5.Російська мова

 

Сборник на тему " Речевые разминки на уроках русского языка"

 

Прочитайте слова на стр.66 , соблюдая правила чтения.

Работа в тетрадях.Записываем:

11 января

Дистанционная работа

Каллиграфическая минутка

Жж

Шш

Цц

Запишите пары слов по образцу (с.66 №1)

Назовите по картинке предметы.

Прочитайте слова на с.67 .Какие из этих слов отвечают на вопроы Что делать? Что сделать?

Игра "Переводчик"

Переведите на русский язык слова.Обратите внимание на ударения.Прочитайте слова правильно.

одного разу (однажды)

завжди (всегда)

Учимся читать по-русски.Работа с текстом"Галка".

*Прочитайте внимательно текст на с.67

- Назови главных героев этого рассказа.

Устно дайте ответы на вопросы :

-Кого приручили Женя с Мишей?

-Что потерял Женя?

-Кто мог взять кольцо и бабушкины очки?

Придумайте продолжение этой истории.

Выполните задание

Найдите в тексте слова с же,ше, це.Выпишите их.

Виполитните  интерактивное упражнение   №1        https://learningapps.org/2546397 

Topic: Ірина Федорівна запрошує на урок математики Zoom Meeting

Time: Jan 15, 2021 09:00 AM Київ
 
Join Zoom Meeting
 
Meeting ID: 844 9092 1893
Passcode: Q6azRP

 

1. Я досліджую світ        Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 

презентация. звірі

10)Вправа «Банани»

— Вам і вашим близьким, мабуть, постійно доводиться купувати продукти харчування та інші речі в магазині чи на ринку, здавати одяг чи взуття для лагодження, користуватися водою, електроенергією, домашнім телефоном, їздити громадським транспортом, відвідувати театри чи концерти, відпочивати по путівках, користуватися послугами перукарні тощо.

— Хто виробляє товари?

— Де ви їх купляєте?

— Ким ви є? (Споживачами.)

Словникова робота.

Споживач — це окрема особа, підприємство або навіть держава, яка має матеріальні та духовні потреби, а також можливості для їхнього задоволення (тобто засоби для придбання товарів та послуг).

Перегляньте презентаціюhttps://drive.google.com/file/d/1sDaVK8TZSUXBywUOqUmg69xobBde5VE0/view?usp=sharing

— Прочитайте та порівняйте визначення у підручнику (с. 8).

Урок та презентація з правознавства на тему "Захист прав споживачів"

Висновок. Усі ми є споживачами!

Робота з пам'яткою.

Перш ніж оплачувати обраний товар чи послугу, перевірте:

 · відповідність названої продавцем ціни зазаначеній у ціннику;

· якщо товар штучний — чи не пошкоджена упаковка і чи дійсно в ній той товар, за який ви сплачуєте гроші; комплектність товару; наявність документації; попросіть у продавця продемонструвати, як працює товар і як ним користуватися;

· якщо товар ваговий — чи правильно працюють ваги;

· наявність необхідної інформації на упаковці та у супроводжувальній документації. Слід детально ознайомитися з цією інформацією, перш за все — з терміном придатності, гарантійними зобов'язаннями виробника тощо.

1) Робота за підручником (с. 8).

— Прочитайте у підручнику , яку інформацію зазначено на упаковці товару.

Словничок

Термін придатності — термін, установлений виробником товару, протягом якого різні показники товару в разі дотримання відповідних умов зберігання повинні відповідати вимогам нормативних документів.

 

Висновок. На упаковках та етикетках міститься важлива інформація про товар.

2) Вправа «Міркуємо».

— Чому важливо, щоб упаковка продуктів харчування була непошкодженою?

— Навіщо зазначають термін придатності продукту?

3)Робота за малюнками (с. 8).

— Розгляньте малюнки товарів. Які з них мають короткий термін придатності?

— Які — тривалий?

4) Гра «Покупець — продавець».

Пропоную   поміркувати, що слід зробити перед тим, як купити товар чи замовити послугу.

Орієнтовні варіанти відповідей учнів:

— Вивчити товар.

 — Подивитися на ціну.

— Дізнатися про термін придатності.

— За необхідності прочитати інструкцію.

— Знати термін гарантії.Урок та презентація з правознавства на тему "Захист прав споживачів"

 

 

 Вправа «Порівняй!».

— Яка відмінність між упаковкою та етикеткою? (Відповіді дітей.)

— Прочитайте визначення у підручнику (с. 10).

Висновок. Упаковка та етикетка можуть містити інформацію про назву товару, виробника, дату виробництва, термін придатності, умови зберігання тощо.

ПРАВА СПОЖИВАЧІВ

· Право на вільний вибір товару (роботи, послуги).

· Право на гарантований рівень споживання.

· Право на належну якість товару (роботи, обслуговування).

· Право на безпеку товарів (робіт, послуг).

· Право на необхідну та достовірну інформацію про кількість, якість і асортимент товарів (робіт, послуг).

· Право на відшкодування збитків, завданих товарами (роботами, послугами) неналежної якості, а також шкоди, заподіяної небезпечними для життя і здоров'я людей товарами (роботами, послугами).

(Довідка. Права та обов'язки споживачів закріплено в Законі України «Про захист прав споживачів».)

Творча вправа.

 Намалюйте товари, що ви купуєте самостійно.

2. Математика           Тема:       

Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць (с82- 83)

15 січня 

Дистанційна робота

Каліграфічна хвилинка : 15 

*Усний рахунок -С.82№1

*     С.82№3,4,5,6(усно)

*Розв'яжіть  кругові  вирази  С.82№8

*Порівняйте С.83№7

*Розв 'яжіть задачі         С.82 №7,С83№6

Перегляньте відеоурок        https://youtu.be/6_rL1OTIvBk

*С.83№5 Накресліть коло з одним   діаметром і двома радіусами.

3. Читання      Робота з дитячою книжкою

йЯкі ж ви щасливі! Василь Сухомлинський

 

Які ж ви щасливі! Василь Сухомлинський

1.Послухайте аудіо https://youtu.be/WY6QWRFJKN0

2.Прочитайте текст 

Сьогодні до школи вперше прийшли малюки.

Завтра їм починати навчання, а сьогодні їх привели матері, щоб познайомити з учителем.

Матері пішли додому. Діти залишилися з учителем на зеленій галявині, під високою липою.

Старий учитель Іван Пилипович сьогодні зустрічає десяте покоління своїх вихованців. Доведе оцих малюків до четвертого класу, і сповниться сорок років його роботи в школі.

Ласкаві, привітні очі дивляться в чорні, сірі, сині, блакитні очі своїх вихованців. Діти усміхаються.

– Діти, ви бачили, як задовго до світанку сходить ранкова зоря? – запитав Іван Пилипович, і його лагідна усмішка викликала в малюків таку ж теплу усмішку.

– Ні, не бачили,- відповіли діти.

– А не бачили ви, як соловейко п’є росу?

– Ні, не бачили…

– А як джміль чистить крильця – перед тим, як злетіти з квітки, в якій він спав уночі?

– Не бачили…

– А чи бачили ви, як весела комашка – сонечко – в теплий зимовий день спросоння виглядає з-під кори, чи не настала весна?

– Не бачили…

– Які ви щасливі, діти…- сказав Іван Пилипович. – Щасливі, бо вам є що бачити. Щасливі, бо ви побачите багато прекрасного. Я поведу вас на берег ставка, і ви побачите, як сходить ранкова зоря. Ми сядемо в кущах, затамуємо подих і побачимо, як соловейко, прокинувшись, п’є краплину роси. Прийдемо до схід сонця до великої гарбузової квітки й застукаємо там ледачого джмеля, що, переночувавши в квітці, прокинувся й чистить крильця. Підемо напровесні до нагрітого сонцем стовбура й побачимо, як сонечко з-під кори виглядає й здивовано дивиться на сніг: що ж це воно таке – жарко вже спати в ліжку, а надворі сніги лежать…
Ви щасливі, діти, бо все це побачите…

3.Виконайте тест     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8735813   до 18 січня 

4. Фізична культура       

Виконай руханку              https://youtu.be/pcLMi59Pqhw 

Старий Новий рік: Привітання, смс і листівки, 14 січня, свято, Маланка

Шановні кременчани! Зі Старим Новим Роком! | Кременецька громада

 

1.Дизайн та технології 

Мережі для отримання інформації та спілкування

1.Перегляньте відеоурок https://youtu.be/MbL2zbZYS5M

2.Прочитайте і запам ятайте інформацію

Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо.

- Згадай, як відбувається обмін повідомленнями?

- А от між комп’ютерами, обмін даних відбувається через комп’ютерну мережу.

- З’єднані між собою комп’ютери утворюють комп’ютерну мережу. 

Об’єднані в мережу комп’ютери можуть розташовуватись в одній кімнаті, різних будинках, різних містах, чи навіть країнах. 

- Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою

На що схоже комп’ютерна мережа? Так вона схожа на павутиння. І тому її так і називають - комп’ютерне павутиння

3.Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/507283

.2.Англ.мова

3. Читання              Вірші Платона Воронька

«Картина» − вірш-небилиця. Зіставлення тексту з малюнками. Гумористичні твори.

Придумування учнями небилиць.   

  Н            б            л             ц            н           б             в            л            ц

                                          

                           е            и            и            і -           е           у             а           и            і

 Перевірте себе. Небилиці – небувалиці.

  Як ви думаєте, що можуть означати ці слова?

 Перевірте себе. Вигадка, незвична і смішна історія, дивина.

   Небилиці-небувалиці – це веселі, незвичні і оригінальні твори, у яких розповідається про те, чого не буває.

Поміркуйте, а для чого автори вигадують такі твори?

Перевірте себе. Посмішити нас.

Дійсно, для того, щоб посмішити, розвеселити, і здивувати нас.

Пропоную прочитати ще один твір про незвичні пригоди і події

С72  Прочитайте небилицю "Картина"

Дайте відповіді на запитання.

      Які небувалиці зобразив хлопчик?

                  Перевірте себе. 

                   Над горою низина. Спіють яблука, малина, зверху валить сніг. На гілках сидять зайчата. По ставку пливуть    курчата. Їжаки летять. Жолуді на осокорі гронами висять.

            Що видалось вам найкумеднішим?

               Спробуйте  переробити вірш так, щоб у ньому не було небилиць.

*Додатково

Прочитайте оповідання      Василя Сухомлинського

"СУНИЦІ ДЛЯ НАТАЛІ"

 

 
Василь Сухомлинський. Суниці для Наталії. Оповідання для дітей
У третьому класі вчиться маленька дівчинка Наталя. Вона довго хворіла. Повернулась до школи бліда, швидко втомлювалась.
Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама сказала:
—   Цій   дівчинці   треба   їсти   мед і суниці. Тоді вона стане бадьорою, червонощокою...   Понеси   їй  суниць, Андрійку.
Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь соромно. Він так і сказав мамі:
—  Соромно мені, не понесу...
—  Чому ж тобі соромно? — здивувалась мама.
Андрійко і сам не знав, чому йому соромно.
Наступного дня він все ж таки взяв з дому пакуночок з суницями. Коли вже закінчились уроки, він підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок з суницями й тихо сказав:
—   Це суниці. Ти їж, і щоки в тебе будуть червоні.
Наталя взяла пакуночок з суницями. І тут сталося дивне. Щічки її стали червоними, немов мак. Вона ласкаво подивилась в очі Андрійкові й прошепотіла: «Дякую!..»
«Чому ж щічки в неї стали червоними? — з подивом думав Андрійко.— Вона ще ж не їла суниці...»
 Послухайте аудіо  https://youtu.be/XraVkia6d8I
Виконайте тест      https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9334820         до  17 січня
 
4. Мистецво     Основні поняття: опера, хор, соліст СМ: муз. Б. Фільц, сл. Т. Савчинської- Латик   опера-казка    «Лісова              школа» (пісенька лісових мешканців «Дзень- дзелень дзвіночки дзвонять…»; пісня Ворона-вчителя «Ось оцю важливу книгу…»)
ХТД: «Пісня про зарядку» із музичної казки    «Урок    для    звірят»,    муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — розучування, виконання з рухами  
Опера – музична вистава, в якій всі герої замість розмовної мови співають.Якщо співає один актор-виконавець, то він – соліст. А коли багато виконавців одночасно, то перед ними – ХОР.

Дуже важливим елементом оперної вистави є декорації. Штучні дерева, квіти, будинки яскраві, мальовничі, красивіші, ніж у житті (декоративність –  спрощене, але прикрашене зображення). Відповідно сюжету в опері є солісти (головні герої), є хор (масовка), є ансамбль (група героїв), а також оркестр. Без оркестрового супроводу ні опера, ні бал

    Перегляньте  казку-оперу «Лісова школа» Б.Фільц

https://www.youtube.com/watch?v=xoxaGpeRCeA
 

Послухайте пісню    https://youtu.be/yv7zIZHDrZg

Почніть вчити пісню

1.Розбудило сонечко нас з тобою,

Повело нас сонечко за собою.

Хлопчики, дівчатка – я і ти,

Робимо зарядку: раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Робимо зарядку: раз, два, три!

2.Ручками до сонечка потягнулись,

Весело всі сонечку усміхнулись.

Плещемо в долоні я і ти:

Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!

3.Повернулись вліво, потім – вправо.

Хто ще так несміло робить вправи?

Більш не позіхаємо я і ти,

Весело стрибаємо: раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Весело стрибаємо: раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Робимо зарядку я і ти!
5.Фізична культура

Виконайте руханку https://youtu.be/6iJaHoVGPZI

January, 14

Classwork

1) Пропишіть та вивчіть нові слова

look - дивитись

hear - чути

smell - нюхати, пахнути

eat - їсти

touch - торкатись

2) Прочитайте вправу №2, с.60

3) Прочитайте вправу №3, с.60

Ірина Федорівна запрошує на урок scheduled Zoom meeting.

 
 
Time: Jan 13, 2021 09:00 Києв
Join Zoom Meeting
 
Meeting ID: 812 1352 3357
Passcode: S1hpv0

1.Я досліджую світ    Правила безпечної поведінки взимку    

Фенологічні спостереження. Хвилинка синоптика

  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць?
  • Тепло чи холодно надворі?
  • Що ви можете сказати про стан неба?
  • Чи світить сонце?
  • Чи були сьогодні опади?
  • Перегляньте відеоурок      https://youtu.be/prhOkFuXCsI

        Робота з підручником   с.     5.,7   

КЗ "Дніпрорудненська спеціалізована школа "Світоч" - Правила поведінки на  воді

2. Математика       Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення і додавання. Доповнення умов задач запитаннями. ( с. 81-82)

 1.Запишіть:12 січня

Дистанційна робота

2.Каліграфічна робота-31

3.Математичний  диктант

с.81№1

4.Перегляньте відеоуроки      https://youtu.be/Gnj1A4KaAh0

                                                      https://youtu.be/ZwKffuHqthQ

 

Презентація до інтегрованого уроку з математики та трудового навчання для 2-го  класу на тему "Математика Тема: Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння  таблиці множення числ "

Презентація до уроку на тему "Коло.Довжина кола"

5.Усно обчисліть

8 дм = ... см                                  67см= …дм…см

4 дм 4 см = ... см             1 ц = ... кг

72+15               7+7           36 -19             48+36

9+40                 59-31       61 -23

6. Робота з підручником(письмово)

*Розв' яжіть вирази  С.80 №4,С.81№9

*Розв' яжіть задачі  С.80№3,С.81№8

*Накресліть коло.

Презентація до інтегрованого уроку з математики та трудового навчання для  2-го класу на тему "Математика Тема: Коло і круг. Вправи і задачі на  засвоєння таблиці множення числ "

 

С.81-вивчіть правило

3.Укр.мова                 Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Складання розповіді з використанням прикметників

1.       Назвіть , над якими словами ми з вами вчора працювали?.

2.       Поясніть, що означають прикметники.

3         Поділіться, на які питання відповідають прикметники

4.         Придумайте декілька прикметників

5.       Чому без прикметників наша мова сумна? (бо не можемо передатикрасу предметів)

Презентація "Електронні таблиці з теми : "Прикметник"" для 2-4 класів

Зверніть увагу!

Смак-смачний

Користь- корисний

Пожива-поживний

Овочі-овочеві

Робота з підручником 

*С.76№1,2,3(усно)

*С.77№6,7,8(письмово)

4.Читання           Тема: Вірші Платона Воронька:
«На кораблику» (вірш – казка)

1.Розчитайтеся

РОЗЧИТКА 1 КЛАС. ТАБЛИЦЯ - YouTube

Презентація "Щоб язичок був слухняним"

 

2.Перегляньте презентацію про П.Воронька     https://youtu.be/BfDCuZGa4pI

3.Перегляньте відеоанонс https://youtu.be/t9QszHl3PVI

4.Робота з підручником        С.71-72 

*Прочитати матеріал про письменника

*Усно виконайте тест

Презентація з передмету "Літературне читання" для учнів 2 класу на тему " Вірш-небилиця. Платон Микитович Воронько "Картина"

 

5.Словникова робота

    Презентація :Платон Воронько "На кораблику"         

6.Прочитайте вірш "На кораблику"

7.Дайте відповіді після тексту.

5.Мистецво

Намалюйте ліс до вистави"Лісова школа"

 

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech