КЛАСНА РОБОТА

1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=n3z8foDD8Yk&ab_channel=%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%D0%96%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C

2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

УВАГА!!!!  ВСІ РОБОТИ ВІДСИЛАЄМО МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!!!

ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ 6 КЛАСУ

 

§ 12 ,  №№ 526, 528, 530.

Тема:Съществително име

1.Прегледайте  и запомнете    Съществително име

 2, Направете упражнение      Число на съществителното

3.Ипратете резултатите до 6 декември

 

КЛАСНА РОБОТА

1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=FGGN5oPflvE&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F

2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

УВАГА!!!!  РОБОТИ ВІДСИЛАТИ НЕ ТРЕБА !!!!!

1) Розв'язати задачу.

   Ширина прямокутника на 2 цілих 3/50 менше за його довжину, яка дорівнює 9,6 см. 

   Знайти периметр прямокутника.

2) Оцінити десяткове наближення дробу з певною точністю до сотих: 

    а) 3/17 ;  б) 5/13.

 

01.12.2020  Рослина – живий організм. Основні процеси життєдіяльності квіткових рослин: фотосинтез, живлення, дихання . Рухи рослин.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=2iV3BSPcjEI

Опрацювати §21

Письмово відповісти на запитання на стор.95

Тема: Спостережна перспектива. Закони перспективи. Підсумкова творча робота.

Узагальнення знань з теми «Анімалістичний жанр. Пейзаж»

(опрацювати зміст параграфа у підручнику ст. 68 - 73)

Практичне завдання:

1) Підсумкова робота, узагальнення знань з теми.

   Виконати тестові завдання, за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1_eQ20NKK416-EYHXkfmJImXelpdqMBGa/view?usp=sharing

2)Намалювати краєвид (пейзаж) за вікном (враховувати закони перспективи).Дивись приклад на сторінці 71.

Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.

Тема: Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки.

Опрацювати зміст за підручником пар.12. Виконати проект самовдосконалення на стор.69 

Тема: Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами-ськ-, -зьк-, -цьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о).

Завдання №1

Розкажіть про зміни приголосних при творенні прикметників, користуючись поданою схемою.

[г], [ж], [з] + ськ = зьк

Буг – бузький,

Меджибіж – меджибізький,

Світязь – світязький

[к], [ч], [ц] + ськ = цьк

Козак – козацький,

Ткач – ткацький,

Кравець – кравецький

[х], [ш], [с] + ськ = ськ

Чех – чеський,

Сиваш – сиваський,

Черкаси – черкаський

Винятки: казахський, цюріхський, герцогський.

При творенні присвійних прикметників відбуваються звукові зміни. Перед суфіксом – ин кінцевий приголосний основи [г] змінюється на [ж]; [к] на [ч]; [х] на [ш]: Ольга – Ольжин, донька – доньчин, свекруха – свекрушин.

Завдання №2

Утворіть від поданих іменників присвійні прикметники. Позначте чергування приголосних..

Параска, Ольга, Марійка, Явдоха, Зінька, свекруха, невістка, іволга.

Завдання №3

Утворіть від поданих іменників прикметники і запишіть їх у два стовпчики: а) ті, у яких не відбувається спрощення в групах приголосних; б) ті, у яких спрощення відбувається.

Студент, честь, кількість, турист, контраст, активіст, проїзд, стандарт, тиждень, випуск, користь.

Якщо ви правильно виконали завдання, з четвертих букв слів, записаних у перший стовпчик, складеться пропущене слово у прислів’ї: “Коли…не навчиш у пелюшках, то не навчиш у подушках”.

Завдання №4

Перекладіть словосполучення українською мовою і запишіть.

Чешский город, гигантская птица, французская булочка, туристическое агентство, нидерландские пейзажи, кавказские горы, Золотоношский район, Криворожский завод, торт “Пражский”, Дрогобычский педагогический университет, Острожская академия, Воронежский хлебный комбинат.

Завдання №5

Спишіть, замінюючи у словосполученні один з іменників на прикметник. Підкресліть букви, що позначають звуки, що чергуються.

Зразок. Туристи з Чехії – чеські туристи.

Поля в Золотоноші, намисто доньки, плач невільників, походи козаків, степи казахів, жезл герцога, модниця з Парижа, верстат ткача, брат Ольги, вулиці Цюріха., береги Сиваша, дружинники князя, краєвиди Меджибожа.

Завдання №6

Від поданих слів утворіть нові за допомогою суфікса –ство.

Убогий, багач, каліка, герцог, дивак, боягуз, люд.

Складіть з трьома словами (на вибір) словосполучення і одне просте речення. Зробіть синтаксичний розбір речення.

 

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech