foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
КАРАНТИН!!!

 

1 урок – ЯДС

Якщо хтось ще не пройшов тест у п'ятницю, то пройдіть обов'язково

Код доступу 632220

використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Тема: Чому природа потребує охорони. Червона книга України

2 урок - Англ. мова

May, 18

Яке твоє улюблене заняття? Present Simple Tense

1) Прочитайте та усно перекладіть слова

Skip, play, read, gate, climb, park, swing, slide, sandpit,  see-saw , merry-go-round , ladder 

2) Подивіться відео та повторіть слова за темою "In the playground"

https://www.youtube.com/watch?v=EMQC0GaP3hU

3) Прочитайте вправу №3, с.92 та усно перекладіть звертаючи увагу на дієслова з закінченням -ing

4) Прочитайте вправу №3, с.93 та письмово, у зошитах, перекладіть

Всі письмові роботи відправляйте на мою скриньку Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript. або на Viber

3 урок - Математика

Тема уроку: Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100.Задачі на 2 дії. Побудова відрізків.

  • Відступаємо 4 клітинки вниз, пишемо число – 18 травня
  • Кал. хвилинка -  число 18
  • Повторити таблицю множення на 5 (усно, промовляючи батькам )
  • Матем диктант: записуємо числа з 70 до 82. Підкреслити числа, які є відповідями у таблиці множення.
  • Працюємо із підручником. Стор 140 №1 (усно), №2 (усно)
  • № 5,4,3 – у зошиті.

4 урок - Укр. мова 

Тема уроку: Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту- опису білки за поданими запитаннями. Оголошення

  • Отступаемо вниз один рядок
  • Записати в зошиті число БУКВАМИ – Вісімнадцяте травня
  • Кал.хвилинка - письмо букви Жж
  • Звуко-буквений розбір слова "Сніжок"
  • Повторити правило  в підручнику на стор.131 ( Що таке текст – опис, текст – розповідь?).
  • Стор. 132 Впр 7,8,9 – усно
  • Впр.6 на стор.132 (виконати письмово в зошиті).

5 урок - Читання 

Спочатку вишліть мені відео з вашим виконанням вірша "4 квіточки" (якщо ще не зробили цього!)

Тема. Вірш – це не просто рими… Гумористична вірш-казка Павла Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші».

* Робота з підручником: стор 131 – 133 прочитати вголос.

* Інсценування з матусею: слова Сергійко читаєшь ти - з питальною та повчальною інтонаціями, а мама читає слова: Боби – весело, радісно, інколи здивовано. І потім – навпаки. Ти читай слова Боба, а матуся – слова Сергійка.

* Щоденні 5 . Читання для себе. Читаємо худ книжку 20 хвил.

 

 

 

 

1 урок - ЯДС

Тема: Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи»

2 урок – Математика

Тема уроку: Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її креслення. Складання задач за схемами.

  • 4 клітинки вниз
  • записати в зошиті число – 19 травня
  • кал.хвилинка – число 19.
  • Повторити таблицю множення на число 6 (усно, промовляючи батькам)
  • Матем диктант : тільки відповіді 
  • Робота за підручником стор.141 №10,11 - усно
  • Письмово у зошиті : стор 141 № 12,13,14.

         

3 урок - Укр мова

Тема: Виявляю слова, які прикрашають текст. Доповнення текс­ту словами з довідки. Написання тексту за світлиною і поданими запитаннями

  • один рядок вниз
  • записати в зошиті число БУКВАМИ – Дев’ятнадцяте травня
  • кал.хвилинка - письмо букви Вв
  • розбір слова «Весняний»
  • виконати впр.1,2.3,4,5 стор.133 (усно).
  • робота за підручником впр.10 стор.134 (виконати письмово в зошиті)

4 урок – Укр читання

Той, хто ще не перевірів свій темп читання, обов'язково це зробить і вишлить мені кількість прочитанних вами слів і відео

Тема: Як здійснити свою мрію?

Казка Миколи Снаговського «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок».

  • Стор 135 – 136 - читати вголос 3 рази
  • Відповести на запитання після тексту на стор136
  • Щоденні 5 . Читання для себе. Читаємо худ книжку 20 хвил.

5 урок – Мистецтво

Тема: Здраствуй, літо! Метелики.

На останньому уроці ми разфарбовували метеликів. А сьогодні ми їх будемо самі малювати.

1 урок - Фізична культура

Тема: Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. ЗРВ: в русі. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Естафети. 

https://naurok.com.ua/uploads/files/238124/101112/107781_html/images/101112.002.png

*Виконай руханку   https://youtu.be/fitJie07Ybk

*Ознайомся!

З вправ для розвитку швидкості, виконуваних на місці, найбільш поширені такі:

Біг з високим підніманням стегна. 2-3 підходи зі зниженням швидкості.
Біг з високим підніманням стегна з опорою руками на бар’єр. 2-3 рази зі значним зниженням швидкості.
Лежачи на спині, ноги вгору, рухи ногами як при бігу. 2-3 рази зі зниженням швидкості рухів.
Імітація бігу однією ногою на місці. Проносячи махову ногу назад, ступнею швидко і енергійно торкатися землі. 10-15 разів кожною ногою, 2-3 підходи.
З вправ, які виконують з переміщенням, найбільш часто використовують такі:

Біг підтюпцем — маленькими, але дуже швидкими вільними кроками, 3-5 раз по 50-100 м. Слід звернути увагу на те, щоб гомілка за інерцією рухалася вперед і активно разом зі стегном вниз-назад;
Біг з високим підніманням стегна з подальшою «загрібаючою» постановкою ноги близько до проекції загального центру ваги тіла на доріжку. 3-5 разів по 50-100 метрів;
Біг малими стрибками з повним відштовхуванням ступні. Приземлятися на випрямлену ногу. 3-5 разів по 50 м.

2 урок – Укр мова

Тема: Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Редагування тексту

  • Отступаемо вниз один рядок
  • Записати в зошиті число БУКВАМИ – Двадцать перше травня
  • Кал.хвилинка - письмо букви Зз
  • Звуко-буквений розбір слова "Здоров’я"
  • Повторити правило  в підручнику на стор.131 ( Що таке текст – опис, текст – розповідь?).
  • Стор. 137 Впр 1, 2– усно. Правило у рожевому віконечку вивчити.
  • Впр.4,5 на стор.138 (виконати письмово в зошиті).

3 урок – Дизайн і технології

Тема: Акція «Лікуймо книжку!»

  • Перевірте свої підручники
  • Витерти помарки в підручнику
  • Підклійте, якщо треба
  • Підготуйте всі підручники, щоб їх здати у библіотеку.

 

4 урок – Англ мова

May, 21

Мій вихідний.Розваги дітей. Present Simple / Present Continuous Tense

1) Прочитайте слова з вправи №1, с.94

2) Прочитайте та усно перекладіть речення з вправи №2, с.94

3) Прочитайте та усно перекладіть вправу №3, с.94

4) Письмово виконайте вправу №1, с.95

5) Прочитайте та письмово перекладіть вправу №2, с.95 

 

1 урок - ЯДС

Тема: Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку

2 урок - Математика

Тема: Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання іменованих чисел. Прості задачі на додавання.

  • 4 клітинки вниз
  • записати в зошиті число – 20 травня
  • кал.хвилинка – число 20
  • Повторити таблицю множення на число 7 (усно, промовляючи батькам)
  • Матем диктант : тільки відповіді - №19 на стор 142
  • Письмово в зошиті виконати Вирази №22, Задача № 21 Стор 142,

 

3 урок – Англ мова

May, 20

У розважальному центрі. Present Continuous Tense

1) Повторіть слова

Swing, slide, sandpit,  see-saw , merry-go-round , ladder, skip, play, read, gate, climb, park

2) Ознайомлення з Present Continuous Tense

https://www.youtube.com/watch?v=dcfxyH7CNQQ

https://www.youtube.com/watch?v=hnmVbpFa1VY

3) Запишіть у зошит

I  - am Jumping now. - Я стрибаю зараз.

He (she, it ) - is reading now. - Він ( вона, воно ) читає зараз.

You ( we, they ) - are eating now. - Ти (ми, вони ) їси зараз.

3) Пропишіть та вивчіть слова (вправа №1, с.94)

fly - літати

drive - їздити, кататися

4 урок – Укр мова

Тема: Прикрашаю текст. Читання в особах. Інтерв'ю за подани­ми запитаннями. Написання тексту за поданим початком

  • Отступаемо вниз один рядок
  • Записати в зошиті число БУКВАМИ – Двадцяте травня
  • Кал.хвилинка - письмо букви Пп
  • Звуко-буквений розбір слова "Пікнік"
  • Повторити правило  в підручнику на стор.131 ( Що таке текст – опис, текст – розповідь?).
  • Стор. 135 Впр 1.2,3,4 – усно
  • Впр.7, 10, 11 на стор.136 (виконати письмово в зошиті).

 

5 урок – Фізична культура

Тема: Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. ЗРВ: в русі. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Естафети. 

https://naurok.com.ua/uploads/files/238124/101112/107781_html/images/101112.002.png

*Виконай руханку   https://youtu.be/fitJie07Ybk

*Ознайомся!

З вправ для розвитку швидкості, виконуваних на місці, найбільш поширені такі:

Біг з високим підніманням стегна. 2-3 підходи зі зниженням швидкості.
Біг з високим підніманням стегна з опорою руками на бар’єр. 2-3 рази зі значним зниженням швидкості.
Лежачи на спині, ноги вгору, рухи ногами як при бігу. 2-3 рази зі зниженням швидкості рухів.
Імітація бігу однією ногою на місці. Проносячи махову ногу назад, ступнею швидко і енергійно торкатися землі. 10-15 разів кожною ногою, 2-3 підходи.
З вправ, які виконують з переміщенням, найбільш часто використовують такі:

Біг підтюпцем — маленькими, але дуже швидкими вільними кроками, 3-5 раз по 50-100 м. Слід звернути увагу на те, щоб гомілка за інерцією рухалася вперед і активно разом зі стегном вниз-назад;
Біг з високим підніманням стегна з подальшою «загрібаючою» постановкою ноги близько до проекції загального центру ваги тіла на доріжку. 3-5 разів по 50-100 метрів;
Біг малими стрибками з повним відштовхуванням ступні. Приземлятися на випрямлену ногу. 3-5 разів по 50 м.

 

1 урок – ЯДС

 Тема: Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подо­рожуючи Україною?

2 урок – Математика

 Тема: Способи перевірки дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць.

  • 4 клітинки вниз
  • записати в зошиті число – 22 травня
  • кал.хвилинка – число 22
  • Повторити таблицю множення на число 8 (усно, промовляючи батькам)
  • Матем диктант: тільки відповіді.

Математичний диктант 1. Збільш 6 у 2 рази. 2. Знайди частку від ділення 18 на 2. 3. У скільки разів 12 більше від 2? 4. На скільки 20 більше, ніж 2...

  • Письмово в зошиті виконати Вирази № 23стор 142 , № 27 стор 143
  • Порівняти № 25 стор 142
  • Задача № 24 стор 142

3 урок - Читання

Тема. Як створити свою казку?

Ліна Костенко. Вербові сережки. Придумування казки про пригоди дівчаток із чарівними сережками. Підказки, як створити свою казку.

  • Прочитати вірш «Вербові сережки» стор 134
  • Прочитати стор 134 до кінця.
  • Створити свою казку
  • Читати кожен день 30 хвилин

4 урок – Російська мова

  • Отступить 1 рабочую строку
  • Написать число – Двадцать второе мая
  • Кал минутка – буква Мм
  • Списать 2- 3 предложения из русскоязычной книжки.

5 урок – Фізична культура

Тема: Тема: Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’ячика у щит (1×1 м) із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. Рухлива гра «Гонка м’яча» №1-6.

https://www.youtube.com/watch?v=6iJaHoVGPZI

Вхід/реєстрація

Хто онлайн...

Сейчас на сайте 146 гостей и нет пользователей

Корисні посилання

1 
 odeszno
 2
 OsvitaUA logo 1607
 viddilosv
1 
 karag
 gech

     

Copyright © 2020 Суворовская общеобразовательная школа І-ІІІ ступеней Rights Reserved.