Тема: Де ховається вода
- ознайомитися з текстом підручника стор. 88 – 90
- вивчити правила:
Місце, де річка бере свій початок, називають витоком.
Місце, де річка впадає в іншу водойму, називають гирлом.
2 урок- Українська мова
Тема: Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).
- відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
-
Дев’ ятнадцяте жовтня
Класна робота
Зміна звука в корені слова називається чергуванням звуків. Значення кореня від цього не змінюється.
Наприклад: ніс — носа — носовий.
- виконати усно впр.4 стор.38 (усно)
- виконати письмово в зошиті - впр. 5 стор. 38
3 урок – English
4 урок- Математика
Тема: Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння.
- відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
- записати посередині
19 жовтня
Класна робота
- прописати цілий рядок цифри 19
- М.д. № 297 стор. 49 (записати тільки відповіді через кому)
- усно виконати № 308 стор. 51
- розв'язати задачу №310 , №314 стор.52
5 урок – Українське читання
Тема: Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій (с. 47-49).
Знайди в тексті пояснення, як утворились імена синів.
У які пригоди потрапляв наймолодший син — Світанок?
Чому Світанок причепив до шнура камінь?
Завдяки яким рисам характеру він здобув перемогу?
Зверни увагу, як казка починається, а як закінчується.
6 урок – Мистецтво
Тема: Героїзм у мистецтві. Рондо. Петро Чайковський. Марш дерев’яних солдатиків з «Дитячого альбому».Вольфганг Амадей Моцарт. Рондо в турецькому стилі. «НАША РІДНА Україна»Музика Ольги Янушкевич Вірші Зої Тищенко