Фізкультура Тема: Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра .
1.Виконайте вправи для формування правильної постави
2.Виконайте стрибок у довжину з місця
3.Виконайте вправи з гімнастичною палицею
Фізкультура Тема: Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра .
1.Виконайте вправи для формування правильної постави
2.Виконайте стрибок у довжину з місця
3.Виконайте вправи з гімнастичною палицею
Фізкультура
Тема:. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави.
Вправи для формування правильної постави.. Стрибки у довжину з місця
1.Виконай вправи
Стрибки у довжину з місця.
2.Виконай стрибок у довжину з місця
3.Виконай руханку
Фізична культураЗагально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою.
ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень.
Метання малого м’яча у щит (мішень).
Рухливі ігри та естафети.
1.Стройові вправи: повороти на місці.
- « Ліворуч!»
- «Раз!», «Два!»
- « Праворуч!»
- «Раз!», «Два!»
2..Виконай ходьбу змійкою
3..Виконай спеціальні бігові вправи:
- повільний біг;
- біг з виносом прямих ніг уперед;
- біг із закиданням гомілок назад;
- біг з обертанням рук уперед та назад, із махами вгору та вниз.
4. «Низький старт» та «стартовий розбіг»:
- виконання команди «На старт!»;
- виконання команди «Увага!»;
- виконання команди «Руш!»;
- вибігання з низького старту, зберігаючи нахил тулуба вперед;
Човниковий біг (натисни)
5.Ознайомтеся з рухливою грою Кіт і мишка
Мистецтво
Основні поняття: музей
Музе́й (від дав. -гр. τὸ Μουσεῖον — «дім Муз») — культурно-освітній та науково-дослідний заклад, призначений для вивчення, збереження та використання пам'яток природи, матеріальної і духовної культури, прилучення громадян до надбань національної і світової історико-культурної спадщини.
Перегляньте відеоекскурсію(натистіть)
Вставте свої роботи у власноруч виготовлені рамки
5 урок Дизайн та технології
Створення зображення за шаблоном . (с.134).
1.Інтелектуальна розминка
а) Вставте букви і вилучіть зайвий предмет:
М..р..з Г..з..та Д..в..ий
С..і.. Кн..г.. В..л..к..й
Л..д Ж..рн..л К..р..тк..й
К..в..н К..ша В..да
б)Робота над логічними загадками
• Який ключ літає? (Журавлиний )
• Що стоїть посеред Києва? ( Літера «Є» )
• На дубі три гілки, на кожній по шість яблук. Скільки всього на дубі яблук? ( На дубі яблука не ростуть )
2.)Тестові завдання
1. Графічний редактор TuxPaint призначений для:
а) набору текстів;б) редагування текстів;в) створення малюнків.
2. Об’єкти графічного редактора TuxPaint – це:
а) фарба; б) штампи; в) інструменти.
3. Набір кольорів для малювання у графічному редакторі TuxPaint називається:
а) палітрою; б) олівцями; в) спектром.
4. Що зайве у переліку інструментів графічного редактора TuxPaint?
а) пензлик; б) олівець; в) штамп.
5. Щоб стерти зображення, треба вибрати кнопку:
а) Новий; б) Відміни; в) Гумка.
6. Щоб зберегти малюнок, потрібно вибрати кнопку:
а) Збережи; б) Відкрий; в) Вихід.
3.Бесіда за вивченим матеріалом
- Який елемент потрібно обрати, щоб додати до зображення підпис?
- Які властивості має об’єкт «Надпис» ?
Перегляньте презентацію Графічне зображення
Робота з підручником С.134 прочитати і вивчити матеріал