Як створити власну карту за допомогою онлайн сервісу Карти Google?
Як додати мітку до власної карти?
На сьогоднішньому уроці ми будеме говорити про те, яким чином можна подати текстову та числову інформацію.
Перегляд відео до уроку «Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів»
В сучасному житті ми отримуємо багато інформації. Ми чуємо, бачимо, відчуваємо. Деякі краще сприймають інформацію на слух, деякі – побачивши чи прочитавши. Є випадки, коли потрібно швидко засвоїти багато інформації, або представити купу інформації іншій людині. І зробити це потрібно швидко, просто та доступно. І тут на допомогу нам приходить графіка. Інформація графічно може подаватися у вигляді:
Схем;
Діаграм;
Карт;
Планів;
Графіків.
Далі ми розглянемо кожен пункт більш детальніше.
Схема – спрощене зображення,викладення чогось у загальних, основних рисах. (Запитання до класу: Де використовують схеми? Де використовуєте схеми саме Ви?)
Діаграма— графічне зображення, що наочно у вигляді певних фігур показує співвідношення між різними величинами, які порівнюються.
Діаграми бувають таких видів: секторна, стовпчаста, лінійна, гістограма, кругова, з областями, кільцева та ін.
(Запитання до класу: Де використовують діаграми? Де використовуєте діаграми саме Ви?)
Графік – це один із видів діаграми. Це наочне зображення кількісної залежності різних явищ, процесів, тощо.
(Запитання до класу: Де використовують графіки? Де використовуєте графіки саме Ви?)
План – горизонтальний розріз або вид згори будь-якої споруди чи предмета.
(Запитання до класу: Де використовують плани? Чи зустрічалися з планами в своєму житті?)
Карта- зменшене зображення певної території земної поверхні на площині.
(Запитання до класу: Де використовують карти? Чи зустрічалися з картами в своєму житті? Навіщо їх використовувати?)
Тема: Письмове ділення на двоцифрове число.. Розв’язування задач.
* Відкриваємо зошит. Відступаємо від останнього вашого запису 4 клітинки, з початку сторінки 11 клітинок. Пишемо25 вересня під ним Класна робота
* Кал. хвилинка – письмо числа 25
* М. д. – записати через кому числа від 30 до 40. Підкреслити числа, які діляться на 4.
* Розв’язати - №137, № 139, № 140, №138
*Дом завдання. Повторити таблицю множ і ділення н 6
3 урок – Природознавство
Тема: Добовий і річний рух Земліі.
* Підручник – стор 18-20
* Дом завд. – Підготувати розповідь про зв’язок між добовим та річним рухом Землі і періодичними змінами у природі. Використов. різні джерела інформації.
4 урок – Трудове навчання
Тема: Практична робота « Лебідь – гойдалка». Конструювання рухомих моделей з картону та паперу.
Тема: Особистісний розвиток людини упродовж життя.
* Підручник стор 11-21, опрацювати, переказ, відповісти на запитання.
3 урок – Укр мова
4 урок – Літ. читання
5 урок – Малювання
Тема: Поглиблення знань про колір, як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характеристиками образу.
* Творча робота
Композиція матиме назву «Мелодія осені». Працюватимемо на папері фарбами і пензликами великого чи середнього розміру. Почнемо з кольору. Уявіть колір, який повністю відображає ваш настрій. Покладіть посередині аркуша пляму цього кольору. Візьміть колір, що передає настання осені в природі. Поєднайте його з кольором вашого настрою. Утворіть відтінки кольорів для вираження вашої думки і доповніть композицію з кольорових плям. До композиції можна додати конкретні зображення: осіннє листя, квіти, парасольку, дощову хмару, крапельки дощу тощо. Успіх роботи залежить від прояву вашої фантазії, застосування в роботі знань про колір і бажання створити художній образ