Octoder, 16

1) Вивчіть слова з вправи №1, с.17

2) Запишіть у зошит фразу та вивчіть

I can see - я можу побачити

3) Прочитайте та перекладіть вправу№2, с.17 ( з 3 - по 6 речення )

4) Потренуйтеся в складанні речень з "I can see", додаючи слова з вправи №3, с.17

I can see a computer.

I can see a blue pencil.

5) Пропишіть літери: Ss, Tt, Uu, Vv

6) Прочитайте та перекладіть вправу №4, с.17

7) Подивіться відео

https://www.youtube.com/watch?v=17lyXMgkk9E

https://www.youtube.com/watch?v=VJhze8EXadk

 

4 урок  ДИЗАЙН 

Тема: Як розпізнавати інформацію. Схема-зображення. План. Створення схеми свого безпечного шляху до школи

Презентація до уроку інформатики для 2 класу 2 урок "Сприймання людиною  інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання:  зорова, слухова, нюхова, смаков"

Вправа -діалог :

  • На якій вулиці знаходиться наша школа?
  • Які вулиці розташовані поряд?
  • Де ви живете? На якій вулиці?
  • Якими вулицями ви ходите до школи?
  • У якому будинку ви мешкаєте?
  • Між якими будинками ви йдете до школи?
  • На яких вулицях є небезпечні міс­ця для пішоходів?
  • Чи небезпечний ваш шлях до шко­ли?
  • Які визначні місця, організації та установи є в мікрорайоні школи?

 Малювання індивідуальних схем шляху до школи

 

5 урок   ФІЗКУЛЬТУРА

Тема: Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фіз­культурної паузи.

  ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням.

  Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кін­цівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухли­ва гра.

 Комплекс ЗРВ зі скакалкою

 

Комплекс для формування  правильної постави.   https://youtu.be/Um9_iTbhGaU

Руханка https://youtu.be/lsAnpuS4vqo

5 урок МИСТЕЦТВО

Тема: ХТД:  виконання  замальовок  тварин з передачею їхніх  рис за допомогою різних ліній

  • На уроках ми згадували про такий вид образотворчого мистецтва, як графіка.
  • Хто пам’ятає, що це таке? (Гра́фіка— це вид образотворчого мистецтва, в якому зображення створюється за допомогою ліній, штрихів, крапок і плям).
  • А які матеріали використовує художник-графік, або які матеріали можемо використовувати ми з вами, щоб наш малюнок належав до графіки? (графічні матеріали: олівці, фломастери, ручки, крейда, пастель, сангіна і т.д.)
  • А які ви можете назвати графічні засоби?(графічні засоби: лінія, штрих, крапка, пляма)
  • Молодці!

-  Для того, щоб дізнатися, яка сьогодні тема уроку, вам потрібно буде розглянути деякі зображення та визначити що їх об’єднує.

  • Що спільного між цими зображеннями? (на всіх малюнках зображені тварини, всі зображення однотонного кольору, на всіх малюнках зображено лише форму тієї чи іншої тварини).
  • Так правильно. А ви знаєте, що всі ці зображення можна назвати одним єдиним словом – СИЛУЕТИ.
    • Як ви вже зрозуміли, то за допомогою силуетів художники передавали форму того, кого або що вони зображували.

Виконання  замальовок  тварин з передачею їхніх  рис за допомогою різних ліній.Дипломная работа: Формування навичок виконання зображень птахів і тварин на  уроках образотворчого мистецтва у початкових класах - BestReferat.ru

ЯК НАМАЛЮВАТИ ГАРНОГО КОТА? https://youtu.be/NoYAlnkZG_M

1 урок ФІЗКУЛЬТУРА

Тема:  Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування  правильної постави.   Вправи  на  положення тіла у просторі.

 Загально-розвивальні вправи без предметів.  https://youtu.be/fHv0nIFHMKU

Комплекс для формування  правильної постави.   https://youtu.be/Um9_iTbhGaU

Руханка https://youtu.be/lsAnpuS4vqo

 

3 урок МИСТЕЦТВО 

Тема:Спів. Гра на музичних інструментах: створення ритмічних послідовностей тощо. Марш. Фанфари. Світ тварин у мистецтві.

3131Вибери музичні інструменти, на яких виконують«Королівський марш Лева».ПАПУГА-МАНДРІВНИК2. Нарешті з дому вирвався ...

Прослухай «Королівський марш Лева» композитора К. Сен-Санса https://youtu.be/fgOOPJetO24

Переглянь відео гра  на ложках у оркестрі  https://youtu.be/z_QJNM_ozzM

Розспівка «Крокодили» https://youtu.be/bCkQpdZyTK4 

Розучи пісню З. Еманової «Папуга-мандрівник»  https://youtu.be/hQHPJFvx_dU

3232Визнач, на якій світлинізображено рельєф.У королівстві Скульптури вулиціта площі, сквери і парки прикрашенікрасив...

1 урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема: Як змінилась природа восени.

Ми – веселий й дружній клас.

В нас дівчатка всі чудові,

Й хлопчики у нас бадьорі.

Будемо дружити і у мирі жити!

- Сьогодні до нас завітала чарівна красуня. Хто вона? Ви її дуже любите. Це...сами її впізнаєте. Вона бажає вам доброго дня та гарного настрою.


Щоденні новини Сьогодні ________. Число ___________. Місяць___________. Погода___________.

- Правильно, діти, ця красуня - ОСІНЬ!

  • Поетична хвилинка 

Осінь
Сіла осінь на порозі,
Довгі коси розплела,
Спілі яблука на возі
До бабусі привезла.

Вітром  двері відчинила:                                                                                                
                 - Дари з воза забирайте!
Павутинкою злетіла:
                - Через рік мене чекайте!

                                            Л. Новикова

Презентація до уроку з інтегрованого курсу "Мистецтво" 1 клас НУШ «  Чарівниця осінь»

Відео Ознаки осені     https://youtu.be/ySNqHXhLWyI

Робота за підручником с.76-77 

Творче завдання . Складіть казку "Три сини осені" 

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech