Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

Опрацювати відео до уроку.

Виконати тестові завдання.https://vseosvita.ua/test/start/wtr536 до 27 листопада

Підготуватися на наступний урок до створення презентацій.

20 листопада

ТЕМА: Чарлз  Діккенс  «Різдвяна пісня у прозі» Подорож Скруджа  у часі й просторі 

Опрацюйте  урок за посиланням: Різдвяна пісня в прозі. Урок 1

Тема: Володимир Рудківський«Джури козака Швайки».

Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди.

1. Поміркуйте над запитаннями, запишіть інформацію в зошит

- Що означає слово «козак»?

Вільна людина. 1490 року слово «козак» уперше з’явилося в Україні на означення людей, що ходили в степ за здобиччю або поставали на боротьбу з татарами.)

- Хто такі татари й чому вони нападали на українські села?

Татарами називали різні тюркські, монгольські та інші племена, які в XIII–XV ст. об’єдналися в єдину державу — Золоту Орду. Вони нападали на українські землі).

2. Відеопідказка (ролик про перших козаків). https://www.youtube.com/watch?v=NsidAJbjcT8

3. Переглянути презентацію і виконати завдання https://drive.google.com/file/d/1X1hcWQnd2fFvWCjEg5Cx0-PXxg3yRWC8/view?usp=sharing

* Записати тему та жанр твору

Гра  «Павутинка»  Поєднати слова першої та другої колонок

Робота з ілюстраціями(встановити відповідність між зображенням та іменем персонажа)

Заповнити таблицю. Порівняльна характеристика образів

* Виконати домашнє завдання

4. Перегляд відео Містична Україна. Характерники https://www.youtube.com/watch?v=INWJ2-dfMGg

 

Тема: Основні способи словотворення.

1. Дати усні відповіді на запитання:

      Що вивчає словотвір?

      Яка основа називається твірною?

      Яке слово називається твірним?

      2. Словникова робота (письмово)

Записати. Визначити форми слів і нові слова.

Ліс, лісовий, лісник, ліси, лісництво, лісок, перелісок, пролісок, лісу, лісом, узлісся.

     3. Робота з підручником

     * Вправа 504 (усно)

     * Прочитати теоретичний матеріал і записати способі творення слів с.187-  188

 4Пояснювальний диктант.

Визначити спосіб творення виділених слів.

Карпатська синь, і вечір настає, червоне сонце падає за обрій. (Л.Коваль.) Зависло повітря, пропахледозрілим цикорієм, а всміхнене небо – як піца, присмачена зорями. (ЛВесела.) І поки бачитимуть очі дивовижу, я не заскнію в отчій стороні і краю рідного до скону не залишу. (О. Доріченко.) А сніг укрив холодний горизонт, покривши вмить підстрижений газон. (В.Пучков.) Смакую я зими крохмальний хруст на денці дня, немов розчинну каву. (В. Сироватко.)

5.     Конструктор.

Утворіть і запишіть від поданих пар слів нові слова способом складання основ.

Чорне море – чорноморський, робити хліб – хлібороб, зорі падають – зорепад, вода грає – водограй, карі очі – кароокий, сім струн – семиструнна, три поверхи – триповерховий, трусити землю – землетрус, чорні брови – чорнобровий, варити сталь – сталевар.

6.     Виконання тестових завдань.

1.Префіксально-суфіксальний спосіб – це:

а) утворення нового слова додаванням до твірної основи або префікса, або суфікса;

б) утворення нового слова відкиданням від твірного слова префікса і суфікса одночасно.

в) утворення нового слова додаванням до твірної основи префікса і суфікса одночасно;

2. Префіксальним способом утворено такі слова:

а) смолоскип, вітрогон, жмикрут, зорепад;

б) переможець, учительський, розумний;

в) добігти, перевезти, подолати, заморожений;

3. Безафіксний спосіб – це:

а) спосіб творення слів, при якому дві і більше основ об’єднуються в одне слово;

б) утворення нового слова додаванням до твірної основи префікса і суфікса;

в) утворення нового слова від твірної основи без додавання суфікса і префікса;

4. Складноскорочені слова утворюються:

а) способом зрощення слів;

б) способом складання скорочених основ;

в) безафіксним способом;

КЛАСНА РОБОТА

1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=uDAIVlG9v90&ab_channel=uklasicomua

2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

УВАГА!!!!  РОБОТИ ВІДСИЛАТИ НЕ ТРЕБА !!!!!

 § 11,  №№ 471, 474, 476.

Тема: Змінювання і творення слів.

Твірне слово.

  1. Подивитись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=1RWNaaJ_NTM
  • записати правила і приклади

Корінь –

Префікс –

Суфікс –

Закінчення –

Основа –

  • пригадати, як визначаються морфеми
  • з’ясувати поняття про твірне слово
  1. Робота з таблицею

Презентація на тему: "Основні способи словотворення"

  1. Робота з підручником
  • Прочитати і вивчити правила с.180-181
  • Вправа 476 (усно)
  • Вправа 478 (письмово)

Тема: Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

  1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=7XVQAQz-clM

і дати відповіді на запитання.

  1. Прослухати текст «Закопане золото»
  2. Поміркуйте над запитаннями до тексту.
  3. Звірте свої міркування.
  4. Виконайте словникову роботу
  5. «Лінгвістичне доміно».
  6. Робота в зошитах

* записати орієнтовний план

4. Прослухати текст вдруге

5. Підготувати переказ тексту.

 Тепа урока: Що означає пізнати себе. Чому потрібно керувати своїми почуттями та вчинками. Що таке " мистецтво керувати собою"

 Д.З:  опрацювати матеріал параграфу 12;

 Виконайте завдання до параграфу 1 - 7; 

 Розпитайте своїх батьків: як вони борються з негативними емоціями? Коли і як вони навчилися керувати собою? 

Тема: Пейзаж. Історія пейзажу. Розвиток пейзажного жанру в Україні і світі. Етапи роботи над пейзажем.

(опрацювати зміст підручника ст. 54 - 57) Прочитайте матеріал з теми.

Виконати практичне завдання:

Створення замальовки зимового пейзажу. Приклад зображення пейзажу дивись

ст. 56-57 у підручнику або за посиланням: акварель або гуаш.

https://drive.google.com/file/d/1oVkEtDw6I1iAdPqxpjVo-YUluSQxN4Fz/view?usp=sharing

Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.

 

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech