КЛАСНА РОБОТА

1) Переглянути відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=QvFfsNiz-X4&ab_channel=%D0%92%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%95

2) ЗРОБИТИ В ЗОШИТІ КЛАСНУ РОБОТУ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

УВАГА!!!!  ВСІ РОБОТИ ВІДСИЛАЄМО МЕНІ НА ВАЙБЕР!!!!!

ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ  5 КЛАСУ ! ! !

§4, П.25

№№ 683, 685, 687.

 Тема урока: Де зберігаються історичні памятки.

 Д.З: Опрацювати матеріал параграфу 8, розгляньте малюнки до параграфу і складіть розповідь одного з них у робочих зошитах; заповніть історичний словничок ; завдання 1-7 (усно), 8( письмово).

 Підготуйте деякі фото з сімейного альбому та принесіть на наступний урок.

Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.

Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.»)https://www.youtube.com/watch?v=peAUXbnnwhs&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
В мережі дуже і дуже багато інформації, і кожного дня вона збільшується. В міру неможливості контролювати наплив інформації багато є неякісної та не перевіреної. Тому на сьогоднішньому уроці ми маємо навчитись  критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету.
  1. 1)Виконати  інтерактивні вправи,https://learningapps.org/watch?v=pb9to9ye516
  2. https://learningapps.org/watch?v=pejfki04c16
 
3)тестове завдання.https://vseosvita.ua/test/start/hhm577
Домашнє завдання.
4)Опрацювати вивчений матеріал. Дослідити питання заселення Марсу найближчим часом.(Виконати презентацію або  роботу оформити в текстовому документі)Скинути в гугл класі,або на пошту вчителю.

Тема: Будова та особливості оформлення книги.

(опрацювати зміст параграфа у підручнику ст. 64 - 66)

Практичне завдання: Створити ілюстрацію (малюнок) обкладинки.

Етапі малювання обкладинки (зразки), за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1xucOEDi8HZfT3XoGTuwJcWVvHbOMJ8U-/view?usp=sharing

Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.

30 листопада

Основні правила переносу

  ВІДЕОУРОК

  • Перегляньте відеоурок за темою, перейшовши за посиланням:

https://youtu.be/xkgnZi2MHr4    

  • Повторіть знання про СКЛАДИ, прослухавши пояснення вчителя.
  • Під керівництвом учителя виконайте - усно – завдання на визначення кількості складів.
  • Уважно прослухайте пояснення вчителя про те, як переносити слова.

 ЗАВДАННЯ 1. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

  • Розгорніть підручник на стор. 94, знайдіть таблицю « ПРАВИЛА ПЕРЕНОСУ».
  • Прочитайте 6 основних правил переносу слів. Уважно розгляньте приклади на кожне правило.
  • Вивчіть правила напам’ять. До правил доберіть приклади.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

  • У решті випадків можна переносити за  с к л а д а м и.
  • Не плутайте поділ слова на склади з правилами переносу:

О –ЗЕ – РО - це поділ на склади

ОЗЕ – РО - це перенос слова.

ЗАВДАННЯ 2.  ПРАКТИКУМ

  • Вправа 236.

 

Завдання принесіть на урок 02 грудня.

КЛАСНА РОБОТА

1) Переглянути відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=gRRndfQjADQ&ab_channel=%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

2)  ЗРОБИТИ В ЗОШИТІ КЛАСНУ РОБОТУ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ  5 КЛАСУ ! ! !

УВАГА!!!! РОБОТИ ВІДСИЛАТИ НЕ ТРЕБА ! ! !

Виконати вправи за посиланням

   №№ 151-154

https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/1148-matematika-zbirnik-zadach-5-klas-merzlyak-2013/variant-1/page-23

 

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech