Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
Опрацювати відео до уроку.
Виконати тестові завдання.https://vseosvita.ua/test/start/wtr536 до 27 листопада
Підготуватися на наступний урок до створення презентацій.
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
Опрацювати відео до уроку.
Виконати тестові завдання.https://vseosvita.ua/test/start/wtr536 до 27 листопада
Підготуватися на наступний урок до створення презентацій.
20 листопада
ТЕМА: Чарлз Діккенс «Різдвяна пісня у прозі» Подорож Скруджа у часі й просторі
Опрацюйте урок за посиланням: Різдвяна пісня в прозі. Урок 1
Тема: Володимир Рудківський«Джури козака Швайки».
Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди.
1. Поміркуйте над запитаннями, запишіть інформацію в зошит
- Що означає слово «козак»?
Вільна людина. 1490 року слово «козак» уперше з’явилося в Україні на означення людей, що ходили в степ за здобиччю або поставали на боротьбу з татарами.)
- Хто такі татари й чому вони нападали на українські села?
Татарами називали різні тюркські, монгольські та інші племена, які в XIII–XV ст. об’єдналися в єдину державу — Золоту Орду. Вони нападали на українські землі).
2. Відеопідказка (ролик про перших козаків). https://www.youtube.com/watch?v=NsidAJbjcT8
3. Переглянути презентацію і виконати завдання https://drive.google.com/file/d/1X1hcWQnd2fFvWCjEg5Cx0-PXxg3yRWC8/view?usp=sharing
* Записати тему та жанр твору
* Гра «Павутинка» Поєднати слова першої та другої колонок
* Робота з ілюстраціями(встановити відповідність між зображенням та іменем персонажа)
* Заповнити таблицю. Порівняльна характеристика образів
* Виконати домашнє завдання
4. Перегляд відео Містична Україна. Характерники https://www.youtube.com/watch?v=INWJ2-dfMGg
Тема: Основні способи словотворення.
1. Дати усні відповіді на запитання:
Що вивчає словотвір?
Яка основа називається твірною?
Яке слово називається твірним?
2. Словникова робота (письмово)
Записати. Визначити форми слів і нові слова.
Ліс, лісовий, лісник, ліси, лісництво, лісок, перелісок, пролісок, лісу, лісом, узлісся.
3. Робота з підручником
* Вправа 504 (усно)
* Прочитати теоретичний матеріал і записати способі творення слів с.187- 188
4. Пояснювальний диктант.
Визначити спосіб творення виділених слів.
Карпатська синь, і вечір настає, червоне сонце падає за обрій. (Л.Коваль.) Зависло повітря, пропахледозрілим цикорієм, а всміхнене небо – як піца, присмачена зорями. (Л. Весела.) І поки бачитимуть очі дивовижу, я не заскнію в отчій стороні і краю рідного до скону не залишу. (О. Доріченко.) А сніг укрив холодний горизонт, покривши вмить підстрижений газон. (В.Пучков.) Смакую я зими крохмальний хруст на денці дня, немов розчинну каву. (В. Сироватко.)
5. Конструктор.
Утворіть і запишіть від поданих пар слів нові слова способом складання основ.
Чорне море – чорноморський, робити хліб – хлібороб, зорі падають – зорепад, вода грає – водограй, карі очі – кароокий, сім струн – семиструнна, три поверхи – триповерховий, трусити землю – землетрус, чорні брови – чорнобровий, варити сталь – сталевар.
6. Виконання тестових завдань.
1.Префіксально-суфіксальний спосіб – це:
а) утворення нового слова додаванням до твірної основи або префікса, або суфікса;
б) утворення нового слова відкиданням від твірного слова префікса і суфікса одночасно.
в) утворення нового слова додаванням до твірної основи префікса і суфікса одночасно;
2. Префіксальним способом утворено такі слова:
а) смолоскип, вітрогон, жмикрут, зорепад;
б) переможець, учительський, розумний;
в) добігти, перевезти, подолати, заморожений;
3. Безафіксний спосіб – це:
а) спосіб творення слів, при якому дві і більше основ об’єднуються в одне слово;
б) утворення нового слова додаванням до твірної основи префікса і суфікса;
в) утворення нового слова від твірної основи без додавання суфікса і префікса;
4. Складноскорочені слова утворюються:
а) способом зрощення слів;
б) способом складання скорочених основ;
в) безафіксним способом;
КЛАСНА РОБОТА
1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:
https://www.youtube.com/watch?v=uDAIVlG9v90&ab_channel=uklasicomua
2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
УВАГА!!!! РОБОТИ ВІДСИЛАТИ НЕ ТРЕБА !!!!!
§ 11, №№ 471, 474, 476.
Тема: Змінювання і творення слів.
Твірне слово.
Корінь –
Префікс –
Суфікс –
Закінчення –
Основа –
16.11.2020
Тема. Хорові жанри (кантата і ораторія)
https://drive.google.com/file/d/1JqvF21WgB_fwPeY9dZM4Lvq4Gg31fTeD/view?usp=sharing
Тема: Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму
і дати відповіді на запитання.
* записати орієнтовний план
4. Прослухати текст вдруге
5. Підготувати переказ тексту.
Тепа урока: Що означає пізнати себе. Чому потрібно керувати своїми почуттями та вчинками. Що таке " мистецтво керувати собою"
Д.З: опрацювати матеріал параграфу 12;
Виконайте завдання до параграфу 1 - 7;
Розпитайте своїх батьків: як вони борються з негативними емоціями? Коли і як вони навчилися керувати собою?
Тема: Пейзаж. Історія пейзажу. Розвиток пейзажного жанру в Україні і світі. Етапи роботи над пейзажем.
(опрацювати зміст підручника ст. 54 - 57) Прочитайте матеріал з теми.
Виконати практичне завдання:
Створення замальовки зимового пейзажу. Приклад зображення пейзажу дивись
ст. 56-57 у підручнику або за посиланням: акварель або гуаш.
https://drive.google.com/file/d/1oVkEtDw6I1iAdPqxpjVo-YUluSQxN4Fz/view?usp=sharing
Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.