Listen to the song 

and learn:

Dashing through the snow,
in a one-horse open sleigh,
Over the fields we go,
laughing all the way.
Bells on bob-tails ring,
making spirits bright,
What fun it is to ride
and sing a sleighing song tonight.

Jingle bells, jingle bells,
jingle all the way!
O what fun it is to ride
in a one-horse open sleigh.
Jingle bells, jingle bells,
jingle all the way!
O what fun it is to ride
in a one-horse open sleigh.

A day or two ago,
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright,
was seated by my side;
The horse was lean and lank,
misfortune seemed his lot;
He got into a drifted bank
and we got upsot

 

 

 

 

 

 

КЛАСНА РОБОТА

1) Переглянути відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=K5D5aQmr0Dw&ab_channel=uklasicomua

2)  ЗРОБИТИ В ЗОШИТІ КЛАСНУ РОБОТУ ЗА МАТЕРІАЛОМ ВІДЕОУРОКУ

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ  5 КЛАСУ ! ! !

§3, П.23

№№ 636, 638, дод. 640.

 Тема урока: Як треба працювати з історичними джерелами.

  1. Опрацювати матеріал параграфу 7.

  2.. Ознайомитися з етнографічними джерелами до параграфу, дати  відповіді на запитання.( усно).

  3.Розлянути малюнки сучасного художника на стор. 43, дати відповіді на запитання. (усно)

   

 

 Опрацювати відео  до уроку. Виконати практичну роботу за інструкцією.

 
Практичне завдання
 
Ознайомитись із сайтами:
 
 
 
 
 
 
Зберегти інформацію з сайту
 
Занести сайт в Обране браузера
 
Виконати інтерактивні вправи. 1-2
  1. Продемонструйте вчителю. https://learningapps.org/display?v=pcbtw4jfa01
  2. https://learningapps.org/display?v=pcrgbo0o301

26.11.2020

Тема. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення м’якої іграшки. Виготовлення шаблонів.

https://drive.google.com/file/d/1ebSGgqcZJsQeA45moZH__F4IGcI0Uvlq/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1TAlvaZRxVEMBJeti7XxfqaG1B3jd20R2/view?usp=sharing

25/11/2020

Подготовка към контролната работа:

1. Поправете правописните грешки.
2. Препишете вярно и красиво изреченията.

 Задуха стоденият северен вятар. Последните сухи леста полегнаха кротко върху зимята. Дарветата огуляха. Дали им е стодено?

По това времи става по-студено. Сленцето свети, но почти негрее. Многу често сивите облъци се трупат на нибето като гулям юрган.

3.Съставете  текст за есента

Тема: Ілюстрація. Історія ілюстрації. Етапи роботи над ілюстрацією.

(опрацювати зміст параграфа у підручнику ст. 59 - 63)

Практичне завдання:

Створити ілюстрацію до улюбленої книжки (або проиллюстрируйте твір, який ви вивчаєте на уроках літератури.)

Роботи розміщувати в Viber (0673751949), підписати – Прізвище Ім’я, клас.

23 листопада

Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ (повторення)

ЗАВДАННЯ 1. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

  • Розгорніть підручник на стор. 87, знайдіть таблицю « СПІВВІДНОШЕННЯ ЗВУКІВ І БУКВ».
  • Вивчіть напам’ять особливості букв Щ, Ї, Я, Ю, Є , ДЖ, ДЗ, Ь – що вони позначають.

ЗАВДАННЯ 2. МОВНИЙ ПРАКТИКУМ

  • Вправа 211 – письмово.
  • Вправа 212 – письмово.

Письмові завдання принесіть у середу, 25 листопада, на урок.

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech