1.Я досліджую світ Тема:Для чого потрібний календар (с. 40-43).

*Переглянь відеоурок Календар
Календар - це перелік днів року з поділом на тижні та місяці.
Переглянь відео і повтори назви місяців
Найкоротший місяць-лютий.Він триває 28 днів.Один раз на 4 роки лютий має 29 днів.Цей день додається, тому що
Земля робить навколо сонця за 365 днів і 6 годин.Цей додатковий день набігає за 4 роки.
Робота з підручником.С.40-43. Прочитати матеріал, дати відповіді на запитання
Записати нове поняття у словничок і вивчити.
2.Математика Тема: Вирази зі змінною. Складання і розв’язування задач за малюнками і короткими записами.(с 18-19)
Переглянь відеоурок Вирази зі змінною
Запишіть :22 вересня
Класна робота
Каліграф.хвилинка-22
*Математичний диктант-С.18№1(запишіть лише відповіді)
Запам' ятай!8+а,11-b-вирази зі змінною
*Розглянь і запиши в зошит розв 'язані вирази
8+а,якщо а=3
Якщо а=3,то 8+а=8+3=11
6+b,якщо b=7
Якщо b=7,то 6+b=6+7=13
15-b,якщо b=4
Якщо b=4,то15-b=15-4=11
*Робота з підручником с.18№2 (усно)
*Вирази С.19№7
Досліди задачу на дві діїї за короткою умовою
Кленів — 6 }?д.
Каштанів — ? на 4 більше
Розв’язання
1) 6 + 4 = 10 (к.)
2) 6+10=16(д.)
Відповідь: 16 дерев посадили в парку.
*Задача С.19№8(дві дії)
Робота за підручником (с. 17-18)
*Накресли С.19№6
3.Українська мова Тема: Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Складання і записування речень з поданими словами С. 17-18
-Як вимовляються слова з буквосполученнями дж, дз?
— Наведіть приклади слів із ними.
— Щоб назвати кожен звук у цих словах, про що слід пам'ятати?
Виконання вправ 1-3
Робота за змістом вірша.
— Прочитайте вірш, що подобається Ґаджикові.
— Поясніть, як розумієте значення виділених слів.
Словничок
Ґлей — загуслий сік, що виступає на стовбурах вишень, черешень, слив тощо.
Ґуля — заокруглена опуклість, наріст на тілі людини або тварини від запалення, удару і т. ін.
Ґава — хижий птах із чорним або сірим пір'ям; те саме, що ворона.
Запиши :22 вересня
Класна робота
Каліграфічна хвилинка-Єє
Утворення нових слів.
— Запишіть виділені слова в стовпчик. Замініть у них першу букву так, як зазначено у вірші. Які слова утворилися? (Ґлей — клей, ґуля — куля, ґава — кава.) Поясніть їхнє значення.
— Запишіть утворені слова у другий стовпчик.
Прочитайте розповідь Родзинки (вправа 7).
— Визначте, яку букву пропущено в словах.
— Що ви про неї знаєте? (Буква «щ» позначає два звуки.)
· Списування тексту.
— Спишіть розповідь Родзинки.№7
— Підкресліть слова з буквою щ.
· Побудова звукової схеми слова кущ.
3) Виконання вправ 9-10.
— Перетворення на нашому уроці тривають. Щебетунчик також любить утворювати слова зі своєю улюбленою буквою. Він хоче і нас навчити це робити. Спробуймо разом з ним перетворити подані слова за зразком.
— Поміркуйте та запишіть у зошит два речення про те, що ви робите щоранку і щовечора.
4.Англійська мова
5. Читання Тема: Образи золотої осені: кольори, звуки, настрої.
Вірш Максима Рильського «Ми збирали з сином на землі каштани».Розгляд картини Сергія Шишка «Осінь. Голосієво».Вірш Дмитра Павличка «Небеса прозорі».
Робота над чистомовкою
Ла-ла-ла, ла-ла-ла — осінь золота прийшла.
Че-че-че, че-че-че — сонце любе не пече.
Се-се-се, се-се-се — сяє барвами усе.
Ту-ту-ту, ту-ту-ту — любим осінь золоту.
- — Назви подані літери, поміркуй. Перестав їх так, щоб утворилося знайоме тобі слово.
шігур
якаблу
вилис
кочдоса
Послухай вірш Ми збирали з сином на землі каштани
Вправа «Рибки» (мовчазне читання вірша учнями)
— Хто є персонажами вірша?
— Від імені кого ведеться розповідь?
— Де були батько і син? Чим вони займалися?
— На що задивилися батько з сином? Чим вони милувалися?
— Прочитайте виділені вислови. Поміркуйте, що вони означають.
— Доберіть дії, які виконують
хмаринка
(тане),
вітер
(колише),
хмари
(пливли),
осінь
(співала),
батько із сином
(збирали, дивились)
— Знайдіть рими до слів .Рима – співзвучність закінчень віршованих рядків.(Вивчи )
Каштани
(тане);
синь
(павутинь);
дубові
(синкові);
вишині
(пісні).
Робота за картиною Сергія Шишка «Осінь. Голосієво» (с. 16)Стратегія «Входження в картину».
— Розгляньте репродукцію картини. Що на ній зображено?
— Яка це пора року? Чому так уважаєте? Яких кольорів більше?
— Що зобразив художник на передньому плані? На задньому?
— Якби ви раптом опинилися у цій картині, до чого б у першу чергу ви наблизилися? Чому?
Опишіть усе, що ви побачили навколо.
«Гострий слух». Опишіть усе, що ви почули навколо.
«Гострий нюх». Опишіть запахи, аромати, які ви відчули.
«Точний Дотик». Опишіть, до чого ви доторкнулися і що відчули при цьому.
— Який настрій створює ця картина?
— Яку назву ви б їй дали?
Робота над твором Дмитра Павличка «Небеса прозорі...» (с. 17)
Послухай вірш Небеса прозорі
— А от яке враження і настрій у творі іншого поета — Дмитра Павличка?
Вправа «Бджілки»: напівголосне читання вірша учнями.
— Чи сподобався вам вірш? Що-небудь здивувало, захопило?
— Який настрій цього твору? Яким вам здався вірш — сумним чи веселим? Чому?
Словникова робота.
Явір — дерево родини кленових з великим п'ятилопатевим листям; білий клен (іноді цим словом називають осокір та деякі інші тополі).
Вправа «Дощик».
«накрапає дощ» (тихо);
«дощ припускає сильніше» (голосніше);
«злива» (голосно);
«дощ слабшає» (тихіше);
«дощ припинився» (читання припиняється).
— Який день описує поет? Ранню чи пізню осінь змальовано? Обґрунтуйте свою відповідь.
— Якими порівняннями передано красу осіннього дня? Як ви їх можете пояснити?
Виразно прочитайте вірш.