• 1 урок - Я досліджую світ

ТемаЯк зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63).

  • ознайомитися з темою уроку  у підручнику стор. 62-63
  • відповісти на питання 
  • 2 урок - Українська мова

Тема : Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

  • відступити 2 рядка після попередньої роботи .Записати в зошиті число БУКВАМИ                                                                                                  Вісімнадцяте січня  

                                                                  Дистанційна робота

  • перегляд  відео за  темою  https://www.youtube.com/watch?v=Noyxj1O_kOk
  • кал. хвилинка - письмо букви Гг
  •  прописати слово " горизонт"
  • Малюнковий диктант: вогнище, асфальт, акваріум, криниця, космонавт. (ці слова є у відео)
  • виконати на стор. 83 Впр. 1, проведи дослідження( усно)
  • виконати на  стор. 84 Впр 4, Впр 5, Впр 8( усно)
  • записати посередині  Вправа 7 (стор 84) - письмово в зошиті (підказка є у відео)
  • Вправа 10 (стор. 85) - письмово
  • 3 урок - Еnglish

 

  • 4 урок - Математика

Тема: Різні способи обчислення суми. Розв’язування задач на додавання та обернені до них.

  • записати посередині, відступивши 4 клітинки вниз

 18 січня

      Дистанційна робота

  • кал. хвилинка – письмо числа 18
  • М. д.  1 рядок - записати через кому всі відповіді ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ на 7.
  •            2 рядок - записати через кому тільки відповіді стор. 10 №38
  • усно – стор 10 № 37, №39, №44.
  • розв’язати вирази -   стор 10 № 40, №41
  • розв’язати задачу - усно № 42,

                                    - письм № 43(Обернені задачі теж записати)

  • 5 урок - Українське читання

Тема: Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар».

  • прослухати аудіо, слідкуючи в підручнику https://www.youtube.com/watch?v=UXj7eaSBYUA
  • прочитати текст Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар» на стор 85 - 86 ( 3 раза)
  • переказати текст батькам
  • читати  художню книжку 30 хв.
  • 6 урок - Мистецтво

Тема: Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства»

Friday, the fifteenth of January

Classwork

1) Запишіть та вивчіть нові слова

carpet - килим

sofa - диван

mirror - дзеркало

drawers - шухлядки ( комод )

wardrobe - шафа для одягу

2) Прочитайте речення з вправи 2, с.50, звертаючи увагу на формування питальних та негативних речень з конструкціями "there is / there are"

3) Послухайте вправу 3, с.50

4) Прочитайте та письмово перекладіть вправу №3, с.50, вставляючи слова

- room

- carpet 

- red

- chairs

- desk

Wednesday, the thirteenth of January

Classwork

1) Пропишіть та вивчіть нові слова

kitchen - кухня

hall - хол ( вестибюль, зал, передпокій )

bedroom - спальня

study - кабінет

sitting room - вітальня

2) Запишіть у зошити

Структура "there is / there are "  -  коли десь, щось знаходиться

There is - вживається в однині. There is a big kitchen in my house. - В моєму домі є ( знаходиться ) велика кухня.

There are - вживається в множині. There are 3 pens on my desk. - На моїй парті 3 ручки.

3) Подивіться відео

https://www.youtube.com/watch?v=n7LbW1LGu28

4) Виконайте письмово вправу 3, с.49 ( 3-6 речення )

- There is a hall in my flat.

- There are shelves for shoes and bats.

  • 1 урок - Українська мова

Тема : Записую власні назви з великої букви. (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

  • пропустити два робочих рядка після попередньої роботи, записати число

                                                   П’ятнадцяте січня

                                               Дистанційна робота                                                                    

  • кал.хвилинка - письмо букви Вв
  • розбір слова "вікно"
  • виконати усно впр.1,2,3,4   стор.81-82 
  • Вправа 6, Вправа 7 стор 83 - письмово в зошиті
  • 2 урок - Українське читання

Тема : Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту(Ч. 2, с. 83-84).

Тема: Знаходження суми трицифрових чисел. Розв’язування обернених задач.

  • пропустити 4 клітинки після попередньої роботи, записати число
  •                                                 
  •                                                     15 січня
  •                                        Дистанційна робота 
  •  
  • кал. хвилинка – письмо числа 15
  • М. д. – 1)записати через кому всі відповіді таблиці множення на 6.
  •             2)записати через кому тільки відповіді №33 (стор 9)
  • усно – стор. 9 №34
  • розв’язати задачі – стор 8 № 31(1,2,3), №35, №36
  • 4 урок - English

Friday, the fifteenth of January

Classwork

1) Запишіть та вивчіть нові слова

carpet - килим

sofa - диван

mirror - дзеркало

drawers - шухлядки ( комод )

wardrobe - шафа для одягу

2) Прочитайте речення з вправи 2, с.50, звертаючи увагу на формування питальних та негативних речень з конструкціями "there is / there are"

3) Послухайте вправу 3, с.50

4) Прочитайте та письмово перекладіть вправу №3, с.50, вставляючи слова

- room

- carpet 

- red

- chairs

- desk

  • 5 урок - Фізична культура

Тема: Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

  • 1 урок - Математика

Тема: Складання виразів за схемами. Переставна властивість додавання.

  • пропустити 4 клітинки після попередньої роботи, записати число

                                                                        14 січня

                                                              Дистанційна робота   

  • кал. хвилинка – письмо числа 14
  • М. д. – 1 рядок -  записати через кому всі відповіді таблиці множення на 5.
  •             2 рядок  - записати через кому тільки відповіді №25 (стор. 7)
  • розв’язати вирази (усно) – стор. 7 №26, №27, №29
  • розв’язати вирази письмово у зошит - стор. 8 № 28, 30, №35
  • 2 урок - Я досліджую світ

Тема: Як зміцнювати своє здоров’я. Проект «Гордість України» (с. 59-61).

  • опрацювати навчальний матеріал на стор. 59-61
  • перегляд відео "Охоронці здоров'я" https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog
  • робочий зошит стор. 25
  • 3 урок - Дизайн і технології

Тема: Виготовлення квітки з паперу (кольоровий папір)

  • чекаю фото готових квіток
  • 4 урок - Мистецтво

Тема: Мандрівка у світ фантастики. Композиція «Політ Карлсона над містом»(гуаш чи кольорові олівці й фломастери)

  • намалювати малюнок за зразком, використовуючи фарби, кольорові олівці або фломастери

 

  • 5 урок - Фізична культура

Тема: Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

  • 1 урок - Я досліджую світ

Тема: Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички (с. 52-54).

  • перегляд відео  https://www.youtube.com/watch?v=aDoi-m9TNhY
  • прочитати навчальний матеріал на стор. 52-54
  • в робочому зошиті виконати завдання на  стор. 24
  • 2 урок - Літературне читання

Тема: Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту(Ч. 2, с. 83-84).

  • переглянути відео за темою https://www.youtube.com/watch?v=fHBLmp8ZZq4
  • прочитати текст на стор. 83-84 – не менше 3х разів
  • відповісти на питання після тексту
  • читати художню книжку 30 хвил.
  • 3 урок - Математика

Тема: Знаходження значень вираз. Обернена задача.

  • пропустити 4 клітинки після попередньої роботи, записати число

                                                           13 січня 

                                                  Дистанційна робота   

  • кал. хвилинка – письмо числа 13
  • М. д. – записати через кому всі відповіді таблиці множення на 4
  • розв’язати вирази – № 23 стор. 7 (письмово в зошиті)
  • розв’язати задачу усно – с. 5 № 20(1,2,3) – Обернена задача, №21 - усно, №22 – усно,
  • розв'язати задачу № 24- письмово
  • повторити таблицю множення на 5
  • 4 урок - English

Wednesday, the thirteenth of January

Classwork

1) Пропишіть та вивчіть нові слова

kitchen - кухня

hall - хол ( вестибюль, зал, передпокій )

bedroom - спальня

study - кабінет

sitting room - вітальня

2) Запишіть у зошити

Структура "there is / there are "  -  коли десь, щось знаходиться

There is - вживається в однині. There is a big kitchen in my house. - В моєму домі є ( знаходиться ) велика кухня.

There are - вживається в множині. There are 3 pens on my desk. - На моїй парті 3 ручки.

3) Подивіться відео

https://www.youtube.com/watch?v=n7LbW1LGu28

4) Виконайте письмово вправу 3, с.49 ( 3-6 речення )

- There is a hall in my flat.

- There are shelves for shoes and bats.

  • 5 урок - Інформатика

Тема: Інструктаж  з БЖД. План дій, інструкція , команда. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.

  • перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=fvIdX-JVmJw  (перегляд до 7:30 хвилин)
  • виконати завдання на стор.10 - 11 в робочому зошиті (зошит з я досліджую світ, є теми з інформатики)
  • На сьогоднішньому уроці ми з вами пригадаємо:

    • Відповісти на питання презентації
    • Практична діяльність (Слайд44-45)

    Виконання інтерактивних завдань

     Вправа 1

    Вправа 2

    • за бажанням  можно вислати фото  виконаних завдань,скріни на телефон -вайбер ,телеграм 0982113804
    • Релаксація

  • 1 урок - Математика

Тема: Додавання та віднімання чисел десятками. Знаходження значень виразів. Обернена задача.

  •  відступаємо від останнього вашого запису 4 клітинки. 
  •                                                           12 січня
  •                                                   Дистанційна робота
  •  кал. хвилинка – письмо числа 12
  • М. д. – записати через кому всі відповіді таблиці множення на 3 та тільки відповіді № 12, № 13 на стор 4.
  • Усно – стор. 4 № 14, №15, №16, №17
  • розв’язати вирази - № 18, №19 (письмово в зошиті)
  • повторити таблицю множення на 4.
  • 2 урок - Фізична культура

Тема: Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

Тема: Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

  •  пропустити 2  робочих рядка  після попередньої роботи, записати число

                                                               Дванадцяте січня

                                     Дистанційна робота                                                                    

  • кал.хвилинка - письмо букви Бб
  • розбір слова "барбарис"
  • перегляд  відео https://www.youtube.com/watch?v=0-I6AGPDtd8
  • посередині записати  Вправа 1 (стор 80) ( списати,вставляючи пропущені слова)
  • прочитати правило у рожевій таблиці.
  • виконати стор. 80 Вправа 2- усно.
  • Виконати стор. 81 Вправа 4, Вправа5 – у зошиті.
  • 4 урок - Українське читання

Тема: Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» (Ч. 2, с. 82-83).

  • прочитати вірші на стор 82 -83 (2 раза)
  • читати  худ. книжку 30 хвил.
  • 5 урок - Російська мова

Тема: Слушание сказки. Создание образов, которые возникают в воображении при слушании.Согласные звуки. Обозначение их на письме буквами. Совершенствование графических навыков письма.

Monday, the eleventh of January

Classwork

1) Запишіть нові слова та вивчіть їх ( вправа№1, с.48 )

house - будинок

flat - квартира

painting - картина, малюнок

inside - всередині

2) Прочитайте

- ou- cloud, house, mouse, proud, out

- ai- rain, train, pain, paint

-i...e - bike, like, bite, nine, time

3) Прочитайте та усно перекладіть ( вправа№2, с.48 )

4) Виконайте вправу№3, с.48 ( письмово )

true - правда        false - не правда, хибний

  • 1 урок - Я досліджую світ

Тема: Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя.(стор.50-52)

  • 2 урок - Українська мова

Тема : Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79).

  • відкрити НОВИЙ зошит( зошит завести у широку лінію)

Між кінцевим рядком тексту однієї письмової роботи і початком наступної слід пропускати два робочі рядки.

 

  • записати в зошиті число БУКВАМИ 

Одинадцяте січня    

Дистанційна робота

  • кал.хвилинка - письмо букви Аа
  • перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=YShreTWNUTo
  • усно – прочитай на стор. 78  впр. 1, вивчити правило у рожевій таблиці.
  • посередині рядка записати Вправа 2 (стор 78). Виписати в першу колонку 4 назви істот, а в другу – 4 назви неістот
  • Вправа 3 (стор 79): утвори назви неістот від поданих слів. Наприклад:

Школярка (хто?) – школа (що?)

  • 3 урок - Еnglish

Monday, the eleventh of January

Classwork

1) Запишіть нові слова та вивчіть їх ( вправа№1, с.48 )

house - будинок

flat - квартира

painting - картина, малюнок

inside - всередині

2) Прочитайте

- ou- cloud, house, mouse, proud, out

- ai- rain, train, pain, paint

-i...e - bike, like, bite, nine, time

3) Прочитайте та усно перекладіть ( вправа№2, с.48 )

4) Виконайте вправу№3, с.48 ( письмово )

true - правда        false - не правда, хибний

 

  • 4 урок - Математика

Тема: Лічба сотнями. Розрядні доданки чисел. Задачі на знаходження маси.

  • відкрити НОВИЙ зошит
  • відступити зліва 11 клітинок, посередині записати
  •                                                                          11 січня 
  •                                                                  Дистанційна робота
  • кал. хвилинка – письмо числа 11
  • М. д. записати через кому всі відповіді ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ на 2
  • усно – стор. 3 № 1, №2, №3, №4, №5, №6
  • розв’язати вирази -   № 7, № 10
  • розв’язати задачу - усно № 8, №9, - письмово № 11

Задача

Морква – 100 г

Цибуля – 100 г                   600 г

Буряк - ?г

                                       Розв’язання

1)

2)

Відповідь:

  • домашнє завдання: повторити табл. множ і ділення на 2 і 3
  • 5 урок - Українське читання

Тема: Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» (Частина 2, с. 80-81).

  • перегляд відео про Київ https://www.youtube.com/watch?v=MHPWdoQGYyI
  •  починаємо тему «Як не любить свій край!» - прочитати стор 80
  • читаємо вірші В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» на стор 81 ( 2 – 3 раза)
  • вивчити вірш В. Гринько «Рідний край» напам’ять та відправити мені на вайбер
  • читати худ. книжку 30 хв
  • пройти тест за темою https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8580768   (вказати прізвище та ім'я)
  • 6 урок - Мистецтво

Тема: Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства»

 

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech