Урок Я досліджую світ  

Тема: Діагностична робота .Перевір себе!

2 клас          Я досліджую світ         Діагностична робота № 4    Дата_________  П І ____________________

1. З’єднай  назву дерева з його ознакою.

Ти вдома!: Дерева для маленьких дітей   Картинки клен: распечатать или скачать бесплатно | Printonic.ru Легенди про дуб для дітей.Pin by nata burova on графический дизайн | Diy and crafts, Crafts, Fruit         

        клен        береза           калина          дуб

2. Що зустрічається тільки взимку?

    сніг                 ялинка                   трактор              крига           віхола

        А                      Б                             В                         Г                    Д

3.  Який із термометрів показує, що надворі холодно?

Презентація до уроку Я досліджую світ 2 клас НУШ на тему: "Термометр.  Різновиди термометрів"

                                                               А                  Б

4. Що таке лід?

А) пара                                       Б) рідка вода                                        В) тверда вода

5.  Поєднай слово з його значенням.


Заметіль               крижана  кірка на поверхні землі після різкої зміни  температур   

                                                                        

Ожеледь                сильний вітер  зі снігом

6. Визнач, які зміни відбуваються взимку в неживій природі :

А) Дні взимку сірі та короткі, а ночі довгі.

Б)  Взимку сонце світить і сильно гріє.

В) Взимку сніг вкриває землю.

Г) Взимку вода в річках нагрівається.

Д) З кожним днем взимку повітря холоднішає.

Е) Річки та озера вкриті льодом.

7.Якщо під час прогулянки у парку, ти побачиш білочку, що ти зробиш?

А) упіймаєш і принесеш до школи, щоб показати друзям

Б) упіймаєш, пограєшся і відпустиш

В) не чіпатимеш (Чому?)______________________________________________________________________

Результат

діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат

з допомогою

Потреба уваги

 та допомоги

 
 

Самоаналіз

 

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

Урок  Фізкультура 

Тема: Загально - розвивальні вправи  з м'ячами.  Ходьба на носках, на  п'ятах, з високим підніманням  стегна.

Біг з високим підніманням стегна,із закиданням гомілки.Рухдива гра.

Спеціально бігові вправи  https://youtu.be/BwnmSwHb40I

Зимова руханка https://youtu.be/2FV0BwILGo8

 

Урок   Фізкультура 

Тема: Загально - розвивальні вправи  з м'ячами.  Ходьба на носках, на  п'ятах, з високим підніманням  стегна.

Біг з високим підніманням стегна,із закиданням гомілки.Рухдива гра.

Ходьба на носках.   Виконується на більш прямих ногах. Кроки короткі, тулуб випрямлений, підтягнуто. Нога ставиться на передню частину стопи (на напівпальці), п'ята не торкається поверхні. Рухи рук незначні, вони кілька розслаблені. Їх можна поставити на пояс, покласти за голову. При цьому плечі опущені, постава невимушена.

Ходьба на п'ятах.   Цей вид ходьби виконується майже на прямих ногах. Кроки короткі, живіт підтягнутий, спина випрямлена. Нога ставиться на п'яту, шкарпетки підняті вгору, при цьому не слід їх сильно розвертати в сторону. Рухи рук незначні (поставити на пояс, покласти за голову)

Ходьба високо піднімаючи коліна.   Рухи енергійні, чіткі. Нога ставиться спочатку на передню частину, потім на всю стопу. Кроки короткі, але впевнені. Зігнута в коліні нога піднімається нагору. Стегно приймає горизонтальне положення, гомілку утворює зі стегном прямий кут, носок відтягнуть вниз. Активні рухи ніг узгоджуються з рухами рук, кисті стиснуті в кулаки. Просування вперед незначне. Корпус прямої, голова піднята.

Ходьба широким кроком.   Рухи кілька уповільнені. Зберігається звичайна при ходьбі координація рухів рук і ніг. Нога ставиться перекатом з п'яти на носок. Орієнтовна довжина кроку різна для дітей різних вікових груп (32-35 см в 2 роки, 55-60 см до 7 років). При виконанні цього виду ходьби можна надмірно збільшувати довжину кроків, так як це може призвести до порушення формується у дітей координації рухів.

 Ходьба перекатом з п'яти на носок.   Виконується цей вид ходьби яскраво вираженою постановкою ноги на п'яту, плавним і одночасно енергійним перекатом на носок, злегка пружинячи при цьому і намагаючись підвестися вище. Рухи рук вільні, ненапружених, з деяким акцентом (зупинкою) в момент переходу на носок.

Ходьба приставним кроком. Може виконуватися вперед, назад, в праву і ліву сторону. Крок починається з будь-якої ноги: одна при цьому виноситься вперед, інша до неї приставляється. Обидві ноги виявляються разом, п'яти їх з'єднуються на кожному кроці. Не слід повертати ступню приставляють ноги носком всередину. Руки в русі участі не приймають - їх доцільніше поставити на пояс. Цей вид ходьби особливо добре виконувати під музику, з огляду на різний її характер: під марш - чітко, без помітного згинання ніг в колінах; під танцювальну музику - м'яко, пружинячи на одній або на обох ногах і т. д.

Ходьба в полуприседе і пріседе.   Виконується на напівзігнутих або повністю зігнутих в колінах ногах. При ходьбі в полуприседе нога ставиться на передню частину стопи, а при ходьбі в приседе - на всю стопу. Спину треба намагатися тримати прямо. Руки рухаються

вільно. При ходьбі в полуприседе їх можна поставити на пояс, при ходьбі в приседе руки.

поставити на коліна.

Біг з високим підніманням стегна   https://youtu.be/3haY_bpN2Fo

 

Руханка https://youtu.be/6iJaHoVGPZI

 

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech