

1.Дизайн та технології
Мережі для отримання інформації та спілкування
1.Перегляньте відеоурок https://youtu.be/MbL2zbZYS5M
2.Прочитайте і запам ятайте інформацію
Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо.
- Згадай, як відбувається обмін повідомленнями?
- А от між комп’ютерами, обмін даних відбувається через комп’ютерну мережу.
- З’єднані між собою комп’ютери утворюють комп’ютерну мережу.
Об’єднані в мережу комп’ютери можуть розташовуватись в одній кімнаті, різних будинках, різних містах, чи навіть країнах.
- Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою
На що схоже комп’ютерна мережа? Так вона схожа на павутиння. І тому її так і називають - комп’ютерне павутиння
3.Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/507283
.2.Англ.мова
3. Читання Вірші Платона Воронька
«Картина» − вірш-небилиця. Зіставлення тексту з малюнками. Гумористичні твори.
Придумування учнями небилиць.
Н б л ц н б в л ц

е и и і - е у а и і
Перевірте себе. Небилиці – небувалиці.
Як ви думаєте, що можуть означати ці слова?
Перевірте себе. Вигадка, незвична і смішна історія, дивина.
Небилиці-небувалиці – це веселі, незвичні і оригінальні твори, у яких розповідається про те, чого не буває.
Поміркуйте, а для чого автори вигадують такі твори?
Перевірте себе. Посмішити нас.
Дійсно, для того, щоб посмішити, розвеселити, і здивувати нас.

Пропоную прочитати ще один твір про незвичні пригоди і події
С72 Прочитайте небилицю "Картина"
Дайте відповіді на запитання.
Які небувалиці зобразив хлопчик?
Перевірте себе.
Над горою низина. Спіють яблука, малина, зверху валить сніг. На гілках сидять зайчата. По ставку пливуть курчата. Їжаки летять. Жолуді на осокорі гронами висять.
Що видалось вам найкумеднішим?
Спробуйте переробити вірш так, щоб у ньому не було небилиць.
*Додатково
Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського
"СУНИЦІ ДЛЯ НАТАЛІ"
У третьому класі вчиться маленька дівчинка Наталя. Вона довго хворіла. Повернулась до школи бліда, швидко втомлювалась.
Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама сказала:
— Цій дівчинці треба їсти мед і суниці. Тоді вона стане бадьорою, червонощокою... Понеси їй суниць, Андрійку.
Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь соромно. Він так і сказав мамі:
— Соромно мені, не понесу...
— Чому ж тобі соромно? — здивувалась мама.
Андрійко і сам не знав, чому йому соромно.
Наступного дня він все ж таки взяв з дому пакуночок з суницями. Коли вже закінчились уроки, він підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок з суницями й тихо сказав:
— Це суниці. Ти їж, і щоки в тебе будуть червоні.
Наталя взяла пакуночок з суницями. І тут сталося дивне. Щічки її стали червоними, немов мак. Вона ласкаво подивилась в очі Андрійкові й прошепотіла: «Дякую!..»
«Чому ж щічки в неї стали червоними? — з подивом думав Андрійко.— Вона ще ж не їла суниці...»
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9334820 до 17 січня
4. Мистецво Основні поняття: опера, хор, соліст СМ: муз. Б. Фільц, сл. Т. Савчинської- Латик опера-казка «Лісова школа» (пісенька лісових мешканців «Дзень- дзелень дзвіночки дзвонять…»; пісня Ворона-вчителя «Ось оцю важливу книгу…»)
ХТД: «Пісня про зарядку» із музичної казки «Урок для звірят», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — розучування, виконання з рухами
Опера – музична вистава, в якій всі герої замість розмовної мови співають.Якщо співає один актор-виконавець, то він – соліст. А коли багато виконавців одночасно, то перед ними – ХОР.
Дуже важливим елементом оперної вистави є декорації. Штучні дерева, квіти, будинки яскраві, мальовничі, красивіші, ніж у житті (декоративність – спрощене, але прикрашене зображення). Відповідно сюжету в опері є солісти (головні герої), є хор (масовка), є ансамбль (група героїв), а також оркестр. Без оркестрового супроводу ні опера, ні бал
Перегляньте казку-оперу «Лісова школа» Б.Фільц
https://www.youtube.com/watch?v=xoxaGpeRCeA
Послухайте пісню https://youtu.be/yv7zIZHDrZg
Почніть вчити пісню
1.Розбудило сонечко нас з тобою,
Повело нас сонечко за собою.
Хлопчики, дівчатка – я і ти,
Робимо зарядку: раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Робимо зарядку: раз, два, три!
2.Ручками до сонечка потягнулись,
Весело всі сонечку усміхнулись.
Плещемо в долоні я і ти:
Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!
3.Повернулись вліво, потім – вправо.
Хто ще так несміло робить вправи?
Більш не позіхаємо я і ти,
Весело стрибаємо: раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Весело стрибаємо: раз, два, три!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Робимо зарядку я і ти!
5.Фізична культура
Виконайте руханку https://youtu.be/6iJaHoVGPZI