Перегляньте дистанційну виховну годину https://youtu.be/2U_kCkUTpX8
1. Я досліджую світ Як зимують комахи та риби (с. 16-18)
Перегляньте відеоурок https://youtu.be/8faDqMxJyDg
Робота з підручником С. 16-18 . Прочитайте матеріал
2. Математика
Задачі на визначення часу за циферблатом годинника. Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3. ( с.87 -88) |
22 січня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка-22
Математичний диктант
Робота з підручником.С.87№ №1,2,3,4(усно)
Письмово
Розв 'яжіть вирази -С.88№№5,7
Розв 'яжіть задачу -С.88№8
Накресліть -С,88№6
3.Читання Робота з дитячою книжкою.Тема «Які вірші цікаві і різні!»
Прочитайте вірші Ліни Костенко
ТЕЛЕГРАМА-БЛИСКАВКА
Вночі за вовчими ярами
зайці давали телеграми.
І прочитала так сосна:
«Чекайте квітами Весна».
ПОЛЬОВІ ДЗВІНОЧКИ
Піднімає джміль фіранку.
Каже: — Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, почувалось?
Чи дощу не почувалось?
Виглядає бджілка з хатки:
— У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок — як намет.
Тільки дощ — як кулемет.
ЧАРОДІЙНЕ СЛОВО
Хлоп'я у полі стежкою прошкує.
Метелик білий в маки залетів.
Чорненький котик в снопиках мишкує,
вони такі під сонцем золоті!
Він ловить шурхіт, шелест, шарудіння,
хапає снопик лапками двома.
А миша знає слово чародійне,
і він її ніколи не спійма.
БАБУСЯ-ЯГУСЯ
Сьогодні ця паличка буде чарівна.
Це жаба не проста, це жаба-царівна.
Он котик-воркотик, он Баба-Яга
між добрих людей на мітлі сновига.
Одне ж бо дівчатко, як біле гуся,
сказало їй раптом: — Бабуся-Ягуся.
А баба як тупне на нього ногою!..
Ото щоб Ягу називало Ягою.
СУНИЧКИ
Пiд маленькими яличками
У смарагдовiй травi
Лiто виросло суничками —
То по однiй, то по двi.
Ой, сестриченько-яличко,
Ти не дряпай моє личко,
Я суничок назбираю
Жменьку мамi i собi!
Читайте художню літературу.
4. Фізична культура
Виконайте вправи https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y
5.Російська мова Буква Ёё, звук [о]. Позначення буквою ё звуку [о] в наголошеному складі і м'якості попереднього приголосного. Зіставлення написання букви ё в російській та буквосполученням ьо в українській мовах. Робота над віршами А. Барто і В.Степанова. Доповнення діалогу. Письмо з пам'яті.
21 января
Дистанционная работа
- Каллиграфическая минутка-- Ёё
- На какую букву похожа буква ё?
Е и Ё – родные сёстры,
Различать сестёр непросто,
Но у буквы Ё две точки,
Словно к лесенке гвоздочки.
Чтение рифмовки
Ре, ре, ре, ре – мы играем во…( дворе).
Тё, тё, тё, тё – прекрати своё…(нытьё).
Не, не, не, не – висит картина на … (стене).
Льё, льё, льё, льё – гладим утюгом… (бельё).
Чо, чо, чо, чо – у меня болит …(плечо).
Работа по учебнику с.68.
*Прочитайте загадку
*Сопоставление звуковых моделей слов : звёзды и берёзы
Прочитайте стихотворение А.Барто (с.68). Придумайте к нему заголовок.
Упражнение "Запишите слова парами" (с.68)
Образец:
Мать - детёныш
корова - телёнок
коза - козлёнок
собака -
кошка -
курица -
Прочитайте диалог на с.69. Устно дополните диалог.
Письмо по памяти . Выучите скороговорку на с.69 и запишите её в тетрадь.