Friday, the twenty - third of October

Classwork

1) Let's play c.23 ( малюнки )

Усно опишіть малюнки, за зразком

- She is Jemma. She is 49 ( forty-nine ). She is a doctor.

- He is Fred. He is 43. He is a farmer.

2) Прочитайте та усно перекладіть вправу №1, с.23

3) Прочитайте та письмово перекладіть вправу №2, с.23

Це - чоловік. Він низький та худий...

ТЕМА:Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

На сьогоднішньому уроці ми з вами:

Практична діяльність учнів.

  • Відкрийте браузер на робочому столі
  • Огляньте складові браузера з яким ми ознайомились під час уроку
  • В адресному рядку введіть адресу http://www.megaznaika.com.ua/
  • Дочекайтесь завантаження сайту
  • Ознайомтесь з вмістом сторінки
  • Здійсніть перехід по сторінках, котрі тебе зацікавили
  • Поверніться до початкової сторінки за допомогою клавіш навігації

 1)іhttps://learningapps.org/view3105793  інтерактивна вправа(натискайте на  пазли та вказуйте що вони позначають,повинні отримати картинку.(за бажанням  можна скинути фото роботи на вабер 0982113804)

 2)https://vseosvita.ua/test/start/gzs682----тестування ( вкажить призвище ім я)

Wednesday, the twenty - first of October

1) Напишіть лист своєму другу, заповнюючи пропуски ( с. 22 )

Я напишу приклад такого листа. Ви перепишите лист про себе

Hi Ann! ( напишіть імя друга, кому Ви пишите )

My name's Emily and I am from England. I am 12 years old.

This is a photo of me and my family. I am tall and slim. I have got black hair and brown eyes. 

I am wearing a T-shirt and jeans on. ( це речення пишите за бажанням, не обов'язково )

Guess where I am in the picture. Please, send me your photos.

With love,

Emily.

1 урок - Українська мова

Тема: Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  • Двадцять третє жовтня
  • Класна робота
  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Мм
  • розбір слова "місток   "
  • виконати усно впр.3 та впр. 4  стор.42  (усно) 

повторити правило:

Слова, у яких корені звучать однаково, але мають різні значення, — не є спільнокореневими. 

Наприклад: вода, водій.

2 урок - Українське читання

Тема: Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня) (с.52-53).

  • послухайте текст, слідкуючи у себе в підручнику https://www.youtube.com/watch?v=IYjgYysH3rg
  • ознайомитися з текстом підручника   стор.52 - 53  (читати не менше 2 разів)
  • відповісти на питання:

Прочитай текст пісні мовчки. Назви трьох товаришів.

Читаючи вголос, звертай увагу на позначення щодо виразного читання.

З якою інтонацією треба читати початок пісні?

Які ознаки характеризують кожного із цих товаришів?

Поміркуй! Чому живі істоти по-різному радіють Сонцю, Місяцю, Дощику?
  •  читати художню книжку 30 хвилин

3 урок - Математика

Тема:  Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь.

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 23 жовтня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 23
  • М.д.   № 342  стор. 58  (записати тільки відповіді через кому)
  • повторити таблицю множення та ділення на  8 
  • розв'язати вирази №350  стор.60 (письмово в зошиті)
  • розв'язати рівняння  № 346  стор.59  (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №351 стор.60

4 урок - English

5 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Стрибки «у кроці». Естафети із стрибками   

  • Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ;  катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча;  стрибайте на скакалках ...

    ДБАЙТЕ ПРО БЕЗПЕКУ ! 

    НЕ ЗАБУВАЙТЕ ДОТРИМУВАТИСЬ КАРАНТИННИХ ВИМОГ !

     
  • повторити кроки під музику https://www.youtube.com/watch?v=RocWQDx_ROg

1 урок - Математика

Тема: Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь.

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 22 жовтня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 22
  • М.д.   № 333    стор. 57 (записати тільки відповіді через кому)
  • перегляд відео за темою https://www.youtube.com/watch?v=6KLR5lIZHlo
  •  пригадай таблицу множення та ділення на 8, виконавши № 335 стор. 57
  • розв'язати  рівняння  № 338   стор.58   та № 340   стор. 58 (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №341  стор.58

2 урок - Я досліджую світ

Тема: Які речовини розчиняються у воді (с. 94-96).

  • ознайомитися з текстом підручника стор. 94-96
  • вивчити правило:

Воду з розчиненою в ній речовиною називають  ро́зчином.

 

1. Проведіть дослід і доведіть, що крейда не розчиняється у воді. Розкажіть, як властивість води розчиняти деякі речовини люди використовують у житті.

2. Наведіть власний приклад використання властивості води розчиняти речовини.

3 урок - Дизайн і технології

4 урок - Мистецтво (образ.)

Тема:  Героїзм у мистецтві. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці – початку свого імені; буквиці, що ілюструє основний зміст улюбленої казки. Дослідження книжки з домашньої чи шкільної бібліотеки й знайди в них буквиці

 БББ

  • створи декоративну літеру (матеріали на вибір).
Варіант 1: буквиця – початок твого імені
Варіант 2: буквиця – ілюстрація змісту улюбленої казки

 

5 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із подоланням перешкод . Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки «по купинах». Повільний біг. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

  • Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ;  катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча;  стрибайте на скакалках ...

    ДБАЙТЕ ПРО БЕЗПЕКУ ! 

    НЕ ЗАБУВАЙТЕ ДОТРИМУВАТИСЬ КАРАНТИННИХ ВИМОГ ! 

  • повторити кроки під музику  https://www.youtube.com/watchv=t0MtIW4FzME&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=30

1урок -  Я досліджую світ

Тема: Які властивості має вода (с.90-93).

  • ознайомитися з текстом підручника стор. 90 - 93
  • перегляд відео за темою https://www.youtube.com/watch?v=kfYVqYs9BZ0
  •  
  • відповісти на питання :
 Пригадайте, де міститься вода на нашій планеті. Які ви знаєте властивості води?

 Наведіть приклади води в природі в різних агрегатних станах.

  • пройти тест за темою (відповіді відправити мені для превірки)

0й

 

2 урок - Українська мова 

Тема:  Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  • Двадцять перше жовтня
  • Класна робота
  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Рр
  • розбір слова "річка  "
  • виконати усно впр.1  стор.41  (усно) 

вивчити правило:

Слова, у яких корені звучать однаково, але мають різні значення, — не є спільнокореневими. 

Наприклад: вода, водій.

  • виконати письмово в зошиті -  впр. 2  стор. 42

3 урок - Математика

Тема: Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 21 жовтня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 21
  • М.д.   № 325  стор. 55  (записати тільки відповіді через кому)
  •  перегляд відео за темою https://www.youtube.com/watch?v=R6zIroPur8U
  • розв'язати вирази № 323 стор. 55  (усно)
  • розв'язати вирази №331  стор.56  та №326 стор.55 (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №332  стор.56

4 урок - English

5 урок - Інформатика 

Тема: Інструктаж з БЖД. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

1 урок - Математика

Тема:Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 20 жовтня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 20
  • М.д.   № 315  стор. 53  (записати тільки відповіді через кому)
  • усно розв'яжи задачі  № 316 стор.  53
  • розв'язати вирази № 322   стор. 55   (письмово в зошиті)

2 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку»

  • Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ;  катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча;  стрибайте на скакалках ...

    ДБАЙТЕ ПРО БЕЗПЕКУ ! 

    НЕ ЗАБУВАЙТЕ ДОТРИМУВАТИСЬ КАРАНТИННИХ ВИМОГ !

     
  • повторити кроки під музику  https://www.youtube.com/watchv=t0MtIW4FzME&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=30

3 урок - Українська мова

Тема: Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41). 

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  • Двадцяте  жовтня
  • Класна робота
  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Пп
  • розбір слова "писанка  " 
  •  перегляд відео за темою  https://www.youtube.com/watch?v=jmzrSPEE_wE
  • повторити  правило: 

Чергування — це заміна одних звуків на інші, яка відбувається при зміні слова або утворенні спільнокореневого слова.

Зверни увагу!
Чергування не змінює значення слів, їх загальний зміст зберігається.
  • виконати письмово в зошиті -  впр 1. стор. 39 та  впр. 7  стор. 41
  • пройти тест за темою     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1575761 код доступу 1575761 (квказати прізвище та ім'я)

4 урок - Українське читання

Тема: Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій (с. 47-49). (продовження)

  • послухайте текст, слідкуючи у себе в підручнику   https://www.youtube.com/watch?v=3NaPGTlUcNU
  •  
  •  
  • ознайомитися з текстом підручника   стор.47 - 49  (читати не менше 2 разів)
  •  
  • відповісти на питання:

Знайди в тексті пояснення, як утворились імена синів.

 У які пригоди потрапляв наймолодший син — Світанок?

 Чому Світанок причепив до шнура камінь?

 Завдяки яким рисам характеру він здобув перемогу?

 Зверни увагу, як казка починається, а як закінчується.

5 урок - Російська мова

Тема: Слушаю, различаю в тексте предложения, различные по цели высказывания и интонации.

  • пропустить 1 рабочий рядок вниз и записать:

 Двадцатое сентября

Классная работа

  •  Каллиграфическая минутка - прописать букву Дд
  • разбор слова " домик  "
  • просмотр видео по теме  https://www.youtube.com/watch?v=dM7JvGvfIRk
  •  выполнить упр. 60 стр. 41 (выпиши из рассказа по одному повествовательному, вопросительному и побудительному предложению).

 

0

00

000

 

  • 1 урок- Я досліджую світ

Тема: Де ховається вода

  • ознайомитися з текстом підручника стор. 88 – 90
  • вивчити правила:

Місце, де річка бере свій початок, називають витоком.

Місце, де річка впадає в іншу водойму, називають гирлом.

2 урок- Українська мова

Тема: Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  •  

Дев ятнадцяте жовтня

Класна робота

  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Кк
  • розбір слова " курорт  " 
  •  перегляд відео за темою  https://www.youtube.com/watch?v=VdA68P41ZHA
  • ознайомитися з правилом: 

Зміна звука в корені слова називається чергуванням звуків. Значення кореня від цього не змінюється.

Наприклад: ніс — носа — носовий.

  • виконати усно впр.4 стор.38 (усно) 
  • виконати письмово в зошиті -  впр. 5  стор. 38

3 урок – English

 

4 урок- Математика

Тема: Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння.

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 19 жовтня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 19
  • М.д.   № 297  стор. 49  (записати тільки відповіді через кому)
  • усно виконати № 308       стор.  51 
  • розв'язати задачу №310 , №314  стор.52

5 урок – Українське читання

Тема: Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій (с. 47-49).

  • послухайте текст, слідкуючи у себе в підручнику   https://www.youtube.com/watch?v=3NaPGTlUcNU
  •  
  •  
  • ознайомитися з текстом підручника   стор.47 - 49  (читати не менше 2 разів)
  •  
  • відповісти на питання:

Знайди в тексті пояснення, як утворились імена синів.

 У які пригоди потрапляв наймолодший син — Світанок?

 Чому Світанок причепив до шнура камінь?

 Завдяки яким рисам характеру він здобув перемогу?

 Зверни увагу, як казка починається, а як закінчується.

6 урок – Мистецтво

Тема: Героїзм у мистецтві. Рондо. Петро Чайковський. Марш дерев’яних солдатиків з «Дитячого альбому».Вольфганг Амадей Моцарт. Рондо в турецькому стилі. «НАША РІДНА Україна»Музика Ольги Янушкевич Вірші Зої Тищенко

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech