• 1 урок - Українська мова

Тема: Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91).

  • відступити 2 рядка після попередньої роботи  та записати число 

                                                                                 Двадцять друге  січня

                                                                                 Дистанційна робота                                                                    

  • Кал.хвилинка - письмо букви Жж
  •  розбір слова   жолудь
  • Усно – стор. 90 Впр 1+ Прочитати Дослідження у синій таблиці та Правило у рожевій таблиці
  • перегляд відео за темою https://www.youtube.com/watch?v=7uiYpPNr2yo (перегляд відео з 3:03 хв) (завдання з відео не виконувати)
  • посередині рядка пишемо Вправа 3 (стор 90 ) виконати завдання письмово (спиши речення, підкресли іменники)
  • посередині рядка пишемо Вправа 4 (стор 90) письмово (випиши іменники у 2 колонки: однина і множина)
  • 2 урок - Українське читання

Тема: Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка (Ч. 2, с. 88-90).

Тема: Перевірка віднімання додаванням. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження суми.(67 - 78)

  • відкрити зошит , пропустити 4 клітинки після попередньої роботи, записати число

                                                                                22 січня 

                                                               Дистанційна робота   

  • кал. хвилинка – письмо числа 22
  • М. д. –1 рядок -  записати через кому всі відповіді таблиці множення на 10
  •             2 рядок - записати одиниці від найменшої до найбільшої  № 74 на стор 15
  • розв’язати вирази – № 67 стор 15
  • розв’язати задачу  № 75 стор.16 - письмово
  • 4 урок - English

 

  • 5 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

  • 1 урок - Математика

Тема: Різні способи обчислення різниці. Розв’язування рівнянь.

  • пропустити 4 клітинки після попередньої роботи, записати число

                                                            21 січня

                                                Дистанційна робота   

кал. хвилинка – письмо числа 21

М. д. – 1 рядок -  записати через кому всі відповіді таблиці множення на 9.

            2 рядок - записати через кому тільки відповіді №59 (стор 13)

  • розв’язати вирази (усно) – стор. 13 №60, №63
  • розв’язати вирази письмово - стор. 14 № 61, №62
  • розв’язати рівняння – стор. 15 №66
  • 2 урок - Я досліджую світ

Тема: Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громад­ських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68).

  • ознайомитися з текстом підручника стор. 67- 68
  • прочитати правила безпеки , та запам'ятай номери екстрених служб.

  • 3 урок - Дизайн і технології

Тема: Виготовлення гри «Лабіринт» (коробка від цукерок, кольоровий папір, трубочки для напоїв) (с. 66-67 у підручнику ЯДС)

  • виготовити гру "Лабіринт" за зразком стор.66-67 ( підручник з Я досліджую світ 2 частина)

  • 4 урок - Мистецтво

Тема: Мандрівка у світ фантастики. Малювання «Фантастичний персонаж»(альбом).

  • уяви себе геймером (знавцем компьютерних ігор і мультиків) і намалюй робота з простих форм для комп'ютерної гри

  • чекаю фото ваших малюнків.
  • 5 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

Тема:Види алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців.

  • Привітання з класом

Добрий день, малече щира,

Хай живеться вам у мирі.

Хай луна дитячий сміх!

Почнемо урок для всіх!

На сьогоднішньому уроці ми з вами пригадаємо:

  • які існують способи подання алгоритмів;
  • чим відрізається словесний і графічний способи подання алгоритмів;
  • які алгоритми є лінійними.
  • Актуалізація опорних знань
  • Як в інформатиці називається інструкція?
  • Хто може бути виконавцем алгоритму?
  • На скільки важливо будувати алгоритм послідовно вірно? Чому?
  • Вивчення нового матеріалу

  • Опрацювати ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку
  • Переглянути відео за презентацією до уроку.Відео до уроку
    • Практична діяльність (Слайд14)
      • Виконайте завдання дудл, котре було створено компанією Google до 50 річниці програмуванню дітей. Ваша задача скласти такий алгоритм, що кролик зібрав всі морквини. Поглянемо у кого вийде далі дійти.ДУДЛ-завдання
      • Завдання на відновлення алгоритму. Проаналізуйте поданий графічний алгоритм та визначте, яких команд не вистачає?
      • Підсумок та рефлексія - вправа «Емоційна ромашка».Напишить свої емоції від уроку на вайбер 0982113804 за бажанням.

Wednesday, the twentieth of January

Classwork

1) Прослухайте тексти на с.52 та виконайте завдання

most of all – більш за все

cosy - зручний

near - поряд

river - річка

  • Candy lives in a flat. The flat is very big. There are four rooms in the flat. This is sitting room, 2 bedrooms and a study.
  • Jack lives in the house. There are many rooms in this house. Jack’s relatives live in this house too. There are 3 rooms where Jack’s family live. Jack likes his bedroom most of all.
  • Kevin lives in a cottage. His cottage isn’t big. There are 2 rooms in the cottage but there are very cosy. Kevin likes to work in the garden.
  • Susan lives in a cottage. The cottage is new and big. It’s near the river. There are 4 rooms in Susan’s cottage. Susan likes the sitting room most of all.
  • 2) Письмово виконайте завдання 2, с.52
  • - Disagree

  • 1 урок - Я досліджую світ

Тема: Чому важливо поєднувати працю і відпочинок (с. 64-66).

  • опрацювати навчальний матеріал на стор 64-66
  • перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=9NBeYPy2UXM
  • роб. зошит стор. 26
  • 2 урок - Українська мова

Тема: Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

  •  відступити 2 рядка після попередньої роботи  та записати число 

                                                                                 Двадцяте січня

                                                                           Дистанційна робота                                                                    

  • Кал.хвилинка - письмо букви Єє
  •  розбір слова   Європа
  • Усно – стор. 88 Впр 1+ Прочитати Дослідження у синій таблиці та Правило у рожевої таблиці, Впр 2, Впр 6.
  • перегляд відео за темою https://www.youtube.com/watch?v=YcCEWNOHk_I(завдання з відео не виконувати)
  • посередині рядка пишемо Вправа 3 (стор 88). виконати завдання письмово
  • посередині рядка пишемо Вправа 4 (стор 88) прочитай, спиши виділені частини тексту про Тараса Шевченка. Підкресли іменники, познач зверху їх число (одн., мн.)
  • 3 урок - Математика

Тема: Розв’язування задач

  • відкрити зошит , пропустити 4 клітинки після попередньої роботи, записати число

                                                                                20 січня 

                                                               Дистанційна робота   

  • кал. хвилинка – письмо числа 20
  • М. д. –1 рядок -  записати через кому всі відповіді таблиці множення на 8
  •             2 рядок - записати тільки відповіді № 55 на стор 12.
  • розв’язати вирази – № 57 стор 13
  • розв’язати задачу усно – с. 13 № 56,

                     № 58, №53, №54 - письмово

  • 4 урок - English
  • 5 урок - Інформатика

Тема: Інструктаж з БЖД. Види алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців.

 

  • 1 урок - Математика

Тема: Складання та обчислення виразів на додавання. Знаходження різниці чисел способом розкладання на розрядні доданки.

                                                                                 19 січня

                                                                     Дистанційна робота

  • кал. хвилинка – письмо числа 19
  • М. д. – 1 рядок- записати через кому всі відповіді таблиці множення на 8.
  •               2 рядок - записати тільки відповіді № 47 на стор 11.
  • усно – стор 11 № 48, №50
  • розв’язати вирази - № 49, №51
  • розв’язати рівняння – стор. 12 №52
  • 2 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

Тема: Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

Відступити 2 рядка після попередньої роботи .

                                                                 Дев’ятнадцяте січня

                                                                 Дистанційна робота                                                                    

  • кал. хвилинка - письмо букви Дд
  • розбір слова Диктант
  • усно – стор 85 Впр 1. Прочитати Дослідження у синій табличці та Правило у рожевої таблиці.

              перегляд відео за темою  https://www.youtube.com/watch?v=sATYfdZKlV0

  • посередині рядка пишемо Вправа 2 (стор 86).Можете писати не в 3 колонки, а окремо кожній рід.
  • виконати стор 86 Вправа 3,4 - усно.
  • виконати стор 87 Вправа 5 – у зошиті.
  • вивчити правило 

  • 4 урок - Українське читання

Тема: Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» (Ч. 2, с. 87-88).

  •  читати  вірші (Ч. 2, с. 87-88)  не менше 2х разів
  • пройти тест за темою   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6118318  (вказати прізвище та ім'я) 
  • читаємо художню книжку 30 хвил.

 

  • 5 урок - Російська мова

Тема: Сопоставление произношения и написания слов со звонкими и глухими согласными. Совершенствование графических навыков письма.Составление диалогов – впечатлений о прочитанном произведении

  • записать в тетради  число

                                                                          Девятнадцатое января

                                                                         Дистанционная работа

  • кал. минутка - Уу
  • 1. Произнесите слова парами

    Бочка – почка, зуб – суп, гора – кора, дом – том, жар – шар.

    – Какими звуками различаются эти слова? Понаблюдайте за их произношением. Для этого приложите пальцы к горлу, и попарно произнесите эти звуки. При произношении каких звуков вы ощущаете дрожание? А теперь закройте ушки и снова произнесите парами эти звуки. При произношении каких звуков вы слышите голос?

    – Согласные звуки, которые произносятся с голосом и шумом, называются звонкими. Согласные звуки, которые произносятся только с шумом, называются глухими. Есть волшебное предложение: “Фока, хочешь поесть щец?” Если зачеркнуть в нем гласные и ь, то останутся только глухие согласные: ф, к, х, ч, ш, п, т, щ, ц, с.

    Звонкие: б в г д ж з й’ л м н р

    Глухие: п ф к т ш с

  • 2.  Разгадайте метаграммы.
  • Запишите отгадки, подчеркните буквы, обозначающие звонкие согласные

    С глухим согласным наливаюсь в поле,

    Со звонким – сам звеню я на раздолье. (Колос – голос)

    С глухим траву она срезает,

    Со звонким – листья объедает. (Коса – коза)

    Когда я с Д – меня сорвут,

    Когда я с т – на мне плывут. (Плод – плот)

    Со звонким на конце он означает то же, что “не стар”,

    С глухим по наковальне скачет, звенит в ушах его удар. (Молод – молот)

  • 1 урок - Я досліджую світ

ТемаЯк зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63).

  • ознайомитися з темою уроку  у підручнику стор. 62-63
  • відповісти на питання 
  • 2 урок - Українська мова

Тема : Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

  • відступити 2 рядка після попередньої роботи .Записати в зошиті число БУКВАМИ                                                                                                  Вісімнадцяте січня  

                                                                  Дистанційна робота

  • перегляд  відео за  темою  https://www.youtube.com/watch?v=Noyxj1O_kOk
  • кал. хвилинка - письмо букви Гг
  •  прописати слово " горизонт"
  • Малюнковий диктант: вогнище, асфальт, акваріум, криниця, космонавт. (ці слова є у відео)
  • виконати на стор. 83 Впр. 1, проведи дослідження( усно)
  • виконати на  стор. 84 Впр 4, Впр 5, Впр 8( усно)
  • записати посередині  Вправа 7 (стор 84) - письмово в зошиті (підказка є у відео)
  • Вправа 10 (стор. 85) - письмово
  • 3 урок - Еnglish
  • 4 урок - Математика

Тема: Різні способи обчислення суми. Розв’язування задач на додавання та обернені до них.

  • записати посередині, відступивши 4 клітинки вниз

 18 січня

      Дистанційна робота

  • кал. хвилинка – письмо числа 18
  • М. д.  1 рядок - записати через кому всі відповіді ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ на 7.
  •            2 рядок - записати через кому тільки відповіді стор. 10 №38
  • усно – стор 10 № 37, №39, №44.
  • розв’язати вирази -   стор 10 № 40, №41
  • розв’язати задачу - усно № 42,

                                    - письм № 43(Обернені задачі теж записати)

  • 5 урок - Українське читання

Тема: Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар».

  • прослухати аудіо, слідкуючи в підручнику https://www.youtube.com/watch?v=UXj7eaSBYUA
  • прочитати текст Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар» на стор 85 - 86 ( 3 раза)
  • переказати текст батькам
  • читати  художню книжку 30 хв.
  • 6 урок - Мистецтво

Тема: Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства»

Monday, the eighteenth of January

Classwork

  • Повторіть слова ( с.49 – 50 )

Будинок - …., квартира - ….., кухня - …., спальня - …., кабінет - …., зал - …., кухня - ….

  • Запишіть та вивчіть нові слова
  • cottage – котедж
  • garden – сад
  • flowerbed – квітник
  • stairs - сходи
  • garage – гараж
  • Множина іменників в англійській мові

https://www.youtube.com/watch?v=sCJ_6K4wAk8

  • Прочитайте виключення та виконайте усно вправу 3, с.51

a woman ( жінка ) – women ( жінки )

a man ( чоловік ) – men ( чоловіки)

a child ( дитина ) – children ( діти )

  • Складіть речення зі словами з таблички, дивлячись на малюнок ( вправа 4, с.51 ), письмово

There are not beds in the sitting room.

There is a little table in the room.

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech