КЛАСНА РОБОТА
1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:
2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
УВАГА!!!! ВСІ РОБОТИ ВІДСИЛАЄМО МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!!!
ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ 6 КЛАСУ
§ 12 , №№ 526, 528, 530.
КЛАСНА РОБОТА
1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:
2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
УВАГА!!!! ВСІ РОБОТИ ВІДСИЛАЄМО МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!!!
ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ 6 КЛАСУ
§ 12 , №№ 526, 528, 530.
Тема:Съществително име
1.Прегледайте и запомнете Съществително име
2, Направете упражнение Число на съществителното
3.Ипратете резултатите до 6 декември
01.12.2020
Тема. Сучасне аранжування класичної музики.
https://drive.google.com/file/d/1yWjojsA7iEhU7-7MyhQKsfaLqtqzejgB/view?usp=sharing
30.11.2020
Тема. Музичні жанри у театрі та кіно (опера)
https://drive.google.com/file/d/1IqTEajIPNiV120xqCpdNmk5L7EEkZyku/view?usp=sharing
КЛАСНА РОБОТА
1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:
2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
УВАГА!!!! РОБОТИ ВІДСИЛАТИ НЕ ТРЕБА !!!!!
1) Розв'язати задачу.
Ширина прямокутника на 2 цілих 3/50 менше за його довжину, яка дорівнює 9,6 см.
Знайти периметр прямокутника.
2) Оцінити десяткове наближення дробу з певною точністю до сотих:
а) 3/17 ; б) 5/13.
01.12.2020 Рослина – живий організм. Основні процеси життєдіяльності квіткових рослин: фотосинтез, живлення, дихання . Рухи рослин.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=2iV3BSPcjEI
Опрацювати §21
Письмово відповісти на запитання на стор.95
Тема: Спостережна перспектива. Закони перспективи. Підсумкова творча робота.
Узагальнення знань з теми «Анімалістичний жанр. Пейзаж»
(опрацювати зміст параграфа у підручнику ст. 68 - 73)
Практичне завдання:
1) Підсумкова робота, узагальнення знань з теми.
Виконати тестові завдання, за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1_eQ20NKK416-EYHXkfmJImXelpdqMBGa/view?usp=sharing
2)Намалювати краєвид (пейзаж) за вікном (враховувати закони перспективи).Дивись приклад на сторінці 71.
Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.
Тема: Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки.
Опрацювати зміст за підручником пар.12. Виконати проект самовдосконалення на стор.69
Тема: Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами-ськ-, -зьк-, -цьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о).
Завдання №1
Розкажіть про зміни приголосних при творенні прикметників, користуючись поданою схемою.
[г], [ж], [з] + ськ = зьк
Буг – бузький,
Меджибіж – меджибізький,
Світязь – світязький
[к], [ч], [ц] + ськ = цьк
Козак – козацький,
Ткач – ткацький,
Кравець – кравецький
[х], [ш], [с] + ськ = ськ
Чех – чеський,
Сиваш – сиваський,
Черкаси – черкаський
Винятки: казахський, цюріхський, герцогський.
При творенні присвійних прикметників відбуваються звукові зміни. Перед суфіксом – ин кінцевий приголосний основи [г] змінюється на [ж]; [к] на [ч]; [х] на [ш]: Ольга – Ольжин, донька – доньчин, свекруха – свекрушин.
Завдання №2
Утворіть від поданих іменників присвійні прикметники. Позначте чергування приголосних..
Параска, Ольга, Марійка, Явдоха, Зінька, свекруха, невістка, іволга.
Завдання №3
Утворіть від поданих іменників прикметники і запишіть їх у два стовпчики: а) ті, у яких не відбувається спрощення в групах приголосних; б) ті, у яких спрощення відбувається.
Студент, честь, кількість, турист, контраст, активіст, проїзд, стандарт, тиждень, випуск, користь.
Якщо ви правильно виконали завдання, з четвертих букв слів, записаних у перший стовпчик, складеться пропущене слово у прислів’ї: “Коли…не навчиш у пелюшках, то не навчиш у подушках”.
Завдання №4
Перекладіть словосполучення українською мовою і запишіть.
Чешский город, гигантская птица, французская булочка, туристическое агентство, нидерландские пейзажи, кавказские горы, Золотоношский район, Криворожский завод, торт “Пражский”, Дрогобычский педагогический университет, Острожская академия, Воронежский хлебный комбинат.
Завдання №5
Спишіть, замінюючи у словосполученні один з іменників на прикметник. Підкресліть букви, що позначають звуки, що чергуються.
Зразок. Туристи з Чехії – чеські туристи.
Поля в Золотоноші, намисто доньки, плач невільників, походи козаків, степи казахів, жезл герцога, модниця з Парижа, верстат ткача, брат Ольги, вулиці Цюріха., береги Сиваша, дружинники князя, краєвиди Меджибожа.
Завдання №6
Від поданих слів утворіть нові за допомогою суфікса –ство.
Убогий, багач, каліка, герцог, дивак, боягуз, люд.
Складіть з трьома словами (на вибір) словосполучення і одне просте речення. Зробіть синтаксичний розбір речення.