Перегляньте дистанційну виховну годину         https://youtu.be/2U_kCkUTpX822 січня – День Соборності України. Інформаційні матеріали | Офіційний  веб-сайт УІНП

 

 

1. Я досліджую світ         Як зимують комахи та риби (с. 16-18)

Презентація " Праця людей навесні"

 Перегляньте відеоурок https://youtu.be/8faDqMxJyDg  

 

Я досліджую світ, 2 клас. Презентація " Як зимують комахи"Я досліджую світ, 2 клас. Презентація " Як зимують комахи"Я досліджую світ, 2 клас. Презентація " Як зимують комахи"

Робота з підручником          С. 16-18 . Прочитайте     матеріал

Я досліджую світ, 2 клас. Презентація " Як зимують комахи"

2. Математика                                             

Задачі на визначення часу за циферблатом годинника. Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3. ( с.87 -88)

22 січня

Дистанційна робота

Каліграфічна хвилинка-22

Математичний диктант

Математичні диктанти та задачі на закріплення таблиці від 2 до 5.

Робота з підручником.С.87№ №1,2,3,4(усно)

Письмово

Розв 'яжіть вирази -С.88№№5,7

Розв 'яжіть задачу -С.88№8

Накресліть -С,88№6

3.Читання    Робота з дитячою книжкою.Тема «Які вірші цікаві і різні!»

Прочитайте вірші Ліни Костенко

ТЕЛЕГРАМА-БЛИСКАВКА

Вночі за вовчими ярами
зайці давали телеграми.
І прочитала так сосна:
«Чекайте квітами Весна».

ПОЛЬОВІ ДЗВІНОЧКИ

Піднімає джміль фіранку.
Каже: — Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, почувалось?
Чи дощу не почувалось?

Виглядає бджілка з хатки:
— У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок — як намет.
Тільки дощ — як кулемет.


ЧАРОДІЙНЕ СЛОВО

Хлоп'я у полі стежкою прошкує.
Метелик білий в маки залетів.
Чорненький котик в снопиках мишкує,
вони такі під сонцем золоті!

Він ловить шурхіт, шелест, шарудіння,
хапає снопик лапками двома.
А миша знає слово чародійне,
і він її ніколи не спійма.


БАБУСЯ-ЯГУСЯ

Сьогодні ця паличка буде чарівна.
Це жаба не проста, це жаба-царівна.
Он котик-воркотик, он Баба-Яга
між добрих людей на мітлі сновига.

Одне ж бо дівчатко, як біле гуся,
сказало їй раптом: — Бабуся-Ягуся.

А баба як тупне на нього ногою!..
Ото щоб Ягу називало Ягою.


СУНИЧКИ

Пiд маленькими яличками
У смарагдовiй травi
Лiто виросло суничками —
То по однiй, то по двi.
Ой, сестриченько-яличко,
Ти не дряпай моє личко,
Я суничок назбираю
Жменьку мамi i собi!

   Читайте художню літературу.    

4. Фізична культура 

Виконайте вправи    https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y

5.Російська мова    Буква Ёё, звук [о]. Позначення буквою ё звуку [о] в наголошеному складі і м'якості попереднього приголосного. Зіставлення написання букви  ё в російській та  буквосполученням ьо в українській мовах. Робота над віршами А. Барто і В.Степанова. Доповнення діалогу. Письмо з пам'яті.

21 января 

Дистанционная работа

  • Каллиграфическая минутка-- Ёё  

- На какую букву похожа буква ё?

Е и Ё – родные сёстры,

Различать сестёр непросто,

Но у буквы Ё две точки,

Словно к лесенке гвоздочки.

Чтение рифмовки

Ре, ре, ре, ре – мы играем во…( дворе).

Тё, тё, тё, тё – прекрати своё…(нытьё).

Не, не, не, не – висит картина на … (стене).

Льё, льё, льё, льё – гладим утюгом… (бельё).

Чо, чо, чо, чо – у меня болит …(плечо).

Работа по учебнику с.68.

 *Прочитайте загадку 

*Сопоставление звуковых моделей слов : звёзды  и берёзы

Прочитайте стихотворение А.Барто  (с.68). Придумайте к нему заголовок.

Упражнение   "Запишите слова парами" (с.68)

Образец:

Мать  -  детёныш 

корова - телёнок

коза - козлёнок 

собака -

кошка -

курица -

Прочитайте диалог  на с.69.  Устно  дополните  диалог.

 Письмо по памяти . Выучите  скороговорку на с.69  и запишите её в  тетрадь. 

      

January, 21

Classwork

  • Повторіть слова, які ми вивчили раніше (с.58 – 61 )
  • Запишіть нові слова в зошит та вивчіть

curly – кучерявий

long – довгий

short – короткий

  • Пропишіть слова

curly

long

short

  • Прочитайте речення з вправи 2, с. 62 та усно перекладіть

Ben has got curly hair.

Mary has got long fair hair.

Dan has got short brown hair.

  • Прочитайте вправу 3, с.62, звертаючи увагу на правила читання
  • Подивіться відео та повторіть слова

https://www.youtube.com/watch?v=fSze5WyM7u0

1. Я досліджую світ          Як почуваються рослини взимку (с. 13-14)

Рукотворні матеріали. Презентація до уроку Я досліджую світ 2 клас НУШ. До  підручника І. Жаркова Повторення вивченого про природні матеріали та  ознайомлення з рукотворними матеріалами та їх властивостями.

«Мозковий штурм»

— Що уявляєте, пригадуєте, чуючи слово «зима»?

— Які зимові явища відбуваються у неживій природі? (Змінюється температура повітря, вона стала нижча 0 °С, ґрунт замерз, ночі стали довші.)

— Чи впливають явища, що відбуваються в неживій природі, на живу природу? 

— Пригадайте, як восени рослини готувалися до зими.

— Які зміни в них відбувалися?

— Відгадайте загадку.

• Всі пані скинули жупани,

А одна пані в зеленім жупані. (Листяні дерева, ялинка, сосна.)Гра «Передбачення».

— Який парк (сад) узимку?

— Кого ми можемо зустріти в парку?

Перегляньте відеоурок    https://youtu.be/9FFHboEO8rU  

 Робота з підручником (с. 13).

— Прочитайте текст та скажіть, які зміни в житті рослин можна спостерігати взимку.

— Що зробили дерева та кущі? (Скинули листя.)

— Що залишилося на гілках? (Бруньки.)

— З чого складається брунька? (Зовні — темні лусочки, усередині — маленькі зелені листочки.)

— Чи припиняється ріст рослин узимку? (Сповільнюється.)

Вправа «Міркуємо!».

— Припустіть, що сталося б, якби листяні дерева не скидали листя на зиму.  

Щоб переконатися, що ваші міркування були правильними, перегляньте відео «Як дерева переживають зиму»

Перегляньте відео   https://youtu.be/e9DeHuVOx1I 

Висновок. Якби листяні дерева не скидали листя на зиму, то вода, яка міститься у листках, замерзла б і утвореними кристалами льоду проколювала б живі клітини листя.

Робота з підручником (с. 14).

Словникова робота

Пуп'янок — початок квітки, листка або пагона рослини, брунька.

Прочитайте текст про життя трав'янистих рослин узимку, перекажіть зміст прочитаного.

Виконайте тестове     завдання ,яке  необхідно виконати до  22 січня   18:00 за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9703380          

2. Математика     

Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. ( с.86-87)

  20 січня   

Дистанційна робота  

Каліграфічна хвилинка-20

Математичний диктант

Назви чисел при діленні. Зв'язок між діями ділення і множення - презентація  з математики

 Перегляньте відеоурок  https://youtu.be/7IHm5rq5QnA 

Вивчіть одиниці часу

  Презентація. Тема: «Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць часу.» 

Робота з підручником 

С.86№2,3,4,5(  усно)

Письмово     

Обчисліть   С.87№8,10

Розв 'яжіть задачі С.87№6,9

3.Укр.мова       Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Складання речень з близькими за значенням прикметниками

20 січня   

Дистанційна робота  

Каліграфічна хвилинка-Дд

Перегляньте навчальне відео https://youtu.be/l0faYAJh9os

С.80 №1(усно)

Письмово

С.81№2,4,7                       

4.Читання    Тема:Вірш Тамари Коломієць «Біле поле полотняне»Робота над чистомовкою Ник-ник-ник — на стіні висить... Вні-вні-вні — там узори... Ри-ри-ри — різнобарвні... Им-им-им — я милуюсь зараз... рушник ч...

Відгадайте загадку Витирають залюбки ноги, руки малюки. Витирають щічки Павлик та Марічка.

Словникова робота Полотно — тканина з льону. Заряхтять — те саме, що замерехтять. Навпрошки — те саме, що навпростець.

*Напівголосно прочитати  вірш

*Виразно прочитати вірш

*Дати відповіді на запитання

. — На якій тканині вишивали рушник?

Як про це сказано в тексті? Прочитайте.

— Як ви розумієте виділені вислови?

— Чи справді голка вишивала рушник сама?

— Чому в неї все так вправно виходило?

— Які слова вживає поетеса, щоб ми уявили живі квіти, колоски, листочки? Прочитайте.

Гра «Знайди риму» Полотняне ...; Навпрошки ...; Ходить ...; Поволі ...; Сяк ...; Полотняне ... . - пране - колоски - водить - в полі - мак - стане

 Обов'язково читати художню літературу(30 хв.)       

 

5.Мистецво   Створення  рельєфної композиції для декорації до вистави
«Птахи у лісовій школі» (пластилін) 

 

                         

1.Дизайн та технології       Яка інформація є корисною. Дії з інформацією

Перегляньте навчальне відео  https://youtu.be/MCnJ_lR3Log

Прочитайте і запам ятайте інформацію.

У сучасному світі дуже багато інформації. І зараз ми дослідимо які дії можна з нею виконувати.

Коли вчитель пояснює нову тему, коли ви розповідаєте про щось цікаве або нове, відбувається процес передавання інформації.

Джерелом інформації можуть будь – які об’єкти.

Приймачем – лише ті об’єкти, які можуть сприймати цю інформацію.

Отриману інформацію ви можете перетворити на нову. Цей процес називають опрацюванням інформації.

Отриману та опрацьовану інформацію ви можете записати чи запам’ятати. Це – зберігання інформації.

Прочитайте та дайте відповіді на запитання.

Оленка домовилась з Лесею сходити в неділю до театру. Вона прокинулась від телефонного дзвінка.

Що було джерелом інформації? __________________________

Хто був приймачем інформації?__________________________

Яку інформацію за способом подання почула Оленка? ____________________

Хто або що могло б розбудити Оленку, окрім дзвоника? _________________________

Виконайте інтерактивну вправу          https://learningapps.org/1742967

Зробіть скріншот і надішліть мені

2.Англ.мова           

3. Читання                        Тема: Вірші Ліни Костенко.Картини природи у вірші «Пряля» 

Розчитайтеся

Послухайте аудіо https://youtu.be/a26JzGQJtpQ

С.75 . Прочитайте вірш

*Обов' язково читайте художню літературу.

4. Мистецво                      ХТД: «Пісня про зарядку» із музичної казки    «Урок    для    звірят»,    муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — виконання з рухами;
буктрейлер «В. Нестайко. Дивовижні пригоди в лісовій школі»

Продовжіть вивчення пісні    https://youtu.be/yv7zIZHDrZg

Подивіться буктрейлер «В. Нестайка " Дивовижні пригоди в лісовій школі»                                                   https://youtu.be/6oebflvTb_Q

5.Фізична культура 

Виконайте фізичні вправи    https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y

January, 19

Classwork

  • Повторіть слова, які ми вивчили раніше (с.60 – 61 ). Перекладіть

їсти - …., торкатись - …., дивитись - …., чути - …., нюхати, пахнути - …., обличчя - …., рука - …., щічка - …., губа - ….

  • Запишіть нові слова в зошит та вивчіть

f ingers – пальці на руці

foot – стопа

leg – нога

toes – пальці на нозі

body – тіло

  • Пропишіть слова

fingers

foot

leg

toes

body

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech