5.Дизайн та технології
Як розпізнавати інформацію. Схема-зображення. План. Створення схеми свого безпечного шляху до школи (с. 48-50).
Опрацюйте матеріал.Запишіть поняття у словничок,вивчіть
Робота в друкованому зошиті-С.29-30
5.Дизайн та технології
Як розпізнавати інформацію. Схема-зображення. План. Створення схеми свого безпечного шляху до школи (с. 48-50).
Опрацюйте матеріал.Запишіть поняття у словничок,вивчіть
Робота в друкованому зошиті-С.29-30
October, 15
1) Прочитайте речення з вправи №2, с.16
Доповніть речення за малюнками
Kevin is seven.
Kate is eight.
Caroline is....
Ben......
I am ...
2) Пропишіть літери: Pp, Qq, Rr ( якщо немає зошита , то на аркуші в клітинку )
3) Прочитайте вправу№3, с.16