Микола Вороний «Євшан-зілля».  Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини. Краса природи рідного краю.Образи юнака-половця і гудця-акина.

https://drive.google.com/file/d/1YiynzewfxP3NE7IsBA6C6wlL2VdxZEfd/view?usp=sharing

23 жовтня .ТЕМА:Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. (СЛОИ)Операції над об’єктами та групами об’єктів.Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

https://sites.google.com/site/6klasinformatikassno17/tema-1-komp-uterna-grafika/1-7-dodavanna-tekstu-do-graficnih-zobrazen-ta-jogo-formatuvanna переглянути презентацію,відео до уроку.

Виконати практичне завдання за компьютером;-додати текст до малюнка.скинути в гугл класс,на пошту  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.а   або вайбер 0982113804

КЛАСНА РОБОТА

1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=1H4u_YfdjeY&ab_channel=uklasicomua

2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

УВАГА!!!!  ВСІ РОБОТИ ВІДСИЛАЄМО МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!!!

ТОМУ ЩО МАТЕМАТИКА ПОКИ У ВАС БУДЕ ДИСТАНЦІЙНО!

 

§ 9 ,  №№ 335, 337, дот. 339.

23 жовтня.                               Урок 16                                                                                                                         

Тема: ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА.   Жуль Верн (1828–1905). «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна

Переглянути презентацію https://www.slideshare.net/olyasmetyukh/ss-28039483?next_slideshow=1, присвячену життю та творчості письменника

Біографія Жуля Верна

  • Жуль Верн народився 8 лютого 1828 року на острові Фейдо, Франція. Полюбляв говорити, що він був родом з "Корабля". Був найстаршим сином, мав ще чотирьох братів.
  • Професія юриста в роду Вернів була спадковою. П’єр Верн виконував свої обов'язки з такою чесністю, що в Нанті ходила приказка - "Чесний, як Верн". Тож майбутнє Жуля було визначене заздалегідь, але ставати адвокатом йому не хотілося, адже хлопця приваблювала література. Він захоплювався морем, подорожами
  • Навчання, освіта. У 1848 році закінчив Нантський ліцей, переїхав до Парижу, де навчався, працював адвокатом, маклером на біржі. Почав писати у 50 – ті роки. Справжнє покликання літератора виявилося у романі «П’ять тижнів на повітряній кулі», яку видав друг П’єр Жуль-Етцель, повірив у талант і склали контракт на те, що Ж.Верн буде надавати видавцеві по два романи на рік.
  • Вивчав різні науки, згодом підрахували, що в домі Жуль Верна знайшли 20 тисяч зошитів, списаних матеріалами з різних галузей знань: фізика, хімія, біологія, астрономія, географія… .
  • Це цікаво знати. «Відкриття, які передбачив Ж. Верн».
    • підводний човен (твір про капітана Немо);
    • літак (Владар світу);
    • вертоліт (Робур-завойовник);
    • бурова техніка (Подорож до центра землі);
    • ракета і польоти в космос;
    • вежа в центрі Європи (до будівництва Ейфелевої вежі) — опис досить схожий;
    • штучний супутник і життя Гітлера;
    • міжпланетні подорожі (Гектор Сервадак), хоча люди на цей час не були на інших планетах, запуски космічних апаратів доводять можливість міжпланетних подорожей.
  • У 1872 році виїхав із Парижу у провінційне містечко Ам’єн, купив яхту «Сен-Мішель», яку згодом видав, коли почалася франко-пруська війна для підтримки воєнних властей.
  • Письменником видано 130 книг. Творча спадщина письменника величезна. Його книги складають бібліотеку приблизно в 115 великих томів (розгляд книг).
  • Окрім літератури автор захоплювався і наукою. Всього написав 63 романи, великих творів 115
  • Останні роки життя Ж.Верна. Нещасний випадок трапився у зрілому віці: вистріл молодого племінника, поранення, початок хвороб. На старість втратив зір, але не припинив писати: «Я не можу не працювати. Праця – це моя життєва функція. Коли я не працюю, я не відчуваю в собі життя».
  • Помер 24 березня 1905 в Ам’єні.
  • Занотуйте в зошит визначення понять «роман», «пригодницький роман»
  •  Пілігрим ( від старонімецькогоpiligrim та латинськогоperegrinus – чужоземець)1.Богомолець, паломник, що йдена поклонін...

Ознаки пригодницького роману:

  • Волелюбні настрої
  • Герої – мандрівники, учені, дослідники
  • Наявність інтриги, таємниці
  • Незвичайність сюжету
  • Географічне тло
  • Відомості про роман «П’ятнадцятирічний капітан»

Роман «П’ятнадцятирічний капітан» вийшов у 1878 році. Історія його написання роману така: Коли синові письменника Мішелю виповнилося 15, батько задумав зробити йому незвичайний подарунок. Він подарував йому... Діка Сенда, головного героя його нового роману "П'ятнадцятирічний капітан". Дік Сенд повинен був стати для сина прикладом для наслідування.

Прочитайте перший розділ роману «ШХУНА-БРИГ «ПІЛІГРИМ» за посиланням:

http://www.ae-lib.org.ua/texts/verne__un_capitaine_de_quinze_ans__ua.htm

чи прослухайте аудіокнигу: https://www.youtube.com/watch?v=5VGBUlM5oJ4

Дайте відповіді на питання:

- Коли і де відбувалися події, описані в романі?

- Із яким героями ми знайомимося на початку твору? – зачитати характеристику. Як автор ставиться до Халла?

- Як автор характеризує героїв? Яку характеристику юнакові дає автор? Ваші перші враження від знайомства з героєм.

Домашнє завдання

  • Зі слайду 14 презентації з початку уроку, з ребусу у вигляді равлика випишіть назви відкриттів, які передбачив Жуль Верн (космічний корабель, підводний човен, гелікоптер, ракета з реактивним двигуном, звукове кіно, дальнобійна артилерія)
  • Читаючи, занотовуйте у зошит імена героїв з короткими характеристиками, основні події
  • Вивчить поняття «роман», «пригодницький роман»
  • Фото робіт надсилайте на вайбер 098-2113806

Thursday, the twenty - second of October

Classwork

1) Read ex.8, p.38 ( прочитайте вправу №8, с.38 )

2) Write answers to the questions ex.9, p.38

Дайте письмово відповіді на запитання, згідно вправи №8, с.38

- What 's her name?

- How old is she?

- Where does she live?

- Does she like bullying?

- Has she got long curly hair?

- Who's her best friend?

 

Різноманітність  і  значення  бактерій  у природі. Значення бактерій у житті людини.(20.10-21.10.2020)

1.Переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=T5wt8jqRD3c&t=4s (§11-13 підручника)

2.Опрацювати теорію,виконати тестові завдання.Надіслати фотозвіт.

https://miyklas.com.ua/p/biologiya/6/tcarstvo-bakteriyi-16030/zagalna-kharakteristika-bakterii-yikh-rol-u-prirodi-ta-zhitti-liudini-16031/re-f0878387-ec03-4657-8695-a1cd5d1b5633

Або опрацювати теорію https://history.vn.ua/pidruchniki/ostapchenko-biology-6-class-2014/17.php  та письмово відповісти на запитання:

        Виберіть одну правильну відповідь.

  • 1. Укажіть способи розмноження бактерій: а) спорами; б) поділом клітин; в) цистами.
  • 2. Укажіть ознаки, які відрізняють ціанобактерії від інших бактерій: а) наявність ядра; б) здатність до виділення кисню в процесі фотосинтезу; в) здатність до існування за відсутності кисню; г) наявність джгутиків.
  • 3. Зазначте функцію, яку виконують спори бактерій: а) розмноження; б) переживання несприятливих умов; в) живлення; г) фотосинтез.
  • 4.Укажіть бактерії, які здатні засвоювати азот з повітря: а) зелені бактерії; б) пурпурні бактерії; в) бульбочкові бактерії; г) палички ботулізму.
  • 5. Виберіть взаємовигідні зв’язки між організмами: а) паличка ботулізму та організм людини; б) конюшина і бульбочкові бактерії.
  • Дайте відповідь на запитання.
  • 1. Де поширені бактерії?
  • 2. Яка будова клітини бактерій?
  • 3. Як бактерії та ціанобактерії можуть переживати періоди несприятливих умов?
  • 4. Яка роль бактерій у процесах ґрунтоутворення?
  • 5. Які захворювання людини та тварин спричиняють бактерії? Як убезпечити себе від бактеріальних захворювань?
  • 6. Як людина використовує бактерії у своєму господарстві?

Поміркуйте. Чому життя на Землі без бактерій було б неможливе? (за бажанням)

Поміркуйте. Чому ціанобактерій не можна віднести до водоростей? (за бажанням)

КЛАСНА РОБОТА

1) ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО:

віднімання мішаних чисел 6 клас

https://www.youtube.com/watch?v=euK2jQxQA8w&ab_channel=uklasicomua

2) ЗРОБИТИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАПИС В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

УВАГА!!!!  ВСІ РОБОТИ ВІДСИЛАЄМО МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!!!

ТОМУ ЩО МАТЕМАТИКА ПОКИ У ВАС БУДЕ ДИСТАНЦІЙНО!

 

§ 8,  №№ 313, 315.

Джерела фразеологізмів, їх різновиди. Ознайомлення з фразеологічним словником.

  1. Словникова робота. Вправа 465. Виписати фразеологізми з наведених речень, пояснити їхнє значення.
  2. Робота з текстом. Вправа 467. Виконати письмово ІІ завдання
  3. Розглянути схему і накреслити в зошит.

  Фразеологізми - презентація з української мови

  1. Відкрити посилання, переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1dSs-Ztko4_5lB5ygv-l83nLrOXX0nydQ/view?usp=sharing

виписати фразеологізми:

  • з УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ
  • з БІБЛІЇ
  • з АНТИЧНОЇ МІФОЛОГІЇ

і виконати запропоновані завдання

 

 

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech