1 урок - Я досліджую світ
Тема: Чому сім’я – найголовніше в нашому житті (с. 46-51).
-
- ознайомитися з текстом підручника стор. 46 - 51
- вивчити правило:
- Відповідальність — це здатність людини (групи людей) відповідати за те, що їй доручено, або за те, що вона пообіцяла зробити.
2 урок - Українська мова
Тема: Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21).
- відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
- Двадцять перше вересня
- Класна робота
-
- прописати один рядок Аа
- розбір слова " алфавіт "
- перегляд відео за темою https://www.youtube.com/watch?v=MS68Um_3ZyI (завдання з відео не виконувати в зошиті)
Якщо перші букви в словах однакові, то під час розташування цих слів за алфавітом бери до уваги другу букву.
- виконати усно впр.4 стор.20 (усно)
- виконати письмово в зошиті - впр. 9 стор. 21
3 урок - English
Monday, the twenty - first of September
1) Let's speak ( виконайте усно, за зразком )
- I am Vlad. \ My name is Vlad.
- I am 9 years old.
- I am from Ukraine \ I live in Ukraine.
- I am Ukrainian.
- I have got a pet. It is a dog.
His name is Buffy. \ My dog's name is Buffy.
2) Прочитайте вправу №1, с.13 та перекладіть
- Спробуйте загадати одне імя та скласти ділог ( зразок у вправі №1, с.13 )
3) Прочитайте та письмово дайте відповіді на запитання з вправи №3, с.13
4 урок - Математика
Тема: Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі
- відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
- записати посередині
21 вересня
Класна робота
- прописати цілий рядок цифри 21
- М.д. № 113 стор. 19 (записати тільки відповіді через кому)
- усно назви числа пропущені у таблиці. № 114 стор. 20
Пригадай правила множення і ділення на 0!!!!!
а ∙ 0 = 0 0 : а = 0
Пам’ятай! На нуль ділити не можна.
- розв'язати вирази №117 стор.20 та № 121 стор.21 (письмово в зошиті)
- розв'язати задачу №120 стор.21
5 урок - Українське читання
Тема: Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25).
- Чи зрозумів/зрозуміла ти, якою є рідна мова хлопчика?
- Що нового відкрилося тобі у вірші?
- Підготуйся прочитати вірш уголос.
- Зверни увагу, де починаються і закінчуються речення; яку інтонацію підказують розділові знаки.
6 урок - Мистецтво (музич.)
Тема: Ліричні персонажі. Поширені форми –одночастинна, двочастинна і тричастинна.Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта». Робота в парах. Імпровізація (інструментальна, вокальна, танцювальна). Створення інструментальногодіалогу Красуні і Чудовиська (трикутникі бубон) в одночастинній формі; «портрети» Попелюшки та її мачухи удвочастинній формі: доберіть інтонації: спочатку наспівні, потім – різкі.