1.Дизайн та технології Тема Шаблон. Конструювання рухомих моделей із картону та паперу.

Конструювання — процес створення конструктором проекту певного об’єкта техніки, що полягає у визначенні форми, розмірів, взаємного розташування та параметрів частин й елементів конструкції об’єкта, його складових, способу їхнього з’єднання, вибору матеріалів для окремих елементів та розроблення конструкторської документації.
Конструювання передбачає свідоме та цілеспрямоване втілення винаходів, ідей та принципів, виконання розрахунків на основі знань з прикладних наук, креслень та інших дій, спрямованих на забезпечення заданих характеристик.
Модель (рос. модель, англ. model, нім. Modell, фр. mode'le, від лат. modulus — «міра, аналог, зразок») — відтворення чи відображення об’єкта, задуму (конструкцій), що відображає, імітує, відтворює принципи внутрішньої організації або функціонування, певні властивості, ознаки та характеристики об’єкта дослідження чи відтворення.
3. Бесіда
— Клоун — найвеселіша людина у цирку.
— Чи подобаються вам клоуни?
КЛОУН
В цирк мерщій, там чудеса,
Лине сміх під небеса.
Клоун публіку вітає
Та малечу розважає.
Він потішний відчайдуха,
Рот — від вуха і до вуха,
Розсмішити всіх мастак.
Ну й кумедний! Чи не так?
Леся Вознюк
4. Демонстрування та аналіз зразка
1) Інструктаж учителя.
— Виготовлятимемо іграшку у такій послідовності.
1. Поміркуйте та доберіть колір картону для окремих частин клоуна.
2. Зробіть частини клоуна на картоні зі зворотньої сторони: тулуб з головою, дві руки та дві ноги. Не забудьте про раціональне розміщення деталей на картоні.
3. Виріжте кожну деталь , проколіть шилом отвори у позначених місцях.
4. Зробіть додаткові деталі обличчя з кольорового паперу.
5. За бажанням можна прикрасити костюм додатковими елементами.
6. З’єднайте деталі між собою .
2) Повторення правил безпеки під час роботи.
1. На робочому місці дотримуйте чистоти і порядку.
2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.
3. Не працюйте притупленими ножицями.
4. Не тримайте ножиці лезами вгору.
5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.
6. Не заважайте товаришам, коли вони вирізають деталі ножицями.
7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.
8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.
9. Клеєм користуйтеся так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирайте ганчіркою. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушничком.
Правила користування шилом
1. Користуйтеся шилом з коротким вістрям.
2. Використовуйте шило лише за призначенням.
3. Не проколюйте шилом тверді предмети з гладкою поверхнею.
Правила роботи з дротом
1. Відрізані гострі кінці дроту потрібно заокруглити.
2. Під час відрізання від дроту ту частину, що відрізують, слід спрямовувати вниз до підлоги.
3. Відрізати дріт слід гострогубцями.
4. Дріт дозволено використовувати тільки для роботи.
5. Під час роботи з дротом та інструментами не можна підводитися зі свого місця.
III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
2.Англійська мова
3.Мистецтво Тема: ХТД: «Папуга-мандрівник», сл. і муз. З. Еманової — виконання з рухами
Переглянь ісценізацію пісні https://youtu.be/hQHPJFvx_dU

Спробуй вивчити пісню
4.Читання Тема: Аудіювання
Виконайте роботу на окремому листочку
22 жовтня
Аудіювання
Як домовились
1.Послухай аудіозапис
2.Тестові завдання
1. В чому мама принесла гостинець?
А В кошику;
Б В торбі;
В В сумці.
2. Де мама була на роботі?
А На фермі;
Б На баштані;
В У саду.
3. На який гостинець чекали хлопці?
А Цукерки;
Б Яблука
В Кавун
4. Про кого або про що це оповідання? Вибери. Познач.
А Про хитруна, який себе перехитрив;
Б Про жадібність;
В Про турботу.
5. Як звали братів? ________________________________________________
6. Продовж речення: Дмитрик дістав із торби ________________________
7. Про що говорить той факт, що Дмитрик все ж поділився з братом?
___________________________________________________________________
8. Придумай свій заголовок до твору.
___________________________________________________________________
5.Фізична культура Тема:Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи
Ходіть на прогулянки ; робіть зарядку ; катайтеся на велосипеді , роликах, скейтах ; грайте в рухливі ігри , м'яча; стрибайте на скакалках ...
Дбайте про безпеку !
Не забувайте дотримуватись карантинних вимог!

Виконай руханку https://youtu.be/6iJaHoVGPZI