УРА! КАНІКУЛИ!!!

 

1.Математика

Повторити таблиці додавання та віднімання

НУШ 2 клас Завдання для формувального оцінювання. КАРТКИ   

Виконай     інтерактивні завдання з математики з розділу "Вимірювання" на платформі logo   https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/ru/

 

2.Українська мова

 

 Книга «Українська мова. 2 клас. Тестові завдання. Посібник-практикум»  Наталья Будная купить на YAKABOO.ua |

Запишіть речення у певній послідовності

 

 

Урок розвитку зв'язного мовлення. Робота з деформованим текстом:  перестановка окремих речень

  Виконай      інтерактивні завдання на платформі logo

2 клас українська мова  з розділу"Склади і перенесення слів              https://learning.ua/mova/druhyi-klas/ru/

 

3.Читання   

Читаємо художні твори ,заповнюємо читацький щоденник

 

4.Я досліджую світ

Виконайте тести 1.    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1716658   

       2.                                 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8767396

5.У  щоденнику вражень описати свої враження від екскурсії до осіннього  парку.

October, 22

Classwork

1) Прочитайте та усно перекладіть розповіді собаки - робота та кота ( вправа №1, с.19 )

Запишіть на відео або аудіо, як учень ( учениця ) читає та перекладає.

2) Вправа №2, с.19 ( письмово )

Накресліть у зошиті табличку, як в підручнику та поставте галочки у потрібні колонки

3) Виконайте вправу №4, с.19 усно

1. What is your name? - Як тебе звати? - I am.... / My name is ....

2. Where are you from? - Звідки ти? - I am from...

3. How old are you? - Скільки тобі років? - I am ....

4. What can you see in the classroom? - Що ти можеш побачити в класі? - I can see...

Я можу побачити хлопчиків, дівчаток, книжки, карти, плакати, книжкові шафи, книжкову поличку та комп"ютер.

1.Я досліджую світ  Тема:Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84)

Повідомлення синоптиків

Щоденні новини .Календар погоди

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).

Сьогодні небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було)

Перегляньте відео https://youtu.be/H_4FCAF3EP4

С.81-84 повторити матеріал

2.Математика    Тема:   Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд ( загальний випадок). Термометр. Задачі, що містять збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (с 38- 39)

Обчисліть усно
83-80          32 -2                24 – 20            60 +5   49 – 9           50 + 6      94 – 90

Запишіть:23 жовтня

Каліграф.хвилинка-23

Математичний диктант

-Запишіть п'ять чисел натурального ряду, починаючи з 25.

-Запишіть число, у якому 3дес. 5 од., 6 дес. 3 од., 2 дес., 7 дес. 1од, 8дес.5 од.

*Запиши    С.38 №1 

*№ 3(усно) Розглянь записи 

Вивчи:При додаванні двоцифрових чисел десятки додають до десятків,одиниці до одиниць

*№6(усно)

*Обчисли №№2,5,8

Формування умінь розв'язувати задачі в 1 класі.

*Задача №9

3.Українська мова   Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнками і поданим заголовком. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин»
(у зошиті «Малюю словом» С. 13-15)Малюю словом. 2 клас. Зошит з розвитку мовлення. Пономарьова К.І. НУШ 978-617-7485-01-7

 

Виконайте завдання

Завдання №1

Розглянь малюнки на с. 13. Як тварини готуються до зими?

Завдання №3

Підготовча робота. Прочитай слова.Допиши інші слова, які ти хочеш використати.

Завдання №4. Склади речення за малюнками на с.13. та запиши текст на с.14.

"Скоро зима"

 Орієнтовний текст

Настала пізня осінь. Дерева стоять зовсім голі. Опале листя почорніло на землі.  Багато похмурих і дощових днів. Пташок зовсім не чути. Вони сидять зграйками на гілках і гріються. Дні дуже короткі, ніч швидко спадає на землю.  Скоро настане зима.

На с.15 прочитай речення.Закресли в ньому "зайве " слово. (зайці)

ПОМІРКУЙ! Чому тварини залягають у сплячку?

НАМАЛЮЙ ! Завдання №7 с.15.

 

 

4.Російська мова    Букви б,в,г,д,ж,з в кінці слова. Вимова дзвінких приголосних у кінці слова. Правопис слів з потрібною буквою. Читання і доповнення тексту. (с.34-35) 

Тема:Буквы о, а. Произношение звуков [о], [а] в ударной и безударной позициях

Речевая разминка
— Повторите загадку . Отгадайте её. Выучите наизусть.
• Ела, ела дуб, дуб. Потеряла зуб, зуб.
— В чём отличие при написании и произношении слов загадки?
Звуковая мозаика
— Соберите слово из звуков.
[з],[у],[б],[ы]— зубы
[к], [а], [р], [а], [н], [д], [а], [ш], [ы] — карандаши
[п], [л], [а], [д], |ы] — плоды
— Назовите первые звуки слов. Что можете о них рассказать? (Они согласные, твёрдые, звук [з] — звонкий, звуки [п] и [к] — глухие.)
— Какие ещё бывают в речи звуки, кроме согласных?
— Чем они отличаются?
— Назовите гласные звуки в словах зубы, карандаши.
Игра «Доскажи словечко».
— Поиграем!
Скажу я слово высоко,
А ты ответишь низко.
Скажу я слово далеко,
А ты ответишь— близко.
Скажу тебе я слово трус.
Ответишь ты — смельчак.
Теперь начало я скажу.
Ну, отвечай: конец.
Запись пар антонимов в тетрадь.
Хорошо — плохо
мало — много
Работа над диалогом (с. 33)
— Рассмотрите рисунок вверху на с. 33.
— Кто изображён на рисунке?
— Чем заняты папа и сын Роман?
— Прочитайте диалог. Какие вежливые слова употребили участники диалога?
Знакомство со словами —действиями
1) Чтение колонки слов.
2) Дополнение словосочетаний.
3) Беседа.
— Найдите слова, которые отвечают на вопрос что делаю? что делать? что сделаю?.
— Рассмотрите рисунок, придумайте конец предложения.
— На какой вопрос отвечает слово, которое вы подобрали?

Прочитай пословицу.Подумайте,когда так говорят.Запиши её по памяти.(с.33)

5.Фізична культура Тема:Загально-розвивальні вправи без предметів.
Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку.

Виконати  вправи на розлаблення та відновлення дихання
 Стоячи в основній стійці, вдихніть глибоко і повільно підніміть руки витягуючись вгору.
Затримайте дихання на декілька секунд.
 Видихаючи через рот з потужним звуком «ха», наклоніться вперед вниз всім корпусом і
розслабте м’язи рук.
 вимовляється не голосом, а повітрям видиху. ( Ця вправа покращує циркуляцію кисню в легенях)

   Рухливі   ігри  вдома https://youtu.be/x-bASQy4Wbo

Виконайте руханку  https://youtu.be/iVaMGTVWXDY

 

1.Дизайн та технології   Тема  Шаблон. Конструювання рухомих моделей із картону та паперу.

Як зробити клоуна з паперу

Конструювання — процес створення конструктором проекту певного об’єкта техніки, що полягає у визначенні форми, розмірів, взаємного розташування та параметрів частин й елементів конструкції об’єкта, його складових, способу їхнього з’єднання, вибору матеріалів для окремих елементів та розроблення конструкторської документації.

Конструювання передбачає свідоме та цілеспрямоване втілення винаходів, ідей та принципів, виконання розрахунків на основі знань з прикладних наук, креслень та інших дій, спрямованих на забезпечення заданих характеристик.

Модель (рос. модель, англ. model, нім. Modell, фр. mode'le, від лат. modulus — «міра, аналог, зразок») — відтворення чи відображення об’єкта, задуму (конструкцій), що відображає, імітує, відтворює принципи внутрішньої організації або функціонування, певні властивості, ознаки та характеристики об’єкта дослідження чи відтворення.

3. Бесіда

— Клоун — найвеселіша людина у цирку.

— Чи подобаються вам клоуни?

КЛОУН

В цирк мерщій, там чудеса,

Лине сміх під небеса.

Клоун публіку вітає

Та малечу розважає.

Він потішний відчайдуха,

Рот — від вуха і до вуха,

Розсмішити всіх мастак.

Ну й кумедний! Чи не так?

Леся Вознюк

4. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж учителя.

 

— Виготовлятимемо іграшку у такій послідовності.

1. Поміркуйте та доберіть колір картону для окремих частин клоуна.

2. Зробіть  частини клоуна на картоні  зі зворотньої сторони: тулуб з головою, дві руки та дві ноги. Не забудьте про раціональне розміщення деталей на картоні.

3. Виріжте кожну деталь , проколіть шилом отвори у позначених місцях.

4. Зробіть додаткові деталі обличчя з кольорового паперу.

5. За бажанням можна прикрасити костюм додатковими елементами.

6. З’єднайте деталі між собою .

2) Повторення правил безпеки під час роботи.

1. На робочому місці дотримуйте чистоти і порядку.

2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.

3. Не працюйте притупленими ножицями.

4. Не тримайте ножиці лезами вгору.

5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.

6. Не заважайте товаришам, коли вони вирізають деталі ножицями.

7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.

8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.

9. Клеєм користуйтеся так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирайте ганчіркою. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушничком.

Правила користування шилом

1. Користуйтеся шилом з коротким вістрям.

2. Використовуйте шило лише за призначенням.

3. Не проколюйте шилом тверді предмети з гладкою поверхнею.

Правила роботи з дротом

1. Відрізані гострі кінці дроту потрібно заокруглити.

2. Під час відрізання від дроту ту частину, що відрізують, слід спрямовувати вниз до підлоги.

3. Відрізати дріт слід гострогубцями.

4. Дріт дозволено використовувати тільки для роботи.

5. Під час роботи з дротом та інструментами не можна підводитися зі свого місця.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

2.Англійська мова

3.Мистецтво     Тема:  ХТД: «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової — виконання з рухами

 

Переглянь  ісценізацію пісні   https://youtu.be/hQHPJFvx_dU

Мистецтво 2 клас урок 8 "Світ тварин у мистецтві"

Спробуй вивчити  пісню  

4.Читання     Тема: Аудіювання

Виконайте роботу на окремому листочку

 22 жовтня

Аудіювання

Як домовились

1.Послухай  аудіозапис 

2.Тестові завдання

1. В чому мама принесла гостинець?
А В кошику;
Б В торбі;
В В сумці.
2. Де мама була на роботі?
А На фермі;
Б На баштані;
В У саду.
3. На який гостинець чекали хлопці?
А Цукерки;
Б Яблука
В Кавун
4. Про кого або про що це оповідання? Вибери. Познач.
А Про хитруна, який себе перехитрив;
Б Про жадібність;
В Про турботу.
5. Як звали братів? ________________________________________________
6. Продовж речення: Дмитрик дістав із торби ________________________
7. Про що говорить той факт, що Дмитрик все ж поділився з братом?
___________________________________________________________________
8. Придумай свій заголовок до твору.
___________________________________________________________________

 5.Фізична культура  Тема:Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи

Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ; катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча; стрибайте на скакалках ...
Дбайте про безпеку !
Не забувайте дотримуватись карантинних вимог!

Вниманию родителей! Прогулка - надежное средство укрепления здоровья у детей

 

Виконай руханку https://youtu.be/6iJaHoVGPZI

 

1

odeszno

2

OsvitaUA logo 1607

        68640 смт. Суворове,

          вул. Пушкіна,46.

        Тел.: (04841) 4-42-53

  Email: shkola.suvorovo@ukr.net

viddilosv

1

karag

gech