Відповісти на питання 1-7 с.93

Тема уроку: " ГУманістичні їдеї в творах Еразма Роттердамського" Ідеї гуманізма в шедеврах Високого     ВІдрождення".

  Цілі: Охарактеризувати  засоби і методи реалізації гуманістичних ідей в творчості майстрів Високого Відродження.

   Опрацювати пар. 8, повторити пар. 6 - 7.. Зробити висновки.

Повторити теоретичний матеріал дії з  раціональними дробами , підготуватися до контрольної роботи (другий урок  алгебри після канікул)Виконати тестові завдання с   №1-10 стор 49--Розвязання писати в домашню роботу в зошит-завдання скинути в гугл клас.

https://learningapps.org/view3847498 -виконати інтерактивну вправу,скинути фото роботи

https://learningapps.org/view5896311-виконати інтерактивну вправу,скинути фото роботи

 

 

Тема. Аналіз графічного складу зображень на кресленні. Побудова кутів. Поділ відрізків та кутів.

(опрацювати зміст підручника ст.97 – 99(15.1.) або зміст підручника (електронний варіант) ст. 98 – 100 (15.1.)

Практичне завдання (виконати у зошиту):

1)Побудова кутів (спосіб побудови кутів дивись форзац в кінці підручника)

2)Етапи виконання поділа відрізків та кутів дивись за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1geeiYfg9IgRYGuX8S-TBo38tZEXe7L7p/view?usp=sharing

Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.

Тема: Контрольна робота № 1 з теми: "Теплові явища частина 1" 

Посилання https://drive.google.com/file/d/1avIUgopV_-NHEFNka-s_ai0ZC5u-IuVc/view?usp=sharing

Виконуємо згідно свого варіанта. Бажано надсилати у гугл клас. Якщо немає можливості у вайбер +3809692829494

Час виконання до 9.00 23 жовтня.

Тема: Музичне мистецтво Київської держави.

(опрацювати зміст підручника ст.41 - 45)

Презентація з теми за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1DfM3AsJI2GJbaKpXiJswMDQ4t3Y8yobN/view?usp=sharing

Домашнє завдання:

  • Вивчить: «Мистецька скарбничка» ст.45. (записати у зошит) (обов’язково)
  • Виконати тестові завдання, відповісти на питання: (обов’язково)                                     

    Тестовые задания:     

  • 1)Верхняя часть колонны, на которую опирается балка:
  • А) канон       Б) капитель     В) агон
  •      2)   В Египте формы колонн увенчивали стилизованными изображениями растений:
                 А) лотос, папирус, пальма  
                 Б) роза, папирус, пальма  
                 В) папирус, чайное дерево, лотос
         3)   К египетским канонам в изобразительном искусстве принадлежит соединение следующих
                 перспектив:
                 А) голова и ноги изображали – фронтально; глаза, плечи, руки – в профиль
                 Б) голова и ноги изображали – в профиль; глаза, плечи, руки – фронтально
                 В) голова, ноги, глаза, плечи, руки – изображали в профиль
         4)   Статус человека, в скульптуре Египта, определялся:
                 А) цветом скульптуры  
                 Б) материалом скульптуры  
                 В) размером скульптуры
         5)     В росписях на ювелирных изделиях Египта использовали изображение священного жука
                 скарабея, как символ:
                   А) воды   Б) Солнца   В) Земли
         6)     Термин «античность», происходит от латинского слова:
                   А) образцовый   Б) новый   В) древний
         7)     Художественная система оформления конструкций верхней части колонн – капителей,
                   называют:
                   А) ордер   Б) агон   В) форум
           8)     Применяли цемент, использовали архитектурные формы: арка, аркада, купол, в
                   строительстве сооружений:
                   А) Древняя Греция   Б) Древний Рим   В) Северное Причерноморье
           9)     Название стиля, расширенного у Скифов, который характеризуется особенной манерою
                   изображения животных:
                   А) «птичий стиль»     Б) «звериный стиль»     В) «эллино-скифский стиль»
           10)   Нагрудное украшение Скифов:
                   А) пектораль   Б) инкрустация     В) меандр
             

    Ответить на вопросы:

    • Какие виды искусства достигли высокого уровня развития в Античности?
    • Перечислите виды ордеров Древней Греции?
    • Дать определение «фаюмские портреты» …?
    • Самый популярный и высокоразвитый вид искусства Скифов?
    • Популярные музыкальные инструменты Древней Греции, Древнего Рима?
    • Церемониальный инструмент, который является атрибутом богини Хатхор (Др.Египет)?Виконати мистецький проект на тему: «Чому і коли зникли скоморохи» (презентація або письмово у зошиту), (завдання на вибір учня)

     Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас. Через електрону пошту «terzievalaonora@gmail.com»

                         

21.10.2020

Давньогрецька лірика

Переглянути презентацію

https://drive.google.com/file/d/1NL3BGYSZ85fa4zT5wkRnPupNjio7ZfZ_/view?usp=drivesdk

1. Ознайомитися з матеріалом підручника с.81-88

2. Дати відповіді на питання 1-4 с.83

3. Виразне читати елегію Тіртея с.83

4. Написати  аналіз елегії  "Добре вмирати тому, хто, боронячи рідну країну"

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech