Thursday, the twenty - sixth of November

Classwork

1) Запишіть слова до словника та вивчіть їх

sailing  |ˈseɪlɪŋ| вітрильний спорт

skating |ˈskeɪtɪŋ| катання на ковзанах

gymnastics |dʒɪmˈnæstɪks| гімнастіка

horse riding |hɔːs ˈraɪdɪŋ | верхова їзда

skiing |ˈskiːɪŋ| катання на лижах

fencing |ˈfensɪŋ| фехтування

climbing |ˈklaɪmɪŋ| альпінізм

2) Виконайте письмово завдання №1, с.66. Розподілить види спорту на 5 груп.

 

 

КЛАСНА РОБОТА

1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=mQgFCbuXQoI&ab_channel=%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%D0%96%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C

2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

УВАГА!!!!  РОБОТИ ВІДСИЛАТИ НЕ ТРЕБА !!!!!

 § 11,  №№ 503, 505.

26.11.2020

Тема. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення м’якої іграшки. Виготовлення шаблонів.

https://drive.google.com/file/d/13I7Re57vmP5PHT2VPCGNhtr1TjA8IQ-T/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1TAlvaZRxVEMBJeti7XxfqaG1B3jd20R2/view?usp=sharing

Тема: Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова.

  1. Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=Fz_Y8_LU024
  • Записати словотвірні ланцюжки
  • Творчий диктант
  • Вивчити словотвірний розбір
  • 2.Робота з підручником
  • Повторити способи творення слів с.187
  • Запишіть і позначте словотворчі префікси Вправа 506
  • Запишіть і позначте словотворчі суфікси Вправа 507
  • 3.Спишіть текст і виконайте завдання Вправа 509

КЛАСНА РОБОТА

1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=Ov2gQoUnM5Y&ab_channel=MariyaSavyanenko

2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

УВАГА!!!!  РОБОТИ ВІДСИЛАТИ НЕ ТРЕБА !!!!!

 § 11,  №№ 494, 511.

Тема: Настрій у пейзажі. Спокійні і динамічні пейзажі. Поділ пейзажів за тематикою. Напрямки пейзажів.

(опрацювати зміст параграфа у підручнику ст. 59 - 67)

Практичне завдання: Виконання пейзажної замальовки (стр.62 або стр.65 – етапи роботи над пейзажем). Матеріал: фарби. Техніка виконання : пуантилізм (приклад малюнків дітей у техніці «пуантилізм», за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1TGj9TnbUv6qDoP4VbvwFOFUQphTUNL-r/view?usp=sharing

Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.

Тема:Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок.

Опрацювати зміст за пар.11.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=M3An8uibz44;

https://www.youtube.com/watch?v=aDoi-m9TNhY

24.11.20 Хара та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=6-m7aGzYaQM

https://www.youtube.com/watch?v=6UCVCZt4loA

Опрацювати https://narodna-osvita.com.ua/1594--19-mnogokletochnye-vodorosli-ulva-hara.html

Повторити 

Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності

§ 11. Бактерії — найменші одноклітинні організми

§ 12. Шкідливі бактерії

§ 13. Корисні бактерії

§ 14. Різноманітність та значення бактерій у природі

§ 15. Одноклітинні еукаріоти

§ 16. Твариноподібні одноклітинні організми

§ 17. Одноклітинні водорості

§ 18. Губка — багатоклітинний організм, що походить від одноклітинних твариноподібних організмів

§ 19. Багатоклітинні водорості: ульва, хара

Підіб'ємо підсумки. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності

Тема:Собствени и нарицателни същесвителни

1.Прегледайте и запомнете   https://p.bnt.bg/s/-/s-bnt-na-uchilishte-230320-bg-ezik-2klas-x264-446474.mp4  

2.Направете упражнение  съществителни собствени и нарицателни

3.Изпратете резултатите до 30.11 

 

 

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech