Friday, the twenty - fifth of September

1)Послухайте пісню, пригадайте привітання та відповіді на запитання: How are you?

https://www.youtube.com/watch?v=03XgDWozJOw

2) Попрактикуйте правила читання 

https://www.youtube.com/watch?v=9q-bPLcmPnQ&t=10s

https://www.youtube.com/watch?v=25HeM_ppYDk

https://www.youtube.com/watch?v=q0ejt4Hqul0

https://www.youtube.com/watch?v=bHR6UYef3rc&t=47s

Wednesday,  the twenty - third of September

1) Послухайте пісню ( вправа№1, с.14 )

2) Спробуйте заспівати 

3) Прочитайте вправу №2, с.15 та перекладіть

4) Складіть розповідь про себе ( за зразком, вправа №2, с.15 ) 

Тема:Збереження повідомлень. Перетворення інформації з одного виду в інший

Проблемне питання :Що можна зробити з інформацією, і не можна зробити з яблуком?

 Презентація до урокуПереглянути та опрацювати презентацію до уроку.

Виконати  вправи.

Інтерактивна вправа .Перетворення інформації

Інтерактивна вправа .Способи подання повідомлень (вправа на повторення)

За бажаннм можно надіслати фото виконаних вправ Viber 0982113804. Дякую, удачі!

1 урок - Українська мова

Тема: Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему   за опорними словами (с. 23-24).

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  • Двадцять п'яте  вересня 
  • Класна робота
  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Гг 
  • розбір слова " Говерла  " 
  •  перегляд відео  за темою   https://www.youtube.com/watch?v=RolasYdTfpU
  • виконати усно впр.3 та   впр.4 стор.23  (усно) 
  • виконати письмово в зошиті -   впр. 9  стор. 24

2 урок - Українське читання

Тема: Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено) (с.29-31).

  • послухайте текст, слідкуючи у себе в підручнику https://www.youtube.com/watch?v=3eeyyfAszSU
  • ознайомитися з текстом підручника   стор.29 - 31  (читати не менше 2 разів)
  •  читати художню книжку 30 хвилин

3 урок - Математика

Тема:  Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом.

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 25 вересня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 25
  • М.д.   № 150  стор. 25  (записати тільки відповіді через кому)
  • усно розв'яжи вирази  №  151 стор. 25 та №153 стор.25 

вивчити  правило: 

Числа, які діляться на 2, називають парними.

Числа, які не діляться на 2, називають непарними.

Числа, які закінчуються цифрами 0, 2, 4, 6, 8, є парними. 46, 90, 24, 100 — парні числа.

 
 
  • розв'язати вирази №156  стор.26  та № 159   стор.26  (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №160 стор.26

4 урок - English

5 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною довжини кроку. Біг 30 м. «Човниковий» біг 4х9 м. 

  • Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ;  катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча;  стрибайте на скакалках ...

    ДБАЙТЕ ПРО БЕЗПЕКУ ! 

    НЕ ЗАБУВАЙТЕ ДОТРИМУВАТИСЬ КАРАНТИННИХ ВИМОГ !

     
  • повторити кроки під музику https://www.youtube.com/watch?v=RocWQDx_ROg

1 урок - Математика

Тема: Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел.

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 24 вересня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 24
  • М.д.   № 147    стор. 24  (записати тільки відповіді через кому)
  • відповісти на питання  № 140 стор.  23
Пригадай співвідношення між одиницями довжини.
 
 1 см = 10 мм                                 1 дм = 10 см                     1 м = 10 дм
1 дм = 100 мм                                1 м = 100 см
  • розв'язати вирази №142   стор.24  та № 143   стор.24 (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №144  стор.24

2 урок - Я досліджую світ

Тема: Традиції моєї сім’ї  (с. 55-57).   

  • ознайомитися з текстом підручника стор. 55 - 57
  • вивчити правило:
  • Сіме́йні традиції — це заведені в родині норми поведінки, цінності, що передаються з покоління в покоління і є важливими для всіх членів родини.
  • Сіме́йна релі́квія — шанована в родині річ, яку бережуть і яка пов’язана з історичними або релігійними подіями минулого.

написати розповідь про традиції вашої сім'ї(написати на листочку та відправити мені)

зразок розповіді (я представила вам розгорнуту розповідь, ваша розповідь може бути меншою за розміром)

     Моя сім’я — це тато, мама, я і моя молодша сестра Наталка. У нас, як і у будь-якій іншій сім’ї, є свої традиції. Наприклад, щонеділі ми всі разом їздимо в гості до бабусі й дідуся. Бабуся до нашого приїзду готує смачний обід, пече печиво. Після обіду ми з сестрою допомагаємо бабусі прибрати зі столу. Потім ми сидимо у вітальні та розмовляємо. Часто дідусь або бабуся розповідають якісь цікаві історії зі свого життя.

     Щоліта ми з батьками обов’язково виїжджаємо на природу. У нас є своє улюблене місце для відпочинку на березі річки, біля лісу. Ми приїжджаємо туди на тиждень і ставимо намет. Днем засмагаємо на сонечку, купаємося, прогулюємося лісом. Часто тато ловить у річці рибу, а мама тут же готує її на вогнищі. Я дуже люблю вечірні посиденьки біля багаття з батьками та сестрою.

     Звичайно ж, ми завжди разом святкуємо Новий рік і наші дні народження. У ці свята до нас в гості приходять не тільки бабуся з дідусем, а й інші родичі.

     Сімейні традиції відіграють дуже важливу роль у житті людей. Вони вчать дітей поважати старших, зберігати історію своєї родини. Завдяки традиціям батьки та діти проводять більше часу разом. А це значить, що сім’я стає більш дружною і міцною.

     Я намагатимуся зберегти традиції своєї сім’ї та передати їх своїм майбутнім дітям.

3 урок - Дизайн і технології

4 урок - Мистецтво (образ.)

Тема:  Проект "Ми родичі" 

5 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною довжини кроку. Біг 30 м. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді»  

  • Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ;  катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча;  стрибайте на скакалках ...

    ДБАЙТЕ ПРО БЕЗПЕКУ ! 

    НЕ ЗАБУВАЙТЕ ДОТРИМУВАТИСЬ КАРАНТИННИХ ВИМОГ !

     
  • повторити кроки під музику  https://www.youtube.com/watchv=t0MtIW4FzME&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=30

1урок -  Я досліджую світ

Тема: Що я знаю про історію свого роду  (с. 51-54).

  • ознайомитися з текстом підручника стор. 51 - 54
  • вивчити правила:
  • Дина́стія — представники кількох поколінь однієї і тієї самої сім’ї, які передають з покоління в покоління професійну майстерність, традиції.
  • Похо́дження — належність за народженням до певної національності, місцевості.
     
  • Прі́звище — частина власної назви особи, її повного імені.
  • відповісти на питання :

Дізнайтеся, чи є династії у ваших родинах.

Для чого людині прізвище? Звідки виникли прізвища

Скільки членів вашої родини мають таке саме прізвище, як у вас?

Де й коли бере початок ваш родовід?

 
  • запишіть у зошит повні імена всіх членів вашої сім’ї та відправте мені для перевірки.

2 урок - Українська мова 

Тема: Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку. Діалог

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  • Двадцять третє  вересня 
  • Класна робота
  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Гг
  • розбір слова " галявина  "
  • виконати усно впр.5  стор.22  (усно) 
  • виконати письмово в зошиті -  впр. 4  стор. 22
  • пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7943498   (вказати прізвище та ім'я) 

3 урок - Математика

Тема:  Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці.

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 23 вересня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 23
  • М.д.   № 124  стор. 21  (записати тільки відповіді через кому)

Пригадай правило ділення рівних чисел.

а : а = 1

Візьмемо для цього приклад 1∙8=8.

1∙8=8,

8:1=8,

8:8=1

  • -Що одержимо в частці від ділення числа на 1? (це ж число)
  • -Що отримаємо в частці від ділення числа на це саме число? (отримаємо одиницю)
  • -Наведіть власні приклади ділення числа на 1 і ділення числа на самого себе (відповіді учнів).
  • -Правила ділення числа на 1 і ділення числа на це саме число за допомогою букв можна записати так:

                  а:1=а                           а:а=1

  • розв'язати вирази № 132 стор. 22  (усно)
  • розв'язати вирази №131  стор.22  та №134 стор. 22  (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №139  стор.23

4 урок - English

5 урок - Інформатика 

Тема: Збереження повідомлень. Перетворення інформації з одного виду в інший

Проблемне питання :Що можна зробити з інформацією, і не можна зробити з яблуком?

 Презентація до урокуПереглянути та опрацювати презентацію до уроку.

Виконати  вправи.

Інтерактивна вправа .Перетворення інформації

Інтерактивна вправа .Способи подання повідомлень (вправа на повторення)

для 2 групи за бажаннм можно надіслати фото виконаних вправ Viber 0982113804. Дякую, удачі!

1 урок - Математика

Тема: Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 22 вересня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 22
  • М.д.   № 123  стор. 21  (записати тільки відповіді через кому)
  • усно розв'яжи вирази  № 122 стор.  21

Пригадай правило 

а ∙ 0 = 0                                 0 : а = 0

Пам’ятай! На нуль ділити не можна.
 
  • розв'язати вирази №124   стор.21  та № 130  стор.22  (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №129  стор.22

2 урок - Фізична культура

Тема: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною довжини кроку. Біг 30 м. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді»  

  • Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ;  катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча;  стрибайте на скакалках ...

    ДБАЙТЕ ПРО БЕЗПЕКУ ! 

    НЕ ЗАБУВАЙТЕ ДОТРИМУВАТИСЬ КАРАНТИННИХ ВИМОГ !

     
  • повторити кроки під музику  https://www.youtube.com/watchv=t0MtIW4FzME&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=30

3 урок - Українська мова

Тема: Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22). Діалог

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  • Двадцять друге  вересня 
  • Класна робота
  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Сс 
  • розбір слова "словник  " 
  •  перегляд презентації  за темою  https://www.slideshare.net/nbkidskiev/14-49546690  
  • повторити  правило: 

Якщо перші букви в словах однакові, то під час розташування цих слів за алфавітом бери до уваги другу букву.

  • виконати усно впр.1 та впр.2  стор.21- 22  (усно) 
  • виконати письмово в зошиті -  впр. 3 та впр. 7  стор. 22

4 урок - Українське читання

Тема: Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника» (с. 25-28).

  • послухайте текст, слідкуючи у себе в підручнику https://www.youtube.com/watch?v=Ik9oivuNdMg
  • ознайомитися з текстом підручника   стор.25 - 28  (читати не менше 2 разів)
  •  
  • Пропоную  вам завітати на сайт «Весела абетка», де зібрано багато цікавих матеріалів для шанувальників і шанувальниць української мови.    http://abetka.ukrlife.org/

5 урок - Російська мова

  • пропустить 1 рабочий рядок вниз и записать:

 Двадцать второе  сентября   

Классная работа

 

  •  Каллиграфическая минутка - прописать букву Вв
  • разбор слова "виноград "
  • списать текст

                                                 Лакомства для зверей

     Бурого медведя считают хозяином смешанных лесов. Он очень любит малину и мёд. Косолапый часто совершает набеги на жилища диких пчёл. Забредает порой на пасеки. Пчёлы мстят медведю. Они жалят его в кончик носа, язык. Зверю приходится спасаться бегством.
     Барсук поедает коренья растений, полевых мышей, земляных червей, юрких ящериц, ядовитых змей, болотных лягушек. Его любимое лакомство – виноград. Заяц любит грызть морковь, капусту, репу и петрушку.

 

1 урок - Я досліджую світ

Тема: Чому сім’я – найголовніше в нашому житті (с. 46-51).

    • ознайомитися з текстом підручника стор. 46 - 51
  • вивчити правило:
  • Відповідальність — це здатність людини (групи людей) відповідати за те, що їй доручено, або за те, що вона пообіцяла зробити.

2 урок - Українська мова

Тема:  Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21).

  • відкрити зошит , пропустити один робочий рядок після попередньої роботи, записати число
  • Двадцять перше  вересня 
  • Класна робота
  •                                                                     
  •  прописати один рядок  Аа
  • розбір слова " алфавіт  " 
  •  перегляд відео за темою  https://www.youtube.com/watch?v=MS68Um_3ZyI (завдання з відео не виконувати в зошиті)
  • ознайомитися з правилом: 

Якщо перші букви в словах однакові, то під час розташування цих слів за алфавітом бери до уваги другу букву.

  • виконати усно впр.4 стор.20 (усно) 
  • виконати письмово в зошиті -  впр. 9  стор. 21

3 урок - English

 Monday, the twenty - first of September

1) Let's speak ( виконайте усно, за зразком )

- I am Vlad. \ My name is Vlad.

- I am 9 years old.

- I am from Ukraine \ I live in Ukraine.

- I am Ukrainian.

- I have got a pet. It is a dog. 

His name is Buffy. \ My dog's name is Buffy.

2) Прочитайте вправу №1, с.13 та перекладіть

- Спробуйте загадати одне імя та скласти ділог ( зразок у вправі №1, с.13 )

3) Прочитайте та письмово дайте відповіді на запитання з вправи №3, с.13

4 урок - Математика

Тема:  Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі

 

  • відступити 4 клітиночки вниз від останнього вашого запису.
  • записати посередині 

 21 вересня

 Класна робота 

  • прописати цілий рядок цифри 21
  • М.д.   № 113  стор. 19  (записати тільки відповіді через кому)
  • усно назви числа пропущені у таблиці. № 114 стор.  20

Пригадай правила множення і ділення на 0!!!!!

                а ∙ 0 = 0                     0 : а = 0

Пам’ятай! На нуль ділити не можна.
 
  • розв'язати вирази №117   стор.20  та № 121  стор.21  (письмово в зошиті)
  • розв'язати задачу №120  стор.21

5 урок - Українське читання

Тема: Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25).

  • послухайте текст, слідкуючи у себе в підручнику  https://www.youtube.com/watch?v=Gy9Op2YoBNQ
  • ознайомитися з текстом підручника   стор.24 - 25  (читати не менше 2 разів)
  •  
  • відповісти на питання:

 

  • Чи зрозумів/зрозуміла ти, якою є рідна мова хлопчика?
  • Що нового відкрилося тобі у вірші?
  • Підготуйся прочитати вірш уголос.
  • Зверни увагу, де починаються і закінчуються речення; яку інтонацію підказують розділові знаки.

6 урок - Мистецтво (музич.)

 Тема: Ліричні персонажі. Поширені форми –одночастинна, двочастинна і тричастинна.Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта». Робота в парах. Імпровізація (інструментальна, вокальна, танцювальна). Створення інструментальногодіалогу Красуні і Чудовиська (трикутникі бубон) в одночастинній формі; «портрети» Попелюшки та її мачухи удвочастинній формі: доберіть інтонації: спочатку наспівні, потім – різкі.

 

 

 

 

Monday, the twenty - first of September

1) Let's speak ( виконайте усно, за зразком )

- I am Vlad. \ My name is Vlad.

- I am 9 years old.

- I am from Ukraine \ I live in Ukraine.

- I am Ukrainian.

- I have got a pet. It is a dog. 

His name is Buffy. \ My dog's name is Buffy.

2) Прочитайте вправу №1, с.13 та перекладіть

- Спробуйте загадати одне імя та скласти ділог ( зразок у вправі №1, с.13 )

3) Прочитайте та письмово дайте відповіді на запитання з вправи №3, с.13

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech